Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen kuinka pian raskaaksi?!

12.07.2006 |

Itselläni juuri km takana ja suuri suru meneillään. Kuulisinkin mielelläni, kuinka nopeasti te muut km:n kokeneet olette tulleet uudelleen raskaaksi? Onko tärpännyt nopeasti? Entä kuinka monet kuukautiset olette odottaneet ennen kuin aloititte yrityksen km:n jälkeen?

Osanottoni muillekin km:n kokeneille!

Kiitos vastauksista jo etukäteen!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minulla on ollut kaksi keskenmenoa ennen kun tärppäsi. Yhdet kuukautiset Naikkarilla ehdotettiin odottamaan ja sitten voisi yrittää taas. Mutta kyllä jotkut yrittää heti. Minulla meni n. 5 kiertoa ennen kun tulin uudestaan raskaaksi toisen km:n jälkeen (tuulimunaraskaus). Kyllä kroppa varmaan sitten " kertoo" , kun on valmis, eli tulet sitten raskaaksi kun kroppa on valmis siihen.

En tiedä auttoiko tämä yhtään, mutta toivu rauhassa ja voimia. :)

Vierailija
2/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viime syksynä km ja sen jälkeen ei käytetty ehkäisyä ollenkaan ja yhdet kuukautiset tuli välissä ja sempä jälkeen ei ole yhdeksään kuukauteen ollut naistenpäiviä:) vauvelia odotetaan nyt syntyväksi hetkellä millä hyvänsä:) Tiedoksi myös: on yleistä, että ensimmäinen hedelmöitys tulee kesken. Eli tsemppiä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Täytyy tosiaan toivoa, että itselläkin vuoto loppuisi pian ja menkat alkaisi taas, jotta voisi alkaa yrittämään raskautta uudestaan.

Minulla on jo entuudestaan yksi lapsi, joten kohdallani ensimmäinen raskaus ei mennyt suinkaan kesken, vaan toinen raskaus. Näinkin voi siis käydä. Ensimmäinen lapsi tuli helposti.

Vierailija
4/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuussa -04 oli keskenmeno ja syyskuussa -04 tärppi

Vierailija
5/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi!

Itselläni todettiin ennen juhannusta tuulimunaraskaus viikolla 11 ja nyt kovasti toivotaan uutta raskautta. Meitäkin kehoitettiin odottamaan yhdet kuukautiset, tosin miestä olen kellistänyt tuonne sängyn puolelle jo tiuhaan tahtiin.

Onnea yritykseen teillekin!

Vierailija
6/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto suruusi. Elät todella rankkaa ja surullista aikaa nyt. Mutta ehkä minun tarina antaa lohtua: yhdet kuukautiset odotettiin keskenmenon (kaavinnan) jälkeen, ja heti ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi. Ajallisesti tärppi kävi 3 kk km jälkeen koska niitä ensimmäisiä kuukautisia sai odottaa kaks kuukautta. Minulla jälkivuoto kesti 9 päivää.

Toivon sullekin pikaista uutta raskautumista ja tällä kertaa kestävää sellaista!

HANNELE rv 8+4

Vierailija
7/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille osanotosta! Onnittelut kaikille plussanneille ja myös niille, joilla lapsi on jo syntynyt km:n jälkeen! Kyllä tämä tästä, pikku hiljaa. Ei vaan millään jaksaisi odottaa, että ekat kuukautiset alkaisi ja saisi aloittaa taas yrittämisen....Odottavan aika on pitkä. Sitä oli jo niin asennoitunut, että meille tulisi vauva hemikuussa.

Voimia kaikille km:n kokeneille! Ja onnellista odotusta teille onnekkaille!!!!