Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä huono yleissivistys, silti viihdyn hänen kanssaan

Vierailija
03.06.2013 |

Mieheni ei ole koskaan ollut lukumiehiä eikä ole menestynyt koulussa kovin kummoisesti. Hänellä on aika huono yleissivistys. En olisi uskonut että voisin sellaiseen ihmiseen rakastua tai edes ihastua, mutta silti rakastuin. Tilanne kyllä välillä turhauttaa minua koska rajoittaahan se vähän keskustelun aiheita, mutta toisaalta mies kuuntelee aina mistä haluan puhua ja on kehittynyt valtavasti kun on oppinut kiinnostumaan asioista. Minä tämän muutoksen kai olen saanut aikaan, mies oli ennen seurusteluamme vähän peräkamarin poika -tyyppinen, ja hänen perheensä ei ole senkään vertaa kiinnostunut mistään kuin hän. Hän on siis saanut huonoa esimerkkiä.

Voisitteko te seurustella tällaisen miehen kanssa? Hän on kyllä ihan älykäs, ajattelee omilla aivoillaan ja omaksuu nopeasti asiat joista keskustelemme, mutta aiemmin hän on keskittynyt 100 % ammattiinsa ja harrastuksiinsa eikä ole ollut kiinnostunut mistään muusta. Se ei ole minusta millään lailla kunnioitettavaa, mutta hän on nyt alkanut kehittämään itseään. Kai hän on sosiaalisen elämän laajentuessa tajunnut, ettei entinen meno enää oikein riitä?

En tässä viestissä pyri haukkumaan miestäni enkä tee sitä tosielämässäkään, mielipiteenne vain kiinnostaa minua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että viesti tuli yhteen pötköön hankalasti luettavaksi, tein kyllä kappalejaot enterillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi