Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet karviaisista?

Vierailija
19.07.2020 |

Mulla on pakastimessa viime vuotisiakin ja tänä vuonna saisin lisää. Mitähän noista tekisi? Piirakkaa? Hilloa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilloa olen tehnyt, se säilyy. Piirakalle ei ole meillä oikein löytynyt syöjää. Mehua olen miettinyt, olisikohan hyvää...?

Vierailija
2/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yksi pensas, sen marjat olen pakastanut ihan sellaisenaan ja käyttänyt karviaspiirakkaan, smoothiesekoituksiin ja jugurttijäädykkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kermavaahdon kanssa.

Vierailija
4/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän noita himona sellaisenaan. Mutta juustokakku toimii hyvin.

Vierailija
5/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee marjapirtelöitä. Karviaisia ja maustamatonta jugurttia tai soijajugurttia. Jos oikein makeasta tykkää, niin joukkoon banaaninpuolikas. Pakastetut karviaiset on tosi hyviä kyllä sellaisenaankin. 

Tai marjapiirakkaa sillä kermaviilitäytteellä, tulee tosi hyvää.

Voi kun itselläkin vielä olisi karviaisia jäljellä!

Vierailija
6/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ne tuoreena suoraan pensaasta. Karviainen muuttuu säilöttynä todellakin "karviaiseksi" eli tuoreena parasta.

Vierailija
7/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sellaisenaan karkin sijaan.

Vierailija
8/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karviainen, tuo marjoista turhin. Voi niillä vaikka heitellä naapurin kissoja. Pelästyvät, muttei ole vaaraksi.

Vierailija
9/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan kuivata hyötykasvikuivurilla? Sellaisen hankkimista olen miettinyt muutenkin. ap

Vierailija
10/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään suoraan pakastusrasiaan ja pakastan sellaisenaan. Kun syön puuroa, kaadan rasiasta vähän suoraan siihen, ja rasia takaisin pakkaseen. Puuro jäähtyy samalla sopivasti ja marjat parhaimmillaan.

Vierailija
11/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän miehen lakkahilloa

Vierailija
12/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön ne tuoreena suoraan pensaasta. Karviainen muuttuu säilöttynä todellakin "karviaiseksi" eli tuoreena parasta.

Suoraan pakastimesta käytettynä ei muutu huonoksi. Kuten edellä kerroin, niin jäisenä puuroon, niin on todella hyvää.

Vierailija
13/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän jäiset karviaiset suoraan puuron sekaan tai syön sellaisenaan naposteltavina. Jäiset marjat lautaselle, sen verran mitä aikoo syödä. Vähän ajan kuluttua, kun hiukan sulaneet, voi alkaa syömään kun katselee vaikka elokuvaa. Herkullista. :)

Vierailija
14/14 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothien sekaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi