Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa lyhyt koulutus, hyvä palkka ja työllisyys- ammatteja

Vierailija
19.07.2020 |

Palkka vähintään noin 2000€/kk, koulutus max2 vuotta että saa työttömyystuella opiskella. Plussaa jos päivätyö tai vaan yhtä vuoroakin voi tehdä(esim. pelkkää iltaa/yötä), korkeintaan 2-vuorotyötä. Onko muuta kuin keittiö, siivous- ja hoitoala, näitähän työkkäri yrittää tunkea väkisin koko ajan, mutta jos ei sovellu noille aloille?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sovellu? Minä en voi lähteä siivousalalle kun on allergioita.. harmittaa kun haluaisin tehdä tuota työtä.

Vierailija
2/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nätti nuori nainen, niin rupea striimaamaan Twitchissä, voit tienata satatonnii vuodessa :D

https://www.is.fi/viihde/art-2000006574107.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuislinjalla putkiasentaja, automaatioasentaja, sähköasentaja, hitsaaja, rekkakuski, kuorma-auton kuljettaja.

Jos olet nainen niin hakeudu perinteisille miesvaltaisille aloille, palkka ja muut edut aivan eri luokkaa. Toki palkan eteen saa tehdä töitä ja lisää liksaa pitää kehdata vaatia.

Vierailija
4/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä. Koulutus kestää alle kaksi vuotta, josta lähiopetusta on noin kymmenen päivää. Keskipalkka on 3600€/kk. Työllistymismahdollisuudet ovat loistavat, eikä ole ikäsyrjintää, kun valmistuneiden keski-ikä on melkein 50.

Vierailija
5/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennonjohtaja, Onko se 6kk koulutus ja lähtöpalkka vissiin 4000€.

Vierailija
6/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehuora

Mieluiten ei koulutusta lainkaan, instatili ainoa vaatimus

Vierailija
7/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennonjohtaja, Onko se 6kk koulutus ja lähtöpalkka vissiin 4000€.

Ei kannata huudella asiasta, mistä ei mitään tiedä. Koulutus kestää kaksi vuotta, sinne on todella vaikeaa päästä ja Suomessa on paljon työttömiä lennonjohtajia. Voi joutua odottamaan vuosia, ennen kuin saa vakituisen paikan ja senkin todennäköisesti joltain vieraspaikkakunnalta.

Vierailija
8/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti.

Vierailija
9/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putki- tai sähköasentaja

Vierailija
10/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junankuljettaja. Tosin koulutukseen on vaikea päästä, mutta jos pääset niin koulutus on lyhyt ja palkka hyvä.

Vierailija
11/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti.

Kahdessa vuodessa?

Vierailija
12/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen hoitajalla on enemmän töitä kun aikaa niitä tehdä. Tosin taitaa olla AMK tutkinto

Vierailija
13/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti.

Kahdessa vuodessa?

Jos nopeuttaa opintoja, on mahdollista. Ei vaadi edes hirveästi.

Vierailija
14/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkkäri yrittää tunkea väkisin." No kai nyt jollekin haavepummille yritetään oikeita töitä tarjota.

Vierailija
15/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumppujen asentaja. Koulutus viikon. Palkka 3500 €/kk. 

Vierailija
16/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaehtoisesti opiskelussa ei muuten ole mitään 2 vuoden rajaa vaan voi ihan hyvin opiskella sen 3 vuotta vaikka farmasian ja koko ajalle saa sen työkkärituen jos se oikeus myönnetään. Laki ei estä edes 5 vuoden yliopisto opintojen suorittamista mutta TE toimistot tuppaavat ite kieltämään ne.

Vierailija
17/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/29 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmalämpöpumppujen asentaja. Koulutus viikon. Palkka 3500 €/kk. 

Tän tyyppiset on oikeasti ihan parhaita duuneja! Jos saa paikan joka ei vaadi pohjakoulutusta, vaan työ opetetaan työnntajan puolesta, voi löytyä hyvälle tyypille ihan vaikka peruskoulupohjalta mahdollisuus hyvään työpaikkaan ja hyviin ansioihin. Hyvää onnea vaatii löytää tällainen paikka. Itse tiedän tyypin joka oli parikymmentä vuotta jakamassa postia, kyllästyi siihen lopullisesti ja haki paikkaa yrityksestä joka pesee esim ravintoloiden ja muiden julkisten tilojen kalusteita tekstiilipesurilla. Jotain muutakin tekevät, en tiedä tarkkaan. Mutta hänet siis valittiin koulutettavaksi työhön, ja nyt on palkka yli 4000€/kk, autoetu ja mahdollisuus vaikuttaa itse työaikoihin (sopii asiakaskäynnit itselleen sopiviin aikoihin. Saa tehdä vaikka keskellä yötä jos haluaa, ja itse päättää työpäivien pituuden. Työnantaja ei näihin puutu)

Vierailija
19/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on, kun lukee nettiä. Laita hakemuksia isännöintiyrityksiin, niin huomaat tilanteen oikean laidan. Ei sinne niin vain pääse harjoittelijaksi, koska hakijoita on ilmeisesti melko paljon. Itse olen hylkäämässä tämän alan kohtapuoliin jos joutuu vielä kauan odottelemaan harjoittelupaikkaa. Uskoisin, että olen kyvyiltäni riittävän sovelias, kotiläksyt on tehty.

Toki joillakin on onnistanut ja riittävä sitkeys on palkittu. Hyvä juttu.

Olen saanut useita työtarjouksia kakkosvaihtoehdostani, niitä tässä alan harkitsemaan.

Ei tuo isännöitsijän palkka niin ihmeellinen ole,kyllä joissakin tietämissäni teollisuuden ammateissa saa isompaa liksaa. Itse pidän paljon näistä kiinteistöihin liittyvistä asioista joten se painaa vaakakupissa. 

Vierailija
20/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti.

Farmaseutin koulutusohjelma, farmaseutti (3 v)

https://opintopolku.fi/app/#!/korkeakoulu/1.2.246.562.17.116400588610

Koulutus alkaa syksylllä 2021, Koulutuksen laajuus 180 opintopistettä.

Farmaseutin tutkintoon sisältyvät seuraavat perus- ja aineopintojen kokonaisuudet (juonteet): 

Juonne 1: Tieteellinen ajattelu ja ammatillinen kasvu

Juonne 2: Potilas ja lääkehoito

Juonne 3: Farmaseuttiset luonnontieteet

Juonne 4: Valinnaiset opinnot  

Valinnaisiin opintoihin voi sisällyttää yhden tai kaksi seuraavista farmaseuttisista opintopoluista: 

a) Kliininen farmasia 

b) Lääketeollisuus ja viranomaistyö 

c) Tutkimustyö ja tieteellinen ajattelu 

https://opintopolku.fi/app/#!/korkeakoulu/1.2.246.562.17.71110533826

Voi opiskella joko Helsingissä tai Kuopiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi