Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi vaihtaa autoani naapurin vuoksi.

Vierailija
03.06.2013 |

Hän puhuu puolitutuille ja ympäri kaupunkia meidän elämästä. Useammalta taholta olen kuullut, viimeksi tänään.

Kuinka levää elämää elämme ja autoja vaihdamme jatkuvasti. Minun nykyinen autoni on ollut jo 5v ja haluaisin vaihtaa. Ärsyttää muiden asenne tähän asiaan.

Mielestäni emme elä mitenkään levästi. Tulotasomme on normaali.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten? Pitääkö sinun välittää koyhien valituksista? Elä omaa elämääsi, vaihda autoa vaikka joka vuosi ja anna kateellisen naapurin räksyttää

Vierailija
2/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:33"]

Hän puhuu puolitutuille ja ympäri kaupunkia meidän elämästä. Useammalta taholta olen kuullut, viimeksi tänään.

Kuinka levää elämää elämme ja autoja vaihdamme jatkuvasti. Minun nykyinen autoni on ollut jo 5v ja haluaisin vaihtaa. Ärsyttää muiden asenne tähän asiaan.

[/quote]

OIkeastiko jotkut antavat tällaisten asioiden vaikuttaa omiin tekemisiinsä ja ratkaisuihinsa???? Minkä ikäinen oikein olet, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras probleema :)

Vierailija
4/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:33"]

[/quote]

OIkeastiko jotkut antavat tällaisten asioiden vaikuttaa omiin tekemisiinsä ja ratkaisuihinsa???? Minkä ikäinen oikein olet, ap?

[/quote]

Kyllä sellaisia ihmisiä on.

Ja kyylääjiä myös -minua ei muutama naapuri enää tervehtinyt kun pihaan tuli uusi iso BMW. Terveisiä Halikkoon vaan! :)

Vierailija
5/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kiva ole kuulla. Mekin olemme saaaneet kuulla niin autojen vaihdoista, kuin matkustelustamme yms, Pääosin sukulaisilta. Meitä ei vaan voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. Ihmeesti saa osan hiljaiseksi, kun vaan sanoo ettei ole niiden asia ja/tai ei ole niiden rahoista.

Alkuun kommentit sieppasi kovasikin, Nykyään en jaksa välittää. Ei kiinnosta ja asia ei kuulu niille.

Vierailija
6/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piruuttanikin jo vaihtaisin. Itse olen tässä nyt vaihtamassa ja ottanut eri malleja koeajoon. Tutun kautta saanut uusia ajoon ilman liikkeen tarroja ja naapuri jo vähän kyselikin, että miksi niin usein eri auto pihalla niin sanoin vaan, että vanhasta loppuin bensa piti ostaa uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi