Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan päästä läskeistäni

Vierailija
19.07.2020 |

En ehkä sittenkään kuole läskeihini.
Oon 35 vuotta laihduttanut ja nyt vasta löytyi tehokas konsti. Painonvartijat toimi niin kauan kuin jaksoi maksaa ja käydä kokouksissa ja oli sukulaistäti mukana. Atkinsin ja VHH:n aloitin 2004 ja se ei toiminut ikinä, olin Karppi-yhdyskunnassa. Inhoan lihaa, kalaa, munaa ja juustoja. Syömättömyyttä, kaalikeittoja, urheilua, kolme liikuntatuntia peräkkäin Elixiassa, bodypump - Cycling- jooga, ei mitään tehoa, polvet vain hajosivat.
Nyt löytyi Nutriletin suklaapirtelö ja paino on lahtenyt laskuun. Retkahdan jätskiin tai puuroon melkein joka päivä, mutta jatkan aina vaan, koska pirtelöt on hyviä kun laittaa vähän Canderellia sekaan ja niissä on ravintoaineet.
Lähtee 150g päivässä keskimäärin. Enemmän lähtisi jos en retkuilisi, mutta selkärangattomuudelle ja syömishäiriölle ei voi mitään. Toivon että pääsen uniapneasta ja jaksan seisoa suihkussa vielä jonain päivänä.
Parasta on, ettei tarvitse laittaa ruokaa eikä hillitä itseään, syö vaan näitä pusseja. Olisin varmaan pian kuollut läskeihini ellen olisi näitä löytänyt. Mutta kaikkien täytyy löytää se oma juttunsa, tää oli sitten minun.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytyi toimiva keino mutta meinasitko syödä noita pirtelöitä koko loppuelämäsi? Kannattaa miettiä jatkosuunnitelmaa hyvissä ajoin, koska ne kilot tulee takuuvarmasti takaisin jos laihduttuasi palaat vanhaan normaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi