Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Swifferin lattiapölyliinat ja kosteat lattialiinat hyviä?

Vierailija
01.06.2013 |

toimiiko? olen maailman laiskin pesemään lattioita. imuroin joo 1-2 kertaa viikossa mutta en sen enempää. lattiat pesen ehkä 2 kertaa vuodessa? jos sitäkään. pitäisi pestä useemmin mutten saa aikaiseksi. ällöttää se ajatuskin puristella jotain märkää rättiä ja kiinnittää se moppiin. ja hinkata likaa ympäriinsä ja huuhdella taas märkää rättiä ämpärissä ja kiinnittää se takaisin. ja kun kädet on märät on inhottava tarttua siihen keppiin ja alkaa mopata. ei oo mun juttu.

miten nämä Swifferin pölyliinat toimii? onko ok jos imuroi vaikka kerran viikossa ja yhtenä päivänä vetää lattiat tuollaisella pölyliinalla? ja yhtenä päivänä kostealla Swifferi-liinalla? ne kun voi kätevästi heittää roskikseen käytön jälkeen... ei huuhdella eikä mitään ällöä.

meillä on aina sängyn alta ja kaappien alta pölyistä kun imuri ei mahdu sinne niin hyvin ja kun imuroin vaan sillä imuputkella se ei ota paljon mitään joten sinne jää kauheat pölykerrostumat. sillä Swifferin pölyliinalla varmaan ne lähtis, vai?

kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva pyyhe on ok, mutta ne märät vähän pettymyksiä. Pyyhin yleensä kuivalla ja sitten kostutan sen ja saan vielä enemmän pölyjä pois. Märkää olen käyttämyt veskin lattiaan. Muuten käytän kunnon moppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos! miksi se märkä oli pettymys? oliko se liian kuiva? oliko paha haju?

mietin olisiko tuo minulle hyvä kun olen niin laiska!

ap

Vierailija
4/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä märkiä saa? En ole löytänyt mistään ikuisuuksiin.

Vierailija
5/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on aika hintavia!

Vierailija
6/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o

Vierailija
7/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne staattisesti sähköiset pölyliinat ovat kyllä hyviä, mutta tekevät saman työn kuin imuri.  

Vierailija
9/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöjutut on hyviä kaupan, valmistajan  ja jäteyhtiön näkökulmasta. Sun lompakon näkökulmasta moppi on parempi, siis käytössä edullinen. Jos niin ällöttää, niin laskepa olisiko varaa palkata siivooja, sillä siitä selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi