Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä

Vierailija
01.06.2013 |

Millaisia ihmisiä et kestä töissä tai millaiset ihmiset ärsyttävät sinua?

itse en kestä mulkoilevia hissukoita, joilla ei ole ikinä muuta kuiN Työasiaa, eivät puhu siis koko päivän aikana muuta kuin työasiaa.

Myös höpöttäjät käyvät hermoille avokonttorissa, varsinkin jos istut tällaisen tyypin lähellä. 

Munavimpia ovat ne jotka hoitavat työnsä, puhuvat päivän aikana niitä näitä (muttei tauotta) Ja ovat muutenkin rempseitä ja sosiaalisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakavala juoruilija, joka muka huomaamattaan kysele kuulumisia yms. Ja muutaman päivän päästä tämä asia tulee jonkun toisen suusta vastaan ihan muunneltuna. Tällaisen ihmisen kanssa olen oppinut jo etten tosiaankaan lätise ylimääräsiä.

Kaavoihin kangistuneet työntekijät. Esim. viimeviikolla meille oli juuri meidän tauon aikaan tulossa tiettyjä virkamiehiä noin 10 min. vierailulle. Pyysin ettemme menisi vielä silloin syömään vaan vasta kun he lähtevät. Tehdään sitä ennen osa illan hommista jo pois alta. Yks työntekijä jaksoi sitä päivitellä että me ei päästä syömään jne. Aivan kuin se nälkäkuolema tulis jos kerran vuodessa syödäänkin puolisentuntia myöhemmin.

Ja viimeisimpänä hän joka jaksaa valittaa omassa elämässään ihan kaikesta. Koko työpäivä on yhtä draamaa ja valitusta. Ja sellaisen työpäivän jälkeen on itse varsin väsyny.

Vierailija
2/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 02:29"]

itse en kestä mulkoilevia hissukoita, joilla ei ole ikinä muuta kuiN Työasiaa, eivät puhu siis koko päivän aikana muuta kuin työasiaa.

[/quote]

Mitäs vikaa työasioista puhumisessa on? Minusta tällaiset "mulkoilevat hissukat" ovat niitä parhaita työntekijöitä firman kannalta. He tekevät kaikki työt eivätkä itsekkäästi kuluta kaiken aikansa sosialisointiin. He ovat niitä todellisia työn sankareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisistä jotka toimivat ja tarttuvat asioihin eivätkä vaan ihmettele. 

Vierailija
4/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 08:51"]

Kaavoihin kangistuneet työntekijät. Esim. viimeviikolla meille oli juuri meidän tauon aikaan tulossa tiettyjä virkamiehiä noin 10 min. vierailulle. Pyysin ettemme menisi vielä silloin syömään vaan vasta kun he lähtevät. .

[/quote]

miksi taukoa ei voinut pitää tavalliseen taukoaikaan?

Vierailija
5/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 08:51"]

Kaavoihin kangistuneet työntekijät. Esim. viimeviikolla meille oli juuri meidän tauon aikaan tulossa tiettyjä virkamiehiä noin 10 min. vierailulle. Pyysin ettemme menisi vielä silloin syömään vaan vasta kun he lähtevät. .

[/quote]

miksi taukoa ei voinut pitää tavalliseen taukoaikaan?

[/quote]Kait se olis fiksua, että vierailun aikana työntekijät olis työpaikalla.

-ohis

Vierailija
6/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme töitä 11 hengen avokonttorissa, aika pienessä tilassa. Näin kesäkuumalla 10 hengellä on kuuma, mutta koska tällä yhdellä työntekijällä sattuu olemaan kylmä, emme voi käyttää ilmastointilaitetta, paitsi silloin kun hän on poissa, esim. asiakaskäynnillä. Minusta tämä kertoo siitä, että muut menevät tämän yhden henkilön tahdissa ja mieltymysten mukaan.

Vierailija
7/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 02:29"]

Millaisia ihmisiä et kestä töissä tai millaiset ihmiset ärsyttävät sinua?

Myös höpöttäjät käyvät hermoille avokonttorissa, varsinkin jos istut tällaisen tyypin lähellä. 

Munavimpia ovat ne jotka hoitavat työnsä, puhuvat päivän aikana niitä näitä (muttei tauotta) Ja ovat muutenkin rempseitä ja sosiaalisia.

[/quote]

Mä olen se "mulkoileva hissukka" joka inhoaa huumorin varjolla vittuilevia oman egon pönkittäjiä.