Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus rukoillut, mutta tuntuuko siltä ettei vastausta kuulu?

Vierailija
01.06.2013 |

Tästä keskustellaan inhimilliseen ja rohkaisevaan tapaan Jan ja Joy Cedercreutzin ohlejmassa nyt Tv7:lla (klo 01 asti), joka näkyy digiboksissa ja myös netti-tv:nä

http://www.tv7.fi/?player=oldie

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi aika törkeää jättää vastaamatta. Itselleni on aina vastattu ja kovaan ääneen. Välillä toki vastaus on ollut aika tyly "ei", jos olen pyytänyt jotain älytöntä.

Vierailija
2/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

len yrittänyt - turhaan!

Kerrankin oli jumalaton hammassärky eikä mitää kipulääkettä; apua ei tullut ylhäältä - vasta kun sain Ibumaxia, särky vähän hellitti. Jumalaa ei kai tommoset pikkuasiat juurikaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin noin 40 vuotta. Sitten päätin lopettaa sen turhana. Ei ole vielä salama iskenyt.

Vierailija
4/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 00:42"]

Minusta olisi aika törkeää jättää vastaamatta. Itselleni on aina vastattu ja kovaan ääneen. Välillä toki vastaus on ollut aika tyly "ei", jos olen pyytänyt jotain älytöntä.

[/quote]

Niin - ehkä viisaus on siinä, että Jumalalla, Kristuksella on "lintuperspektiivi" jokaisen ihmisen elämään. Hän varmasti näkee kokonaisuuden, siis todellakin koko elämän ihan eri viisaudella ja lopulta myös ihan eri rakkaudella kuin mihin ihminen kykenee. Tähän ehkä liittyy se, että Jumala näkee viisaammin, että mitä me tarvitsemme, kun me taas joskus unohdumme siihen, että mitä haluamme :) 

Vierailija
5/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 00:50"]

Rukoilin noin 40 vuotta. Sitten päätin lopettaa sen turhana. Ei ole vielä salama iskenyt.

[/quote]

Luotan ja uskon siihen, että minua ja sinuakin rakastava Jumala yhä vielä etsii ja kaipaa sinua yhteyteen kanssaan - Hän ei ole lopettanut sinun etsimistäsi turhana asiana :) Ehkä Hän etsii sinua ja kolkuttaa ovellesi tämänkin pienen nettikeskustelun kautta, ja lämpimästi suosittelenkin, että katso tämä pieni video, joka kertoo Jumalan rakkaudesta jokaista ihmistä kohtaan, myös sinua kohtaan!

http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Vierailija
6/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 00:56"]

[/quote]

Luotan ja uskon siihen, että minua ja sinuakin rakastava Jumala yhä vielä etsii ja kaipaa sinua yhteyteen kanssaan - Hän ei ole lopettanut sinun etsimistäsi turhana asiana :) Ehkä Hän etsii sinua ja kolkuttaa ovellesi tämänkin pienen nettikeskustelun kautta, ja lämpimästi suosittelenkin, että katso tämä pieni video, joka kertoo Jumalan rakkaudesta jokaista ihmistä kohtaan, myös sinua kohtaan!

http://www.healingrooms.fi/?sid=118

[/quote]

En taida välittää enää sen seurasta. Olisin tarvinnut kun lapseni ja mieheni kuolivat, mutta nyt en tee sillä enää paskaakaan. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
7/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei anna sinulle sitä mitä sinä pyydät, vaan Hän antaa sitä mitä sinä tarvitset!

Vierailija
8/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 01:14"]

Jumala ei anna sinulle sitä mitä sinä pyydät, vaan Hän antaa sitä mitä sinä tarvitset!

[/quote]

vedä se jumala perseeseesi

Vierailija
9/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää hihhulit aina ilmestyy tänne öisin? Eikö jumala anna heille unta?

Vierailija
10/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 00:56"]

[[/quote]

En taida välittää enää sen seurasta. Olisin tarvinnut kun lapseni ja mieheni kuolivat, mutta nyt en tee sillä enää paskaakaan. Pitäköön tunkkinsa.

[/quote]

Otan osaa suureen menetykseesi! Itsekin olen kokenut pettymyksiä ja jopa katkeruutta Jumalaa kohtaan. Sellaisina hetkinä voi olla todella vaikeaa vastaanottaa lohdutukseksi tai rohkaisuksi tarkoitettuja sanoja kuten esim.

Jumala kärsii ja itkee sinun kanssasi jokaisen tuskasi ja menetyksesi hetken. Hän on sinua lähellä vaikka tuskasi keskellä ei siltä tuntuisikaan. Jeesus ei ole luopunut sinusta, vaikka sinä haluaisit luopua hänestä pettymyksesi keskellä. Tai runoilija Anna-Mari Kaskisen sanoin: "Aika kutoo suurta salaisuutta, kivun kautta Jumala luo uutta. Mikään vaihe ei voi mennä hukkaan, kyyneleetkin puhkeavat kukkaan. Vaikkei silmä sitä vielä nähdä saata, tuskakin on toivon kasvumaata."

Itse en pysty aina vastaanottamaan tällaisia hyviä ajatuksia ja luottamuksen osoituksia Jumalaa kohtaan, mutta kovasti toivon :) ja yritän pitää kiinni siitä, että ne ovat totta, vaikka vaikeuteni tai pettymykseni tekisivät luottamisen vaikeaksi. Sydämestäni toivon siis kaikkea hyvää sinullekin, rakas tuntematon ystävä, joka olet kovia kokenut tähänastisessa elämässäsi. Kuuntele toki tämä laulu, jossa on kokonaan tuo ylläoleva A-M Kaskisen kaunis runo:

Kaikki menneet murheelliset päivät,
itkut, jotka itkemättä jäivät,
suru, jota lievitä ei kukaan,
kipu, joka aina tulee mukaan.
Tuska, joka yhä tulee kohti,
murhe, joka epätoivoon johti,
kyynel yksikään ei turhaan juokse,
kaikki, kaikki kootaan Isän luokse!

Kerran vielä merkityksen saavat
kaikki itkut, kaikki lyödyt haavat!
Aika kutoo suurta salaisuutta:
kivun kautta Jumala luo uutta.
Mikään vaihe ei voi mennä hukkaan,
kyyneleetkin puhkeavat kukkaan.
Vaikkei silmä vielä nähdä saata:
tuskakin on toivon kasvumaata.

Vaikka pimeys on yllä päämme,
vaikka vielä varjon maahan jäämme,
yössä liekki lempeästi loistaa,
padot murtaa, kaikki lukot poistaa.
Hiljaa lähtee sydämeltä taakka.
Itkut itkeä saa loppuun saakka.
Sisään tulvii uusi kirkas vesi,
vihdoinkin on vapaa sydämesi!

Kerran vielä…

Vierailija
11/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noi hihhulit ei voi pysyä omilla palstoillaan

Vierailija
12/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta ap:lle!

Vierailija
13/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 02:08"]

Miksi noi hihhulit ei voi pysyä omilla palstoillaan

[/quote]

Ootko tullut ajatelleeksi, että "hihhulit" on ihmisiä, joita koskettaa monet ihan samat elämän asiat ja kysymykset kuin suakin? Ja että heillä on oma näkökulmansa tähän elämään, ja he saattavat olla vakuuttuneita oman ajatuksensa totuudellisuudesta AIVAN kuten sinäkin varmasti olet joissakin asioissa vakuuttunut oikeassa olemisestasi, eikö vaan? Ja varmasti sinäkin olet joskus yrittänyt vakuuttaa muita ihmisiä omasta mielipiteestäsi :)

Vierailija
14/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin! Jumala vaikuttaa teissä TAHTOMISEN JA TEKEMISEN JOTTA HÄNEN HYVÄ TAHTONSA TAPAHTUISI,jos olet uudestisyntynyt pyhähenki vaikuttaa sinussa.ja rukoilet mitä henki eli Jumala haluaa ja myös itse haluat sitä samaa ja myös saat sen. Raamatusta löytyy kohtia että kaiken mitä USKOT saat.

Vierailija
15/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on manipulointi kiima, tuntuu kuin tuo saarnaus olisi teidän seksiä

Vierailija
16/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa olla uskoss kun jeesus elää oikeesti.säälin kaikkia jotka pilkkaa. Teillä on paha olo.tosin joukkoon mahtuu ns.uskovaisia jotka vaan tosiaan paasaa vihan vimmassa eikä RAKASTA

Vierailija
17/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kyllä naurattaa, olette kait tärähtäneitä, kuka viittii uskoa tollaiseen hulluuteen.

enhän mä voi pilkata sellaista mitä ei ole, se mua vaan ihmetyttää kun yritätte kokajan värvätä ihmisiä tohon hulluuteen. ette kait osaa ymmärtää että ei mulla esimerkiksi ole mitään jumalaa, koko touhu on vaan niin älyvapaata. ja mulla on kyllä oikein hyvä olla niin kauan kun täällä vain keskustellaa, eikä vainota, tosta jeesus humpuukista en kyllä halua kuulla pätkääkään, olette kyllä aika raivostuttavan vastemielistä sakkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän