Miten itse pukeudut huomenna alakoulun päättäjäisiin?
Kommentit (22)
Siistiin kesämekkoon ja korkokenkiin. Mies on kuollut.
Siistit housut ja siisti lyhythihainen juhlavampi, mutta rennompi paita. Mies varmaan samaan tapaan siisteihin housuihin ja lyhythihaiseen kauluspaitaan.
Laitan korkkarit, mustat tiukat farkut ja samppanjan värisen kevyen paidan. Mieheni laittaa Hilfigerin kauluspaidan ja siistit tummansiniset farkut.
Mies on nakuna ja mä luultavasti laitan pikkarit jalkaan.
Alakoulun päättäjäiset on klo 08 alkaen eikä siellä tarvita vanhempia.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:17"]
[/quote]
Miten niin? Ei toivota vai ei tarvita? Vai eikö kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:13"]
Laitan korkkarit, mustat tiukat farkut ja samppanjan värisen kevyen paidan. Mieheni laittaa Hilfigerin kauluspaidan ja siistit tummansiniset farkut.
[/quote]
Eikö maininta kauluspaidasta sinällään riittänyt? Ts. jos nimeää yhden merkin, voin nimetä samalla kaikki
Kotelomekko ja korkkarit, miehellä puku. Lähdetään sieltä suoraan ajelemaan yo-juhliin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:17"]
[/quote]
Miten niin? Ei toivota vai ei tarvita? Vai eikö kiinnosta?
[/quote]
Ei ole tarvetta mennä, varsinainen kevätjuhla oli jo. :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:03"]
Entä miehesi?
[/quote]Lapseni on jo lukiossa jossa ei ole vanhemmille päättäjäisjuhlia. (ekalla) Aikanaan pukeuduin asiallisesti en niinkään juhlavasti.
Tottakai täytyy mennä lapsukaisten juhliin. Itse menin aikoinaan joka kerta.
Korkkarit, tiukat farkut ja joku kiva paita. Joo, en ole vielä päättänyt ja aamulla iskee paniikki...
Ballerinat, tunikan ja mustat suorat housut. Mies pukeutuu farkkuihin ja kauluspaitaan. Ekaluokan päätös kyseessä
Kevätjuhla oli jo, aamulla hakevat todistukset. Ei mennä mukaan.
joo ei mennä, hakevat vaan tokarit ja syövät jätskit. Kevätjuhla oli keskiviikkona.
[/quote]
Onko ne miehenkin farkut tiukat? Miksi muuten pitää mainita farkkujen tiukkuudesta? Voiko olettaa, että kyseinen henkilö on ylipainoinen vai onko hän sittenkin niin hoikka, että ylpistelee tiukoilla farkuillaan?
Minkälainen on kevyt paita? Samppanjanvärinen on vähän niinkuin laimean kusenkeltainen, sitäkö tarkoitat, vai haaleaa aprikoosia, jota yleensä kuvaillaan samppanjanväriseksi?
Ei mekään mennä. Lapsi hakee vain toikkarin klo 8-9. Pyörällä menee ja pyörällä tulee ja tämä mamma vetää unta palloon!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 00:00"]
[/quote]
Onko ne miehenkin farkut tiukat? Miksi muuten pitää mainita farkkujen tiukkuudesta? Voiko olettaa, että kyseinen henkilö on ylipainoinen vai onko hän sittenkin niin hoikka, että ylpistelee tiukoilla farkuillaan?
Minkälainen on kevyt paita? Samppanjanvärinen on vähän niinkuin laimean kusenkeltainen, sitäkö tarkoitat, vai haaleaa aprikoosia, jota yleensä kuvaillaan samppanjanväriseksi?
[/quote]Sait naurut aikaan.
En tiedä vielä. Jos aurinko alkaa paistamaan ennen lähtöä, laitan polvipituisen mekon ja ballerinat, jos on pilvistä laitan farkut, paidan ja ballerinat. Miestä ei ole. Juhlat on tänään.
Harmaat suorat housut, punainen toppi ja punainen sifonkijakku, kullan väriset kengät. Samat oli eilen kevätjuhlassa. Mies ei lähde.
En ole edes menossa. Kevätjuhlat oli jo viikolla, huomenna saavat todistukset. Oma opettaja ei itse pääse paikalle.