Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minut blokattiin eilen trollina, kun kritisoin erästä feministipuolueen edustajaa

Vierailija
18.07.2020 |

Ja ketju lähti poistoon. Mistä täällä enää saa puhua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa kritisoida vain PS ja KD edustajia, muu on vihapuhetta ja ra.sis.mia.

Vierailija
2/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vastustin kerran feministihullua, rakentavasti ja olen itsekin feministi, ja kommentit poistettiin. Epäilen modea puolueelliseksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin vastustin kerran feministihullua, rakentavasti ja olen itsekin feministi, ja kommentit poistettiin. Epäilen modea puolueelliseksi..

No shit, Sherlock!

Vierailija
4/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, fb-kaverini kysyi seinällään miksi aina luullaan, että muualta tulleet saa isommat tuet. Vastasin neutraalilla sävyllä, että väärinkäsitys johtunee siitä, että parin ekan vuoden ajan he saavat kotoutumistukea. Kaveri haukkui minut tämän vuoksi rasistiksi ja poisti kavereista. Syy miksi olen kuullut ko.tuesta on se,että paras ystäväni on afrikkalainen.

Vierailija
5/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yhtään feministipuoluetta, eli elät harhoissa.

Vierailija
6/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos joku edes muistaa, että maassa on feministipuolue. Heidän kritisoimisensa on vähän kuin hyttysen ampumista haulikolla.

Mutta poiston syy on varmaan, että joku toinen on vastannut avaukseesi asiattomin sanakääntein. Silloin on koko ketju poistettu.

Vierailija
7/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokattiin? Siis kokonaan? Sittenhän se taisi tulla ihan aiheesta. Täällä nimittäin trollit ovat riehuneet pahasti viime viikkoina.

Vierailija
8/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylis on ehdottomasti parempi paikka sinulle. Aina. 

Kaikki muut 11-13 -vuotiaat jonnet ovat älyllisesti täysin samalla tasolla kanssasi.

Vierailija
9/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa kritisoida vain PS ja KD edustajia, muu on vihapuhetta ja ra.sis.mia.

PS-edustajia täällä ei saa kritisoida. Itse olen laittanut faktaa persujen tekemistä rikoksista, ja viestini on aina poistettu.

Vierailija
10/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia, on varmasti todella rankkaa.

Vierailija
11/11 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään feministi ei saa multa seksiä