Mansikat lihottavat!
Söin parissa päivässä varmaan kaksi kiloa mansikoota! Yleensä välttelen hiilihydraatteja. Nyt paino nousi lähes kaksi kiloa! Naama on turvoksissa, nestettä kerääntyy ja yllätys yllätys, mansikat aiheuttivat ummetusta! Mitä on puhe mansikoiden laihduttavasta vaikutuksesta ja nesteiden poistumisesta? Muilla kokemuksia mansikoiden lihottavasta vaikutuksesta?
Kommentit (19)
Kuka sanoi, että pitää syödä kaksi kiloa mansikoita lyhyessä ajassa?
Söitkö niiden kanssa reippaasti kermavaahtoa?
Mikään yksittäinen ruoka-aines ei lihota jos syö kohtuudella. Mansikat on kauneus marja, poistaa nestettä ja saa ihon hehkumaan, kun ei vedä övereitä.
Jos välttelee hiilareita, tottakai tollassesta määrästä nesteet kertyy. Ne myös lähtee parissa päivässä kun palaat normiin
On varmaan maha kipeä. Itse vedin 1.5 kg kesän alussa ja kyllä sattui
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei söisi mansikoita ilman kermavaahtoa. Mansikat ovat hyviin sokerisia, joten kyllä ne lihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Mikään yksittäinen ruoka-aines ei lihota jos syö kohtuudella. Mansikat on kauneus marja, poistaa nestettä ja saa ihon hehkumaan, kun ei vedä övereitä.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Nehän poistaa nestettä.
Eikä poista.
Poistaa tulehduksia. Terveydellisiä vaikutuksia tavoitellessa 5-7 kpl/pv riittää. Ei kilokaupalla.
2kg mansikassa on alle 900 kaloria ja n. 150g hiilareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei söisi mansikoita ilman kermavaahtoa. Mansikat ovat hyviin sokerisia, joten kyllä ne lihottavat.
Hyi, inhoan kermavaahtoa. Rakastan mansikoita. Miksi pilata mansikoiden raikkaus kerman tunkkaisuudella?
Vierailija kirjoitti:
Poistaa tulehduksia. Terveydellisiä vaikutuksia tavoitellessa 5-7 kpl/pv riittää. Ei kilokaupalla.
Eikä poista
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulis ripuli.
Ja mulle tulis sappikivikohtaus.
Ei ne mansikat vaan se, mitä kaikkea muuta söit.
Kai ne nyt ummettaa jos syö kaksi kiloa ja ne ovat nesteenpoistajia :D
Lihoaksesi kilon tarvitset 7000 kcal, lihoaksesi 2 kg tarvitset 14000 kcal liikaa energiaa, joten turvotusta se vain on.
No älä syö nii helvetitisti. Kaikki lihottaa ku syö liikaa.