Yhden yön pettymys!
Tapasin tässä ihanan miehen, jonka kanssa synkkasi ja meillä oli paljon yhteistä. Käytiin kuumana toisiimme ja mies kehui et oon ihana nainen. Tottakai se tuntui hyvälle!
No kysyin ainakin kolme kertaa et oothan VARMASTI sinkku. Kyllä oon, vastaa.
No niin justiin. Sain eilen tietää et eipä muuten ollutkaan; kotoa löytyy vaimo ja kaksi lasta.
Ärsyttää ja oon pettynyt, kun valehdellaan, vaikka erikseen olen sanonut et varattuun sen koske. En haluais missään nimessä sekaantua varattujen kans mihinkään, koska se vaan on väärin, vaikka kuinka itse olisin sinkku. Eikä tässä enää mitään teinejä olla, vaan nelikymppisiä aikuisia ihmisiä.
Miksi pitää tämmösessä valehdella?
Kommentit (9)
Aivan kamalaa ja ennenkuulumatonta. Mieskö valehteli saadakseen pesää? Äkkiä soitto Iltalehdelle. Ehkä ei ole vielä myöhäistä pysäyttää painokoneita ja uusia lööppiä?
'Annelin jäätävä tyrmistys - mies valehteli baarissa saadakseen seksiä!'
Omat asetuksesi taisi olla pielessä. Haitko seksiä vai parisuhdetta?
Toki on ollut väärin miehen puolelta valehdella että on sinkku (hakee eroa josta vaimo ei vielä tiedä mitään, eh eh) mutta mikäli hait yhden yön jutusta parisuhdetta niin metsään meni. Miksi yhdenyön jutusta pitäisi automaattisesti tulla suhde? Minua sinkkunaisena ahdistaa kun heti pitäisi suhteeseen olla valmis vaikka kiinnostavan kanssa kelpaisi pelkkä seksi. Olen yli 40 ja lapset maailmalla enkä hae kotileikkejä. 
Vierailija kirjoitti:
Toki on ollut väärin miehen puolelta valehdella että on sinkku (hakee eroa josta vaimo ei vielä tiedä mitään, eh eh) mutta mikäli hait yhden yön jutusta parisuhdetta niin metsään meni. Miksi yhdenyön jutusta pitäisi automaattisesti tulla suhde? Minua sinkkunaisena ahdistaa kun heti pitäisi suhteeseen olla valmis vaikka kiinnostavan kanssa kelpaisi pelkkä seksi. Olen yli 40 ja lapset maailmalla enkä hae kotileikkejä.
Tässä nyt oli kyseessä vain ja ainoastaan se valehtelu mikä vituttaa, en todellakaan ollut mitään parisuhdetta hakemassa.
 Luitko nyt ollenkaan minun aloitusta vai pitikö vain päästä pätemään? 😂
- ap
Jos ei parisuhdetta ole hakemassa ja etsimässä niin onko väliä yhden yön jutussa onko varattu vai ei?
Varattu ei ainakaan jää roikkumaan ja se jää helposti vain yhden yön jutuksi tai seksisuhteeksi.
Kyllä minä ymmärrän aloittajaa. Kysee on enemmänkin moraalista ja tulee itselle todella huono olo, kun näkee näitä moraalittomia ihmisiä valehtelemassa oman edun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on ollut väärin miehen puolelta valehdella että on sinkku (hakee eroa josta vaimo ei vielä tiedä mitään, eh eh) mutta mikäli hait yhden yön jutusta parisuhdetta niin metsään meni. Miksi yhdenyön jutusta pitäisi automaattisesti tulla suhde? Minua sinkkunaisena ahdistaa kun heti pitäisi suhteeseen olla valmis vaikka kiinnostavan kanssa kelpaisi pelkkä seksi. Olen yli 40 ja lapset maailmalla enkä hae kotileikkejä.Tässä nyt oli kyseessä vain ja ainoastaan se valehtelu mikä vituttaa, en todellakaan ollut mitään parisuhdetta hakemassa.
Luitko nyt ollenkaan minun aloitusta vai pitikö vain päästä pätemään? 😂
- ap
Sorry, halusin vain päteä. Harmittaa nyt että en onnistunu siinä. 😭
Varattu vasta jääkin roikkumaan. Kun on kerran saanut pesää, niin soittelee ja ruinaa kuin ilmaiselta huoralta sitä lisää. Miehen sinkkuja kannattaa aina varmistaa, ennenkuin hyppää petiin.
Valehtelin yhden yön miehelleni. Hän kysyi montako lasta minulla on, sanoin että yksi...oikeasti niitä on kaksi. Molemmat muuttaneet pois ja asuvat muualla.