Mistä toi Ranta-aho on noussut julkisuuteen?
Kommentit (9)
No eikö se tullut julkisuuteen blörffin rikkaana poikaystävänä? En minä ainakaan muista ennen siitä mitään juttuja nähneeni.
Pro tip kaikille huumekauppiaan loistokasta uraa suunnitteleville: ei varmaan kannata heilastella pyryharakan kanssa joka tykkää herättää huomiota kiiltävillä esineillä ja poseeraamalla kaikissa mahdollisissa some-medioissa.
Niissä alamaailman touhuissa maltti on valttia ja matala profiili myös.
Vierailija kirjoitti:
Pro tip kaikille huumekauppiaan loistokasta uraa suunnitteleville: ei varmaan kannata heilastella pyryharakan kanssa joka tykkää herättää huomiota kiiltävillä esineillä ja poseeraamalla kaikissa mahdollisissa some-medioissa.
Niissä alamaailman touhuissa maltti on valttia ja matala profiili myös.
Ajattelin samaa eli kärähti osittain ainakin näillä julkisuuskuvilla muodostuneesta kuvasta
Berslöyhkin heilana tuli tutuksi.
Eikö rahalla ois saanut normaalin näköistä naista?
Tämä Ranta-ahohan on todella tyhmä. Jos olisi halunnut elellä hu uuuuumekeisarina, olisi kannattanut pitää matalaa profiilia, itse ainakin näin olisin tehnyt. En todellakaan olisi alkanut elättää mitään pyryharakkaa joka on kiiltävien esineiden perään. Eihän sille mitään voi kun on alhainen älykkyysosamäärä. Raha ei tee viisaaksi, ei ainakaan tässä tapauksessa, päinvastoin. Itseasiassa hu uuuumekeisarihan ei itse koske myymäänsä tavaraan, mutta NIkollehan kokkeli tuntui maistuvan. NIko Ranta-aho on idiootti ja onneksi jäi kiinni, tyhmille käy juuri noin.
En tiedä. Olisko tyrkyttänyt itseään instassa muiden turhakkeiden seurassa?