Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turnoff, jos mies on yksin viihtyyvää sorttia, ei ole ystäviä? Kuitenkin työelämässä on paljon muiden kanssa tekemisissä ja tulee hyvin toimeen.

Vierailija
17.07.2020 |

Harrastaa yksinlajeja, vaellusretkiä yksin jne.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on.

Vierailija
2/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mulla on tuollainen mies ja kovasti tykkään. Ei se kyllä harrasta yksinlajeja ja vaelluksellekin tykkää ottaa minut mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on kyse siitä mistä se johtuu. Miehelle voisi tehdä hyvää miettiä mitä siinä on taustalla niin että parisuhteeseen päätyminen ja sopeutuminen olisi helpompaa.

Vierailija
4/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään turn off todellakaan. Introvertit naiset tykkäävät kyllä. Älä suotta nolostele itseäsi. Olet aivan normaali. Etsi vaan nainen, joka arvostaa tuota. :)

Vierailija
5/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tollanen, paitsi että oon nainen. Tarvitsen yksinoloa kun kaikki sosiaalisuus työelämässä vie energiat.

Vierailija
6/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olisi mun unelmamies.

Vierailija
7/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuollainen ihana mies ja mennään yhdessä paikkoihin.

Vierailija
8/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin heti, jos saisin.

Vierailija
9/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi 😉

Vierailija
10/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän on kyse siitä mistä se johtuu. Miehelle voisi tehdä hyvää miettiä mitä siinä on taustalla niin että parisuhteeseen päätyminen ja sopeutuminen olisi helpompaa.

Alapeukuttaja, eihän sitä heti tarvitse tulkita negatiivisesti. Itsetuntemuksesta on aina hyötyä. Ja tuskin ap kyselisi jos kaikki sujuisi kuin tanssi.

Vierailija
11/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näet, että kaikki eivät ymmärrä (kuten jotkut hyvin sosiaaliset ekstrovertit). Jos kuulet tällaista kommenttia, niin siirry eteenpäin.

Vierailija
12/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon just tollanen, paitsi että oon nainen. Tarvitsen yksinoloa kun kaikki sosiaalisuus työelämässä vie energiat.

Täällä toinen nainen, jonka sosiaalisuuskiintiö täyttyy äärimmilleem töissä. Illat sitten ladataan akkuja hiljaisuudessa.

Vierailija
13/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näet, että kaikki eivät ymmärrä (kuten jotkut hyvin sosiaaliset ekstrovertit). Jos kuulet tällaista kommenttia, niin siirry eteenpäin.

Olen tuon kirjoittaja ja itse nimenoman introvertti. Olen elämässäni tehnyt paljon asioita väärin juuri siksi etten ole tuntenut ja hyväksynyt itseäni sellaisena kuin olen ja ymmärtänyt mistä mikäkin johtuu, vaan olen koettanut väärällä tavalla sopeutua ihmissuhteisiin.

Vierailija
14/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja, eihän sitä heti tarvitse tulkita negatiivisesti. Itsetuntemuksesta on aina hyötyä. Ja tuskin ap kyselisi jos kaikki sujuisi kuin tanssi.

Toki itsetuntemuksesta on aina hyötyä ja etenkin jos tämä tilanne olisi ap:lle ongelma, niin sitä voisi tarkastella lisää. Kirjoituksesta sai kuitenkin sellaisen vaikutelman, että ap pitää tällaisesta elämästä, joten ei siis välttämättä tarvetta pohtia sitä sen enempää, koska liittyy mm. persoonallisuuden piirteisiin ja omaan itse valittuun elämäntapaan.

Vierailija
15/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Ai se on oletusarvoisesti epäilyttävää ja viallista kun mies viihtyy yksikseenkin?

Ookoo :D

Vierailija
16/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki itsetuntemuksesta on aina hyötyä ja etenkin jos tämä tilanne olisi ap:lle ongelma, niin sitä voisi tarkastella lisää. Kirjoituksesta sai kuitenkin sellaisen vaikutelman, että ap pitää tällaisesta elämästä, joten ei siis välttämättä tarvetta pohtia sitä sen enempää, koska liittyy mm. persoonallisuuden piirteisiin ja omaan itse valittuun elämäntapaan.

Niin siis viihdyn yksin, mutta toisaalta kaipailisin kumppaniakin, siis yhtä oikeaa :) Mutta mietin sitä, että onko se asia, josta tulee ongelma, jos selviää, että olen vähän erakkoluonteinen? En siis ulkoisesti muistuta luolamiestä, mutta noin vapaa-ajan vieton suhteen. Jos sitten naisella on paljon ystäviä yms. niin voiko ymmärtää tällaista ollenkaan?

Vierailija
17/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi unelma.

T. erakkonainen 26v.

Vierailija
18/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon kirjoittaja ja itse nimenoman introvertti. Olen elämässäni tehnyt paljon asioita väärin juuri siksi etten ole tuntenut ja hyväksynyt itseäni sellaisena kuin olen ja ymmärtänyt mistä mikäkin johtuu, vaan olen koettanut väärällä tavalla sopeutua ihmissuhteisiin.

Hienoa, että olet huomannut tämän. Toivottavasti pystyt nykyään olemaan avoimemmin juuri sellainen kuin olet ilman paineita olla jotakin muuta. Tämän saman tunnistavat varmasti meistä monet jolleivat kaikki. Aika usein ympäröivä yhteisö typistää ihmisen tiettyyn muottiin, jossa ei vaikka pidä olla liian paljon tuota tai liian vähän tätä. Sitten jossain vaiheessa ihminen pyristelee siitä irti.

Vierailija
19/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis viihdyn yksin, mutta toisaalta kaipailisin kumppaniakin, siis yhtä oikeaa :) Mutta mietin sitä, että onko se asia, josta tulee ongelma, jos selviää, että olen vähän erakkoluonteinen? En siis ulkoisesti muistuta luolamiestä, mutta noin vapaa-ajan vieton suhteen. Jos sitten naisella on paljon ystäviä yms. niin voiko ymmärtää tällaista ollenkaan?

Mietin, että miksi mietit tätä? Oletko saanut asiasta naisilta ihmetteleviä kommentteja? Varmaan nainen, jolla on paljon kavereita, ei välttämättä ymmärrä niin helposti kuin nainen, jolla on myös pienet piirit.

Vierailija
20/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että miksi mietit tätä? Oletko saanut asiasta naisilta ihmetteleviä kommentteja? Varmaan nainen, jolla on paljon kavereita, ei välttämättä ymmärrä niin helposti kuin nainen, jolla on myös pienet piirit.

Ni mietin sitä, että tulisiko naiselle jonkinlainen pelästys, että tuossa täytyy olla jotain vikaa, jos sillä ei ole ystäviä. Mikä lie moottorisahamurhaaja.