Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkien kuuluu haluta lapsilleen p.o.p tai meandivaatteita?

Vierailija
30.05.2013 |

Ihme joukkohysteriaa. Eikö lapsi muka saa "olla lapsi" tavallisissa marketin tai ketjun vaatteissa? Miksi pitää olla ylihintaista retroa äideille?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että emme ole Pohjois-Koreassa ja jokainen saa tykätä siitä mistä tykkää ja pukeutua/pukea lapsensa miten haluaa. Lapselle voi varmaankin tapahtua pahempiakin asioita. 

Vierailija
2/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Kaksplussassa juuri oli juttu lastenvaatteista. Kaikki äidit olivat valinneet lapsille Meandin vaatteita. Huvittavaa oli, että yksikään lapsista ei tykännyt niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvä äiti suosii kallista retroa?

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:23"]

Siksi että emme ole Pohjois-Koreassa ja jokainen saa tykätä siitä mistä tykkää ja pukeutua/pukea lapsensa miten haluaa. Lapselle voi varmaankin tapahtua pahempiakin asioita. 

[/quote]

Vierailija
4/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tästä mitään lakia ole, mun puolesta kukin tahtokoon mitä tykkää. ite ostan just sitä mitä kirpparilta sattuu hyväkuntoisena löytymään. 

Vierailija
5/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole aikaa metsästää vaatteita lapselleni ympäri kaupunkia. Kun menen POPille, tiedän saavani sieltä kaiken mitä tarvitsen haalareista mekkoihin, ja tiedän niiden myös kestävän. Meandien hankkiminen taas on käsittämättömän hankalaksi tehty, joten en ole niille sen suurempaa ajatusta uhrannut.

Vierailija
6/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mä en ainakaan tykkää kummastakaan. P.o.P.:n vaatteet ovat laatuun nähden todella ylihintaisia jossain Turkissa valmistettuja rytkyjä ja MeandIn vaatteet muuten vaan säälittävän rumia (ja kalliita). Sen sijaan olen ostanut paljon Småfolkin, Ej Sikke Lej:n, Villervallan, Hilfigerin ja Mayoralin vaatteita, koska tykkään niistä. On meillä markettivaatteitakin. En ole koskaan kokenut, että mun "pitäisi" tykätä jostain josta en tykkää.

Lapset on joskus sanoneet jostain ostamastani, ettei tykkää ja ihan tyylikkäästi puoliväkisellä puen niitä vaatteita niille silti. Mun silmiin sattuu jos mun lapsilla on rumat ja yhteen sopimattomat vaatteet.

Vierailija
7/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tät joukkohysteriaa vaatteista. Ei se lapsi opi kävelemään tai lukemaan aiemmin tai pääse yliopistoon jos hänellä on ollut jonkun merkin vaatteet. ihan vaan vaatteet riittävät :)

Vierailija
8/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, enkä ole ikinä kuullutkaan (ennen tätä) mistään Meandista. Ja asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Olen kai totaalisen out :D

Vierailija
9/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meidän pojilla ei ole ainoatakaan "retro" vaatetta, ne on niin rumia, ja itse lapsena jouduin niitä käyttämään. Olen syntynyt -74 ja inhoan kaikkea seitkytlukulaista. Eikä muutenkaan ole varaa ostaa normaalihinnalla edes markettivaatteita kun on kaksoset ja olen työtön. Vaatteet jää nopeasti pieneksi, ja alennusmyynneistä olen ostanut rettuja kyllä kauheat läjät silti, nyt niitä on nurkat täynnä.

Vierailija
10/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevahööd

Vierailija
11/41 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:24"]

[/quote]

[/quote]

Heh, missähän ihmeen kohdassa kirjoitin niin? Kirjoitin, että jokainen saa itse valita mitä vaatteita ostaa. Eri mieltä?

Vierailija
12/41 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:24"]

[/quote]

[/quote]

Heh, missähän ihmeen kohdassa kirjoitin niin? Kirjoitin, että jokainen saa itse valita mitä vaatteita ostaa. Eri mieltä?

[/quote]

Minkähän takia tuosta lainaamastani viestistä oli jäänyt pois juuri se osa jota tarkoitin kommentoida. Siis sitä että joku oli tehnyt viestistäni sen päätelmän, että väitin että "hyvä äiti suosii kallista retroa". (: 

Vierailija
13/41 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä nuo ovat.

Meidän lapsille ei ole ostettu yhtään vaatetta uutena. Ei ole mitään tarvetta, kun kaverit tyrkyttävät ilmaiseksi nurkistaan pois pieneksi jääneitä rytkyjä.

Vierailija
14/41 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: ole koska markettivaatteet on niin rumia!!!!!!

Vierailija
15/41 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kaikki tykkää rakas ap!:) Minusta meandit ja popit ovat tosi rumia ja poikamaisia. Mulla on kolme tyttöä, joten en ole kivaa heille nuista mallistoista löytänyt. Minusta joku oranssiraitapaita on niin tylsä, että en haluaisi maksaa sellaisesta montaa kymppiä kun ei sitä voisi muualle laittaa, kun omaan pihaan.

Kaikista hirveimpiä ovat kuitenkin nämä järkyt Metsolat! Ne ovat kuin omat lastenvaatteet 70-luvulta..:DD Makunsa kullakin.

Vierailija
16/41 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popit ovat tosi rumia ja tyylittömiä, myönnän. Jos näen lapsen puettuna niihin päästä jalkoihin, niin leimaan vanhemman epävarmaksi ihmiseksi. Ja tyylittömäksi tietenkin.

Vierailija
17/41 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kiinnostunut vaatemerkeistä...Silti kirppiksillä maksetaan kymmeniä euroa tahraisista ja käytetyistä vaatteista, jos niissä lukee maaginen Meandi. Toisen myyjän hyväkuntoiset Cirafit eivät kiinnosta ketään, vaikka paidan saisi 50 sentillä. Näin moderni mamma "säästää": ostetaan käytettyä kalliilla, jotta voidaan saada sitten myöhemmin myynnistä rahaa :)

Vierailija
18/41 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan Popia siksi, että niissä on kivat värit ja ne kestää. Inhoan kaikkia huonolaatuisia Henkkamaukan rytkyjä. Ja onhan se kiva tuntea ylemmyydentuntoa puistossa henkkamaukka-räkänokkien äitejä kohtaan ;-)

Vierailija
19/41 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että lapsilla olisi edes puhtaat, ehjät ja sopivan kokoiset vaatteet. Mikään ei ole niin inhottaava kun ottaa syliin tai muuten koskea likaiseen lapseen vaikka päällä olisikin me&i vaatteet.

Vierailija
20/41 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun kälyn ja sen ystäväpiirin parissa tällanen vaatevarustelu on ihan normia. Eli pitää olla just ne oikeet merkit tai katotaan vinoon. Ja lapsia pitää olla 3 kappaletta. Ja omakotitalo. Ja kaks bemaria.

You get the drift.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän