Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka nostaa penkistä vain 60kg?

Vierailija
17.07.2020 |

?

Kommentit (34)

21/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään hajua kuinka paljon 60kg on. En tiedä onko se naurettavan vähän vai hirvittävän paljon. 

Mulle ei siis ole minkään valtakunnan väliä sillä, kuinka paljon joku jaksaa nostaa jotain. En valitse puolisoani sen perusteella.

Kavereiden kanssa nostettiin 80-100kg jo ylä-asteella. Eli 60kg on luokkaa 10-vuotiaan nostokyky.

Höpö höpö itse 22 v 187 cm ja 81 kg miehenalkuna nostan juuri tuon 60 kg ja sen eteen on tehty töitä. 50 kg on myös kova tulos eikä taatusti nouse yhdeltäkään yläasteikäiseltä.

Vierailija
22/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään hajua kuinka paljon 60kg on. En tiedä onko se naurettavan vähän vai hirvittävän paljon. 

Mulle ei siis ole minkään valtakunnan väliä sillä, kuinka paljon joku jaksaa nostaa jotain. En valitse puolisoani sen perusteella.

Harva sitä heti nostaa, treenaavista miehistä varmaan 80%. Mulla meni noin 9kk, että sain nostettua 60kg. Jos valitset randomilla noin 30v miehen, niin todennäköisesti ei nosta tuota painoa.

60kg on suurinpiirtein 80kg miehen punnerrus. Meinaatko ettei valtaosa 80kg miehistä jaksa edes yhtä punnerrusta?

Ei ole. Lisäksi pitäisi rajata tutkimus miehiin, jotka eivät ole koskaan tehneet punnerruksia, mikä on aika vaikeaa.

Kyllä on, 75% painosta on tyypillisesti käsillä punnerruksia tehdessä. Toki vähän vaihtelee riippuen missä kohtaa pitää käsiä. Kuka tahansa normaalipainoinen pystyy tekemään useamman punnerruksen, jos ei pysty niin on jotain pahasti vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34749 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kanssa nostettiin 80-100kg jo ylä-asteella. Eli 60kg on luokkaa 10-vuotiaan nostokyky.

Höpö höpö itse 22 v 187 cm ja 81 kg miehenalkuna nostan juuri tuon 60 kg ja sen eteen on tehty töitä. 50 kg on myös kova tulos eikä taatusti nouse yhdeltäkään yläasteikäiseltä.

Jos sinä olet heikko ja pitkäkätinen, se ei tarkoita sitä, että muutkin olisivat.

Vierailija
24/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden vanhana nostin 200 kiloa penkistä kun olin eka kertaa salilla, Nykyään nostan penkistä enemmän kuin Eddie Hall tekee maastavedossa, mutten tahdo nolostuttaa sitä tekemällä sen julkisesti.

Vierailija
25/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei nosta tuota, eikä ole koskaan ollut minulle mikään ongelma.

Siskoni nosta yli 70 kg ja taas tuntuu olevan monelle miehelle ongelma.

Vierailija
26/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34749 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi, meillä yläasteella lähes kaikki nosti 50kg, 2x20kg painot + 10kg tanko. Muistan kun kaverille laitettiin 100kg jo yläasteella, nosti ylös. Itseltä meni vain 80kg silloin 15 vuotiaana.

Vierailija
27/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden vanhana nostin 200 kiloa penkistä kun olin eka kertaa salilla, Nykyään nostan penkistä enemmän kuin Eddie Hall tekee maastavedossa, mutten tahdo nolostuttaa sitä tekemällä sen julkisesti.

Olisi hauskaa olla tuollainen. Minä taas en koskaan ole saanut naista. Oletko sinä?

mies52v

Vierailija
28/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan pelkän tangon.

Vierailija
29/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva sitä heti nostaa, treenaavista miehistä varmaan 80%. Mulla meni noin 9kk, että sain nostettua 60kg. Jos valitset randomilla noin 30v miehen, niin todennäköisesti ei nosta tuota painoa.

60kg on suurinpiirtein 80kg miehen punnerrus. Meinaatko ettei valtaosa 80kg miehistä jaksa edes yhtä punnerrusta?

Ei ole. Lisäksi pitäisi rajata tutkimus miehiin, jotka eivät ole koskaan tehneet punnerruksia, mikä on aika vaikeaa.

Kyllä on, 75% painosta on tyypillisesti käsillä punnerruksia tehdessä. Toki vähän vaihtelee riippuen missä kohtaa pitää käsiä. Kuka tahansa normaalipainoinen pystyy tekemään useamman punnerruksen, jos ei pysty niin on jotain pahasti vialla.

Mistä löysit 75%? Journal of Exercise Science & Fitness sanoo 64%. Harha tulee siitä, että jokainen peruskoulun käynyt ja etenkin urheilua harrastanut on tehnyt satoja ellei tuhansia punnerruksia ennen ensimmäistä penkkipunnerrussarjaa. Sitten kun on penkkiä tehnyt saman verran niin voi olla järkevä vertailla.

Vierailija
30/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan nuorenakaan nostanut yli 60 kg penkistä, mutta mulla ehti olla reilusti yli 100 naista ennenkuin vakiinnuin. Kukaan heistä ei kysynyt nostanko yli 60 kg penkistä. Eli tämä ei tainnut naisia paljon haitata😃.

Vierailija
31/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauskaa olla tuollainen. Minä taas en koskaan ole saanut naista. Oletko sinä?

mies52v

Totta kai. Pullistan hauista, muljauttelen silmiä, puhisen ja puhkun ja teen kataa niin että suhisee. Naiset lakoo ja herahtaa märiksi siinä silmänräpäyksessä.

Vierailija
32/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34749 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä melkoisen heikko jos 60kg on töiden takana. Kai lasket sen tangon painon mukaan?

Vierailija
33/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Totta kai. Pullistan hauista, muljauttelen silmiä, puhisen ja puhkun ja teen kataa niin että suhisee. Naiset lakoo ja herahtaa märiksi siinä silmänräpäyksessä.

pääsenköhän määkin joskus tollaseksi?

mies52v

Vierailija
34/34 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä penkkipunnerrustuloksella ole väliä jos mies on omaan painoonsa verrattuna treenatun näköinen.