Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baarissa eräs nainen sanoi että näytän ihan lesbolta.

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ihan heteron. Mitä siihen voi vastata..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli iskuyritys. Kokeili kepillä jäätä.

Vierailija
2/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla lyhyt sininen tukka ja nenärengas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulle kerran metrossa vastapäätä istunut nuori nainen sanoi että olen tosi kaunis. Vaikutti oikeasti kiinnostuneelta. Hämmennyin, kiitin toki kohteliaisuudesta. Onneksi jäin seuraavalla pois. Olen hetero 47v ja mulla on kiharat hiukset.

Eri asia tietysti kuin tokaista jotain tyyliin "näytät lesbolta"...

Vierailija
4/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tullut baareissa useammankin kerran lessut iskemään. So what? Mikä sun pointtis on?

Vierailija
5/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

For you baby, I can be anything! ;)

Vierailija
6/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulle kerran metrossa vastapäätä istunut nuori nainen sanoi että olen tosi kaunis. Vaikutti oikeasti kiinnostuneelta. Hämmennyin, kiitin toki kohteliaisuudesta. Onneksi jäin seuraavalla pois. Olen hetero 47v ja mulla on kiharat hiukset.

Ota se kohteliaisuutena vain.

Vierailija
7/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies baarin vessassa oli tyhjän lasin kanssa ja pyysi kusemaan itselleen lisää juotavaa. En kussut, mutta jälkeenpäin ajatellen olisi ollut kiva tietää olisiko juonut.

mies

Vierailija
8/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmää se sika!

Vierailija
9/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorena kertonut tuntemattomille ihmisille kehuja, mikäli on oikeasti kauniita ihmisiä sattunut matkalleni. Nyt jälkikäteen olen alkanut "pelkäämään", että ovat luulleet minun yrittävän iskeä heitä enkä tämän takia enää kehu ihmisiä. Parempi kai näin niin en sitten tietämättäni ahdistele ketään.

Vierailija
10/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minuakin (miestä) pidetty joitain kertoja homona. - Kaveri kysyi kerran, että miksen antanut turpaan miestä, joka sanoi minun näyttävän homolta. Miksi minä olisi tällaisesa suuttunut? Tai yritänyt hänä lyödä turpaan  - Ei ennakkoluulojen kohteeksi tuleminen tietenkään mukavalta tunnu, mutta kyllä tällainen "homottelu" minusta yleensä kertoo enempi sanojasta kuin sanojen kohteesta. Ei minulla ainakaan ole kykyä nähdä kuka tai ketkä meistä on, mitäkin seksuaaliselta suuntautuneisuudeltaan.     

Vierailija
11/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla mies..?

😮