Baarissa eräs nainen sanoi että näytän ihan lesbolta.
Kommentit (11)
Sulla lyhyt sininen tukka ja nenärengas?
Jaa. Mulle kerran metrossa vastapäätä istunut nuori nainen sanoi että olen tosi kaunis. Vaikutti oikeasti kiinnostuneelta. Hämmennyin, kiitin toki kohteliaisuudesta. Onneksi jäin seuraavalla pois. Olen hetero 47v ja mulla on kiharat hiukset.
Eri asia tietysti kuin tokaista jotain tyyliin "näytät lesbolta"...
Mua tullut baareissa useammankin kerran lessut iskemään. So what? Mikä sun pointtis on?
For you baby, I can be anything! ;)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mulle kerran metrossa vastapäätä istunut nuori nainen sanoi että olen tosi kaunis. Vaikutti oikeasti kiinnostuneelta. Hämmennyin, kiitin toki kohteliaisuudesta. Onneksi jäin seuraavalla pois. Olen hetero 47v ja mulla on kiharat hiukset.
Ota se kohteliaisuutena vain.
Kerran eräs mies baarin vessassa oli tyhjän lasin kanssa ja pyysi kusemaan itselleen lisää juotavaa. En kussut, mutta jälkeenpäin ajatellen olisi ollut kiva tietää olisiko juonut.
mies
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorena kertonut tuntemattomille ihmisille kehuja, mikäli on oikeasti kauniita ihmisiä sattunut matkalleni. Nyt jälkikäteen olen alkanut "pelkäämään", että ovat luulleet minun yrittävän iskeä heitä enkä tämän takia enää kehu ihmisiä. Parempi kai näin niin en sitten tietämättäni ahdistele ketään.
On minuakin (miestä) pidetty joitain kertoja homona. - Kaveri kysyi kerran, että miksen antanut turpaan miestä, joka sanoi minun näyttävän homolta. Miksi minä olisi tällaisesa suuttunut? Tai yritänyt hänä lyödä turpaan - Ei ennakkoluulojen kohteeksi tuleminen tietenkään mukavalta tunnu, mutta kyllä tällainen "homottelu" minusta yleensä kertoo enempi sanojasta kuin sanojen kohteesta. Ei minulla ainakaan ole kykyä nähdä kuka tai ketkä meistä on, mitäkin seksuaaliselta suuntautuneisuudeltaan.
Jos se oli iskuyritys. Kokeili kepillä jäätä.