Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uteleeko teillä sukulaiset kahvipöydässä tyttärenne kuukautisista

Vierailija
30.05.2013 |

Mitä mieltä onko sopimatonta vai normaalia keskustelua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sopimatonta.

Vierailija
2/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei utele. Ei muutenkaan toisten ruumiintoiminnot ole mitään julkisia keskustelunaiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?? No, ei tosiaankaan utele kukaan mitään. Mitä ihmettä heidän kuukautisensa suvulle kuuluu? :O On mun mielestä tosiaankin sopimaton puheenaihe. Jokainen puhuu itse omista asioistaan halutessaan, mutta tuskin tuollaisia asioita keskustellaan suvun kesken kahvipöydässä.

Vierailija
4/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?? No, ei tosiaankaan utele kukaan mitään. Mitä ihmettä heidän kuukautisensa suvulle kuuluu? :O On mun mielestä tosiaankin sopimaton puheenaihe. Jokainen puhuu itse omista asioistaan halutessaan, mutta tuskin tuollaisia asioita keskustellaan suvun kesken kahvipöydässä.

Vierailija
5/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti silloin tällöin ottaa puheeksi, että joko on alkanut. Minä en ole kuulevina ja sujuvasti vaihdan aihettä, mitäs se Eemeli sielä nyt itkee tai ottaako joku vielä kahvia tms.

ap.

Vierailija
6/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten se tieto mullistaa sen kysyjän elämää :D Ei todellakaan kuulu muille! Seuraavan kerran jos joku kysyy voit myös kysästä samalla että joko on vaihdevuosien koppurainen valkovuoto alkanut? 

Vierailija
7/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se oli yleinen aihe, että kaikki puhuvat asiasta jotenkin. Mutta yleinen "millainen todistus? onko kuukautiskipuja?" ei ole soveliasta.

Vierailija
8/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin voi udella kysyjältä, onko hänellä kuumia aaltoja ja joko menopaussi on saavutettu. Tämä tiettysti koko suvun istuessa kahvipöydässä.

Vierailija
9/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä jutellut kuukautisista kenenkään kanssa. Eiköhän ne ole täysin yksityisasia naisilla. Tuskinpa tökeröimmätköön neidot juttelevat edes kavereilleen, saati sitten sukulaisilleen aiheesta. Ja miten joku voisi vieläpä udella! Uuh.

t. m27, naimisissa

Vierailija
10/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu utelu ei kuulu asiaan mutta kyllä naiset kuukautisista keskustelee keskenään. Oman siskon ja läheisten ystävien kanssa ihan luonteva jutella niistäkin.

Vierailija
11/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei utele, minulla on ainoastaan poikia. Ei kuulu kahvipöytäkeskusteluaiheisiin muutenkaan kenenkään intiimijutut. Jos kysyisi, kysyisin takaisin, että mitenkäs ne sinun alapään asiasi, onko ollut hiivaa viime aikoina. 

Vierailija
12/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 21:12"]

Juu utelu ei kuulu asiaan mutta kyllä naiset kuukautisista keskustelee keskenään. Oman siskon ja läheisten ystävien kanssa ihan luonteva jutella niistäkin.

[/quote]

ällöttävää

Vierailija
13/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerran mieheni työkaveri tuli käymään meillä ja kysyi kahvipöydässä silloin noin 10-vuotiaalta pojaltamme: "onks munakarvat jo alkanu kasvamaan?" En tiennyt itkeäkö vai nauraa, lapsi vielä vähemmän. Nyt asia naurattaa ja on suvussa kulkeva legenda. :).

Vierailija
14/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala! Mitä ihmettä se jollekin sukulaiselle kuuluu? Ei todellakaan ole mikään yleinen keskustelunaihe, varsinkaan kun on kyse lapsesta!

Vierailija
15/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 21:07"]

Tuskinpa tökeröimmätköön neidot juttelevat edes kavereilleen

[/quote]

Tämä pisti kyllä hymyilemään. Sinulla on vielä opittavaa, 27-vuotias naimisissa oleva mies :D

Vierailija
16/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahditonta.

Vierailija
17/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä jutellut kuukautisista kenenkään kanssa. Eiköhän ne ole täysin yksityisasia naisilla. Tuskinpa tökeröimmätköön neidot juttelevat edes kavereilleen, saati sitten sukulaisilleen aiheesta. Ja miten joku voisi vieläpä udella! Uuh.

t. m27, naimisissa

[/quote]

:D

Eikö vaimosi ole koskaan puhunut sulle kuukautisistaan edes yhtä sanaa?

Kyllä me naiset niistä jutellaan joskus, ei mitenkään intohimoisesti, mutta onhan se kiva kertoa jos on vaikkapa hirvittävä migreeni. Samoin kuukautiset aiheuttavat monilla usean päivän kivut, johon joutuu syömään vahvoja särkylääkkeitä.

Omalle miehelle en siis niistä juurikaan kerro, mutta kyllä hän huomaa sen ajan kuusta, sillä ne kestää mulla viikon ja syön särkylääkettä. Muuten ei niistä kyllä keskustella. Joten ymmärrän kyllä, jos luulet ettei niistä vaivoista hiiskuta kelleen ;)

Vierailija
18/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. m27, naimisissa

[/quote]

Ja siksipä aihe onkin niin kielletyllä tavalla kiinnostava, että lueskelet menkkoihin liittyviä ketjuja internetin ihmemaassa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan