Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nestehukka. Kuinka nopeasti olo korjaantuu vettä juomalla?

Vierailija
17.07.2020 |

Jos siis oletetaan että on nestehukka.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin äkkiä pelkällä vedellä korjaannu, tarvitsee muutakin (suoloja, mineraaleja)

Vierailija
2/7 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisesti päivän mittaan vesilasillinen, niin ei synny nestehukkaa. Olen itse huomannut,että 1-2 litraa menee helpostikin. Himmailee ja hommailee kotosalla ja aina käy hörppäämässä lasillisen vettä. Väliin aina syö jotain ja kivennäisvettäkin sekaan. Hikoillessa nestettä ja suoloja poistuu elimistöstä. Janon tunne on jo lievä hälytystila, liian vähän nestettä on nautittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO-liuos: vettä + sokeria + suolaa. Sillä hoidetaan nestehukka.

Vierailija
4/7 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nestehukka on jo päällä, niin nopeasti vettä ja suolaa. 

Vierailija
5/7 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korjaannu pelkällä vedellä.

Vierailija
6/7 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa esim. Nesteytys Ratiopharm -tabletteja jotka sekoitetaan veteen. Auttavat nopeasti.

Vielä parempi on Osmosal-jauhe, jota käytetään mm. pahan ripulin jälkeen, mutta on kallis.

Vierailija
7/7 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasaisesti päivän mittaan vesilasillinen, niin ei synny nestehukkaa. Olen itse huomannut,että 1-2 litraa menee helpostikin. Himmailee ja hommailee kotosalla ja aina käy hörppäämässä lasillisen vettä. Väliin aina syö jotain ja kivennäisvettäkin sekaan. Hikoillessa nestettä ja suoloja poistuu elimistöstä. Janon tunne on jo lievä hälytystila, liian vähän nestettä on nautittu.

Oletko kilpaurheilija vai miksi jano on niin paha asia? Syötkö ruokaakin kellon etkä nälän mukaan? Käytkö vessassa ennen kuin on vessahätä, ettei vaan tule hätätilaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi