Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tykkää enemmän koirista, kuin lapsenlapsista

Vierailija
17.07.2020 |

Minulla on aina ollut ihan kivat välit anoppiin, mutta viime aikoina on häirinnyt muutama juttu. Miehen siskolla on kaksi koiraa ja nämä ovat kaikki kaikessa anopille. Tässähän ei ole mitään vikaa ja ymmärrän, että toiset ovag tosi eläinrakkaita. Mutta jos olemme kaikki koolla ja minun lapset haluavat kertoa jotain mummolle, niin heidät hätistetään pois häiritsemästä, että anoppi voi täysillä keskittyä koiriin. Olenkin lapsia joutunut ohjeistamaan, että eivät mene juttelemaan mummolle, silloin kun koirat on paikalla. Vaikka itsekin eläinrakas olen, niin tämä on jotenkin niin outoa etten ymmärrä. Koirien paikalla ollessa anoppi saattaa jopa verrata koiria lapsiini. Jos minun 3v vähän kitisee, kun ei ole mitään tekemistä tai päiväuniaika on tulossa, niin anoppi saattaa sanoa, että kyllä nuo koiratkin osaa olla vaikka ei mitään tekemistä ole. En enää mene kauhean mielelläni mieheni vanhempien luokse käymään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä sun anoppi? Kuulostaa hauskalta.

Vierailija
2/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän anoppia täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi tykkää osasta lapsenlapsista enemmän kuin toisista ja näyttää sen.

Vierailija
4/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on valitettavasti, että yleensä koirat osaavat käyttäytyä paremmin kuin lapset. Vaikka luulisi koiran tapakasvatuksen olevan vaikeampaa kun se on älykkyydeltään kaksivuotiaan tasolla.

Vierailija
5/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisiä ollaan niin pidän itsekin karvaisista ”lapsenlapsista” karvattomia enemmän. Koitan olla näyttämättä sitä. Jollain lailla ihailtavaa, että anoppisi toimii kuten itse haluaa, kun itse en uskalla. Ymmärrän toki harmistuksesi asiasta.

Vierailija
6/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti kysyisin, että mikä tässä on niin ymmärrettävää? Onko teistä siis ok verrata lasten käytöstä koiriin ja käskeä 3v lapsi pois, vaikka olisi halunnut näyttää mummolle löytämänsä voikukan? Minusta sellainen käytös vaan ei ole normaalia, eikä asiallista. Jos anoppi jatkaa noin niin eipä ne lapsetkaan isompanakaan halua mummolaan. Tosin se nyt ei taida tätä mummoa edes häiritä.

Ap.

Vierailija
7/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on kivempia kuin lapset.

Johtuisko siitä?

Vierailija
8/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mäkin vihaan kakaroita ja tykkään koirista.

Vierailija
9/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallisesti kysyisin, että mikä tässä on niin ymmärrettävää? Onko teistä siis ok verrata lasten käytöstä koiriin ja käskeä 3v lapsi pois, vaikka olisi halunnut näyttää mummolle löytämänsä voikukan? Minusta sellainen käytös vaan ei ole normaalia, eikä asiallista. Jos anoppi jatkaa noin niin eipä ne lapsetkaan isompanakaan halua mummolaan. Tosin se nyt ei taida tätä mummoa edes häiritä.

Ap.

Vaikea sanoa olematta tilanteessa, mutta ei kai ole myöskään ok opettaa, että lapsi saa keskeyttää aina mummon tehdessä jotain (olis se sitten koiran rapsutus tai haravointi).

Vierailija
10/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi että ei vie lapsia anoppilaan, se ei ole mikään välttämättömyys, että lapsetkaan haluaisivat sitä. Ehkä hän väsyy ihmisiin helposti ja pitää koiria lapsina. Jos kumppanisi voisi yksin vierailla siellä mieluummin tai soitella, kuin että perheenä menette. Jos anoppia kiinnostaa lapset kyllä hän ilmaantuu itse jonnekin ilman koiria.

Vierailija
11/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi pakottaa tykkäämään lapsista, muttei anopin sitten myöhemmin tarvitse ihmetellä miksei lapsenlapset soittele. Mummona en itse ymmärrä jos tosiaan on 3v lapsi häädetty pois häiritsemästä. Eihän sen ikäinen vielä edes ymmärrä mikä on häiritsemistä ja voikukan esittely nyt on hyvin viatonta. Eipä tuossa oikein mitään voi tehdä muuta kuin hyväksyä, että mummo ei vaan halua olla lastenlasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi