Onko sulle jees, että miehesi näkee naispuoleista työkaveria vapaa-ajalla?
Minä olen tämä työkaveri ja olen käynyt naimisissa olevien miesten kanssa kaljoilla, kahvilla ja jätskillä. Tämä yleensä miehen aloitteesta. Onko se sulle ok?
Itse olen sinkku eli siinä mielessä vapaa olemaan ja menemään, mutta en nyt haluais olla minkään mustasukkaisuus kohtauksen aiheuttaja.
Kommentit (23)
Miehet eivät pohjimmiltaan halua olla vain naisen kaveri. Kyllä siinä nais-työkaverin tapaamisissa aina jotain jännitettä on. Ainakin miehen puolelta. T. Mies41
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät pohjimmiltaan halua olla vain naisen kaveri. Kyllä siinä nais-työkaverin tapaamisissa aina jotain jännitettä on. Ainakin miehen puolelta. T. Mies41
Tää on myös yks juttu mitä tässä mietin.. onko se miehille sama juttu, kun naiselle, että ollaan aidosti työkavereita. Vai onko siinä tosiaan jokin jännite, varsinkin, kun nainen on sinkku. Ap
Eipä siihen tarvita kuin introverttejä insinöörejä yksikkö täynnä niin jokaisen istua jököttää omassa huoneessaan, edes syömässä ei voida käydä samaan aikaan vaan jokainen käy omaan aikaansa ja jokainen hakee kahvia omaan huoneeseen milloin tykkää, ei ole yhteisiä kahvitaukoja ja sitten kaikista pahimmat ei kertakaikkiaan osaa puhua muusta kuin työasioista.
Väkisin osallistutaan firman juhliin ym. mutta niissäkin huomaa ettei nämä ole todellakaan mukavuusalueella, hirveän jäykkää ja vaivalloista on se touhu. Eräskin lähti viime vuonna vuosittaiseen firman henkilöstöjuhlaan suoraan työpaikalta ja otti läppärin mukaan.