Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-sarjoissa ärsyttää hienostorouvat/-herrat

Vierailija
17.07.2020 |

Vaikka ajat ovatkin olleet erilaiset joskus aikoinaan, vaikka ”Poirot”:in aikoina, ärsyttää jotenkin nuo isoissa kartanoissa olevat/hallitsevat ihmiset, joita muiden pitää kunnioittaa ja kumartaa. Aina ovat kovin rikkaita, mutta eivät ikinä ole tehneet varmaan päivääkään töitä. Saati että kerrottaisiin, millä ovat rikastuneet.

No fiktiota, mutta kunhan nyt tuli mieleen. Niin ja kysyttävää ei tainnut tulla, paitsi että onko ketään muuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekotaiteellista

Vierailija
2/4 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ap. Tuskin tekee mitään tarpeellista kenenkään kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ei mua haittaa yhtään seurata hienostorouvia tai -herroja. Mielestäni on vaan hyvä huomata sekin seikka, että kartanoista ja Range Rovereista huolimatta heilläkin on omat ongelmansa ja haasteensa, ja toiveet jotka eivät aina toteudu.

Vierailija
4/4 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, eä yksi syy miksi temptation island, hengenvaarallisesti lihavat, unelmahäät, osienlaiset teiniäidit  ja muut halpatuotanto tositv/ viihdesarjat ovat niin suosittuja kuin ovat  johtuu, ainakin osaksi siitä koukuttavasta tunteesa, että katsojana saa usein pienen hetken kokea omaa moraalista ylemmyyttä, sarjoissa esiintyviä kohtaan.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän