Tv-sarjoissa ärsyttää hienostorouvat/-herrat
Vaikka ajat ovatkin olleet erilaiset joskus aikoinaan, vaikka ”Poirot”:in aikoina, ärsyttää jotenkin nuo isoissa kartanoissa olevat/hallitsevat ihmiset, joita muiden pitää kunnioittaa ja kumartaa. Aina ovat kovin rikkaita, mutta eivät ikinä ole tehneet varmaan päivääkään töitä. Saati että kerrottaisiin, millä ovat rikastuneet.
No fiktiota, mutta kunhan nyt tuli mieleen. Niin ja kysyttävää ei tainnut tulla, paitsi että onko ketään muuta.
Kommentit (4)
Minua ärsyttää ap. Tuskin tekee mitään tarpeellista kenenkään kannalta.
Okei. Ei mua haittaa yhtään seurata hienostorouvia tai -herroja. Mielestäni on vaan hyvä huomata sekin seikka, että kartanoista ja Range Rovereista huolimatta heilläkin on omat ongelmansa ja haasteensa, ja toiveet jotka eivät aina toteudu.
Luulen, eä yksi syy miksi temptation island, hengenvaarallisesti lihavat, unelmahäät, osienlaiset teiniäidit ja muut halpatuotanto tositv/ viihdesarjat ovat niin suosittuja kuin ovat johtuu, ainakin osaksi siitä koukuttavasta tunteesa, että katsojana saa usein pienen hetken kokea omaa moraalista ylemmyyttä, sarjoissa esiintyviä kohtaan.
Tekotaiteellista