Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luettehan viikottain Raamattua pimeässä (kynttilänvalossa)?

Vierailija
17.07.2020 |

Se kuuluisi olennaisena osana kulttuuriin. Mielellään päivittäin, mutta vähintään kerran viikossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti, mutta olen herkutellut ajatuksella. Hienompaa se olisi kuin kylpeä älyluurin sinisessä valossa, imien itseensä kaikkea saastaa mitä maailma tarjoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon yrittänyt etsiä paperi Raamattua mutta ku hyvä sellanen maksaa viis kymppiä! Viis kymppiä! On halvempiakin mutta eihän niitä kehtaa kirjahyllyssä pitää.

Vierailija
4/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja meillä on myös lakana jossa on reikä jonka läpi p*nnaan kerran vuodessa sen jälkeen kun on luettu ensin kahdeksan tuntia raamattua. Sen jälkeen tehdään vielä toiset kahdeksan tuntia katumusharjoituksia.

Vierailija
5/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole raamattua. En ole koskaan miettinyt niitä asioita. Minua ei ole kastettu, enkä ole käynyt rippikoulua. Naimisiin menin maistraatissa. Olen tietysti kirkosta eronnut.

Vierailija
7/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole raamattua. En ole koskaan miettinyt niitä asioita. Minua ei ole kastettu, enkä ole käynyt rippikoulua. Naimisiin menin maistraatissa. Olen tietysti kirkosta eronnut.

MITÄ!

Vierailija
8/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oon yrittänyt etsiä paperi Raamattua mutta ku hyvä sellanen maksaa viis kymppiä! Viis kymppiä! On halvempiakin mutta eihän niitä kehtaa kirjahyllyssä pitää.

Jotain 100 euroa se maksoi, ostin isotekstisen Raamatun, postikuluineen.  Pimeässä ja kynttilänvalossa ei kannata lukea, vaan kohdevalo.  Uusi käännös paljon ymmärrettävämpi.

Vierailija
9/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain 100 euroa se maksoi, ostin isotekstisen Raamatun, postikuluineen.  Pimeässä ja kynttilänvalossa ei kannata lukea, vaan kohdevalo.  Uusi käännös paljon ymmärrettävämpi.

1992? Jotkut sanovat, että nimenomaan 1938 kaikkein selvin. Koska ei liikaa stilisoitu niinkuin -92, puhumattakaan tästä UT 2020. Sitä ei kai kuitenkaan lasketa viralliseksi käännösversioksi.

Vierailija
10/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kyllä välillä Raamattua. Mieluiten luen aina jonkin kirjan kokonaisuudessaan.

Kynttilänvalossa en lue mitään, en siis Raamattuakaan. Siinä lukiessa saa vain päänsärkyä.

Vierailija
11/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kyllä välillä Raamattua. Mieluiten luen aina jonkin kirjan kokonaisuudessaan.

Kynttilänvalossa en lue mitään, en siis Raamattuakaan. Siinä lukiessa saa vain päänsärkyä.

Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi!

Vierailija
12/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen raamattua vasta sitten kun siellä on muunsukupuolisia ja jumala on nainen :/

Vierailija
13/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up