Oikeustoa äänestävä TYÖLÄINEN on malka silmissäni
Näin se vain on. En TODELLAKAAN hyväksy kokoomusta äänestävää sairaanhoitajaa ja en hyväksy häneltä hoitoa.
Pirre
Kommentit (5)
Ei Suomessa ole enää suomalaisia puolustavia vasemmistopuolueita. Ainoastaan vihervasemmisto joka tuo duunarille vain lisää ilmastoveroja.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole enää suomalaisia puolustavia vasemmistopuolueita. Ainoastaan vihervasemmisto joka tuo duunarille vain lisää ilmastoveroja.
Totta, konservatiiviselle vasemmistopuolueelle olisi kova tarve. Itse äänestäisin vähäosaisia puolustavaa konservatiivista vasemmistoa jos sellainen vaihtoehto olisi olemassa. Nyt äänestän persuja kun ei muitakaan vaihtoehtoja. Viherpuolueita kuten SDP, Vihr ja Vas en todellakaan autoilijana äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, konservatiiviselle vasemmistopuolueelle olisi kova tarve. Itse äänestäisin vähäosaisia puolustavaa konservatiivista vasemmistoa jos sellainen vaihtoehto olisi olemassa. Nyt äänestän persuja kun ei muitakaan vaihtoehtoja. Viherpuolueita kuten SDP, Vihr ja Vas en todellakaan autoilijana äänestä.
Tämäpä se. Suomesta puuttuu hyvä ja järkevä poliittinen keskusta, jota työväestö voisi äänestää hyvällä omallatunnolla. SDP, Vihreät ja Vasurit ovat lipsahtaneet suoraan anarkofasismin suuntaan ja kokkarit on liian suuren rahan puolella oleva puolue. Keskustalaiset taas suhmuroivat maakuntamalliaan ja maajussien tukiaisrahoja. Joten jäljelle ei työväestölle oikeasti meinaa jäädä kuin Perussuomalaiset.
Hyvä analyysi nykyisestä poliittisesta tilanteesta 3 ja 4. Vanhojen puolueiden edustajat eivät edes ymmärrä, kuinka he suomalaiset hylkäämällä ovat itse tehneet tilaa Perussuomalaisille.
En minäkään.
T. Hansu