Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tioedän, kuka mies on ulkosiesti tasoiseni?

Vierailija
29.05.2013 |

Mistä tiedän, että kiinnostava mies on ulkoisesti tasoiseni, etten nolaa itseäni antaessani signaaleja kiinnostuksesta liian tasokkaalle tai päinvastoin tyydy liian matalaan tasoon?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:54"]

Jos on hyvännäköinen, on varmaan tottunut ihailuun ---

[/quote]

Se mikä pätee naisiin ei päde miehiin. Jos on suomalainen mies ja elänyt vain Suomessa niin todennäköisesti EI ole tottunut ihailuun eikä välttämättä edes ajattele itseään hyvännäköisenä (ellei sitten ole miesmalli). Suomalaiset naiset nimittäin eivät miehille (juuri) koskaan sano mitään positiivista heidän ulkonäöstään.

Vierailija
2/19 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheiden määrän perusteella suosittelisin etsimään vajakin näköistä miestä. Tasoajattelusi perusteella suosittelisin etsimään nousukkaan näköistä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:42"]

Taitaa olla tulevan ihmissuvun geenistön kannalta parasta että pysyt sinkkuna.

[/quote]

Aina ei tarvi olla niin haudanvakavana....

Ja kysymykseen: Eiköhän ihminen ihan luonnostaan kiinnostu suht "samantasoisista" noin seksuaalisesa mielessä....

[/quote]

Mä en valitettavasti. Mä olen varsin ruma nainen, mutta en innostu mitenkään seksuaalisesti kuin varsin hyvännäköisistä miehistä. Sellaiset mitä olisi realistinen mahdollisuus saada, yököttää selvinpäin. Tässä sitä onkin oltu jo kohta 10 v selibaatissa...

Vierailija
4/19 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä olen jättänyt aina iskemisen miehelle, eli ei ole sitä ongelmaa. Eikä minua ole koskaan kukaan vastenmielisen näköinen edes yrittänyt iskeä, eli kukaan ei ole koskaan yököttänyt. 

Vierailija
5/19 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:25"]

[/quote]

Ja kysymykseen: Eiköhän ihminen ihan luonnostaan kiinnostu suht "samantasoisista" noin seksuaalisesa mielessä....

[/quote]

Mä en valitettavasti. Mä olen varsin ruma nainen, mutta en innostu mitenkään seksuaalisesti kuin varsin hyvännäköisistä miehistä. Sellaiset mitä olisi realistinen mahdollisuus saada, yököttää selvinpäin. Tässä sitä onkin oltu jo kohta 10 v selibaatissa...

[/quote]

Mä taas olen ihan kivan näköinen, mutta kierrän tosi hyvännäköiset miehet kaukaa. Ja vaikka saisinkin sellaisen ja hän olisi uskollinen, niin tietty rosoisuus kiehtoo minua. Ei saa olla oikein hyvän näköinen ;)

Vierailija
6/19 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä taas olen ihan kivan näköinen, mutta kierrän tosi hyvännäköiset miehet kaukaa. Ja vaikka saisinkin sellaisen ja hän olisi uskollinen, niin tietty rosoisuus kiehtoo minua. Ei saa olla oikein hyvän näköinen ;)

[/quote]

En minäkään oikeastaan mistään näteistä klassisen komeista niin ole kiinnostunut. Juuri semmoisista vähän rosoisista, mutta miehekkäistä. Mutta se miestyyppi joka minusta yleensä kiinnostuu on 20-40 kg ylipainoinen, pulleanaamainen, huonosti pukeutuva nörtinlössykkä, ei voi mitään ei vaan kiihota...

Vierailija
7/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi otsikon kirjoitusvirheet.

Vierailija
8/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
10/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sun ei tarvitse sitä tietää. Laasaslaisethan sanoo että jopa aika alhaisen tason nainen voi saada huomattavasti ylemmän tason miehen. Naiset kun kuulemma näissä pariutumisasioissa dominoi niin rankasti...

Vierailija
11/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin noista riman alittavista eroon kun lopetin liiallisen ryypiskelyn. Miten ne illalla näyttivätkään niin hyviltä? Njaa, enpä viitsi pohdiskella mitä he ovat minusta ajatelleet aamusella.

Miksi et voisi näyttää kiinnostusta ulkomuodosta riippuen jos mies on kiinnostava? Ei se kroppa ja naama lopulta pitkälle kanna jos se on ainoa sopiva juttu.

Jos on hyvännäköinen, on varmaan tottunut ihailuun eikä pidä ollenkaan nolona sitä, että osoitat kiinnostusta vaikka hän ei susta välittäisikään. Sehän on silloin itsestäänselvyys, että häntä ihastellaan.

Sitten joskus kun tulee aika, että näyttelyesineelle ei ole tarvetta se sopiva löytyy varmaan tämmöisiä pohtimatta :)

Vierailija
12/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole parempi ettet jatka sukua noilla henkisillä geeneillä

Vierailija
13/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sun ei tarvitse sitä tietää. Laasaslaisethan sanoo että jopa aika alhaisen tason nainen voi saada huomattavasti ylemmän tason miehen. Naiset kun kuulemma näissä pariutumisasioissa dominoi niin rankasti...

[/quote]

Riippuu siitä, onko kyse seksi- vai parisuhdemarkkina-arvon selvittämisestä.

Vierailija
14/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten sä nolaat itsesi iskiessäsi komeaa(?) miestä? Eiköhän eka kannattaisi lähteä liikkeelle itsetunnon kohentamisesta..

Vierailija
15/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että miehen exät on kaikki paremman näköisiä kuin sinä, timmillä kropalla, pystyrinnoilla ja tiukalla vitulla varustettuja. Niin ja 3d-perse eikä mitkään lattanaperse.

Vierailija
16/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No ei! Jokaiselle tuttuja lienevät ne haisevat, kaljamahaiset ja huonosti käyttäytyvät miehet, jotka yrittävät iskeä itseään puolta nuorempia mallityttöjä, ja jokaiselta pakit saatuaan painuvat nettiin valittamaan pariutumismarkkinoiden epäoikeudenmukaisuutta. Kun heille osoittaa tasoisensa pubiruusun, jonka kanssa pariutuminen voisi onnistuakin, alkaa valitus tämän ulkonäöstä, karvojen ajelemattomuudesta ja ties mistä. Poikkeuksiakin tietty on, mutta paljon on näitä peräkammarien pygmikkoja, joille jo liian leveä hammasväli tai se että reidet koskettavat yläosasta toisiaan on riittävä aihe kommentoida: "Yök, en panis!" Siinä ei paljon oma taso vaikuta.

T. Naisasianainen

Vierailija
17/19 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet nyt siltä pohjalta, että mies on aina naista ylempänä ja sinä siis siellä alempana. Ja tuskin olet niin hyvännäköinen kuin itse luulet. Annat miesten määritellä sinut ensin ja sitten valitset sen surkeimman, lyhyimmän ja huonoimmin menestyneen, joten et sorru tähän naisten helmasyntiin itse ja valitse ihan itse yli oman tasosi. Mieluiten kuuntelet vain niiden miesten puhetta omasta tasostasi, jotka itseäsi lyhyempiä. Valitsen sitten kiltisti sen kaikista kamalimman ja teet sen mahdollisemman nuorena, koska naisen markkina-arvo laskee iän myötä. Sitten käyt töissä elätät ihan helmeä liilaa pulsua kiltisti, kunnes vanhenet ja liila pulsu alkaa käymään vieraissa. Älä vain korvaasi lotkauta niille, jotka pituisiasi tai yhtä koulutettuja ja paina kaikki mielipiteet villaisella varmuuden vuoksi kaikilta menestyneiltä ja komeilta. Näin et vahingossakaan valitse yli oman tasosi.

Vierailija
18/19 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja nainen on nirso, jos ei valitse kaljamahaista, kaljan juontia harrastavaa, sikaniskaa. Tällainen mies on jokaisen naisen tasoinen! Ja se on kumma, kun muut kuin miesasiamiehet ei tätä ymmärrä!

Vierailija
19/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi