Ärsyttää ne, joilla lapsensa kuva profiilikuvana
Pöljää. Sitten kirjoitellaan kaikenlaista, älytöntä ja huonoa läppääkin ja lapsen kuva siinä. Onkohan tämmöisellä ihmisellä muuta elämää kuin lapset? Kun vielä profiilin taustakuvana jokin kuva esim. lasten ulkoleikeistä ni vielä parempi, että minä olen siis yhtä kuin mun lapset. Ja päivitykset sitä tasoa, että lähdenpä nyt Aapon kanssa leikkipuistoon tai että "noniin, nyt on kesä alkanut" ja kuvana se, kun lapsi kävelee paljain jaloin nurmikolla. Onko nämä ihmiset niin syvällä symbioottisessa suhteessa lapsensa kanssa, että on epäselvää oma identiteetti? Vai onko heillä jotain fantasioita, että elävät elämänsä uudestaan lapsensa kautta?
Kommentit (14)
siis kuinka toisia ärsyttää niin herkästi kaikki ?
No entäs ne sitten, joilla on yhteinen profiili miehensä kanssa? Siinäpä vasta varsinainen symbioosi!
No, mua ärsyttää ne kuvat, jossa nainen poseeraa muka-dramaattisesti duck face naamallaan tissivako esillä, itse kamerakännykällä otetussa kuvassa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:29"]
No, mua ärsyttää ne kuvat, jossa nainen poseeraa muka-dramaattisesti duck face naamallaan tissivako esillä, itse kamerakännykällä otetussa kuvassa.
[/quote]
but why
Tää on musta ihan scary! Lapsen pk-kaverin vanhemmilla yhteinen profiili,ihan varta vasten
etsin tän naisen profiilia kun on niin outo ja lapsi on häirikkö. Sit löysin yhteisen profiilin ja mies, jota muuten ei ole koskaan pk-ssa näkynyt, oli tosi kauhean näköinen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:28"]
No entäs ne sitten, joilla on yhteinen profiili miehensä kanssa? Siinäpä vasta varsinainen symbioosi!
[/quote]
muakin ärsyttää ne. ja ehkä vielä enemmän ne joilla on oma lapsuuskuva profiilikuvana. tekisi mieli kommentoida: et siis koskaan ole ollut söpö, edes pienenä.
olenpas minä ikävä ihminen :). (anteeksi pienet kirjaimet, vauva-palsta päätti että tänään padilla kirjoittaessa tarjolla vain pienet kirjaimet, eilen oli tarjolla vaan capslockia. aina ei voi voittaa.)
No onhan se ongelma, jos feedissä näkyy ärsyttäviä profiilikuvia. Pakko haidata, jotta ei mene hyvä some-päivä pilalle. T.Kotiäiti, jolla ei koskaan ole ollut lapsensa kuvaa profiilina.
Jos koneella runkatessani unelmoin tuntemastani naisesta ja haluan käyttää apuna visuaalista stimulaatiota kuten naisen FB kuvaa, mutta ennen hänen sivulle pääsyään olen niin pitkällä kiihottumisessa, että en viitsi enään lopettaa ja samalla hetkellä ennen laukeamistani naisen FB sivuilta ilmestyy ensimmäisenä hänen lapsensa kuva, tiedostan kuvan, mutta en ennen ejakulaatiota ehdi ottaa kuvaa pois tai sulkea selain ikkunaa, olenko pedofiili?
T: Pelästynyt mies
Mua ei ärsytä vaan säälittää ne, joilla on n. 6 vuoden vanha kuva itsestään. Esim. työkaverini. Ja sit on outoa, että joillain on jonkun julkkiksen kuva. Ei siis mikään huumori-mielessä pistetty kuva vaik jostain Chuck Norrisista tns vaan esim. Rihanna.
En usko, mutta seuraavan kerran kun runkkaat ja yrität ajatella tätö naista, niin kuvailemasi ikävä tapahtumasarja putkahtaa mieleesi etkä meinaa laueta enää millään, kun oket niin vaivautunut. Että kyllä se seksuaaliterveyteen vaikuttaa varmasti. [quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:36"]
Jos koneella runkatessani unelmoin tuntemastani naisesta ja haluan käyttää apuna visuaalista stimulaatiota kuten naisen FB kuvaa, mutta ennen hänen sivulle pääsyään olen niin pitkällä kiihottumisessa, että en viitsi enään lopettaa ja samalla hetkellä ennen laukeamistani naisen FB sivuilta ilmestyy ensimmäisenä hänen lapsensa kuva, tiedostan kuvan, mutta en ennen ejakulaatiota ehdi ottaa kuvaa pois tai sulkea selain ikkunaa, olenko pedofiili?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:36"]
[/quote]
ass hole
Mulla on profiilikuvana lapseni unilelu.... Siinä vasta materiaalia pelästyneelle miehelle :)
En mä tiedä. Itsekin olen ihmetellyt tuota, mutta yleensä vain skippaan noiden jutut ja kuvat.