Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SANAKIN VIELÄ KALOREISTA, aaarggghhhh

Kipa
16.07.2020 |

Nii alan kiroilla! Eilen vasta kuulin siitä Naomin painonhallintadietistä missä ei tarvi laskee kaloreita ja tänään varsin jo hänelle ajan. Menee kuun lopulle ennenko pääsen mutta suurinpiirtei itkin onnesta ku kuulin että on olemassa dietti missä ei lasketa kaloreita! Lasten saamisen jälkeen painoo kertyny rapiat 14 kiloo ekstraa ja JOKA PAIKASSA jankutetaan niistä hiton kaloreista ja hiilihydraateista! Ahdistaa ko tässä ei nyt mitkää hiilihydraattien ja kalorien laskut auta kun haluaan nää kilot veks!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti??? Onko sellanen olemassa, mulle kans. Sama tilanne että mua ÄRSYTTÄÄ se jatkuva kalorijankutus ja oletko nyt laskenut. Haluaisin tosissaan laihtua mutta aina niissä toi  sama jakutus! eli mistä sen Naomin dieetistä saa tietoo?´??

Vierailija
2/18 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naomi painaa nappia - ja naps!  Kilot lähti ilman mitään tylsiä kaloreja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en semmottist kaloreist mittä ymmärrä, mut mut vatsain sanoo et niit on surkkia vähä.

Vierailija
4/18 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta mitä ei ole olemassa on aivan turha ottaa stressiä. Vai onko joku muka nähnyt kalorin? Edes mikroskoopilla ei näy niitä.

Vierailija
5/18 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laihtuminen perustuu siihen että syö vähemmän kuin kuluttaa. Idiootit maksaa jostain hömppävalmennuksista kun kuvittelee että löytyy joku ihmekeino jonka avulla voi jatkaa herkkujen mässäilyä ja samalla laihtua.

Vierailija
6/18 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo dieetti, ilman kaloreiden laskemista: älä syö MITÄÄN pääruoka-aikojen ulkopuolella. Ja roka-aikoina ei koskaan mitään mitä luokittelisit herkuksi.

Ole hyvä. Ei maksa mitään.

Vierailija
7/18 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeesti hyvä se Naomin dieetti. Mun sisko tiuntuu ottaneen sen ihan  elämäntavakseen ja on sitä mullekin hehkuttanu. Sillä on puolessavuodes hävinny 24 kiloo ja sano että se on tosi simppeli toteuttaa, on kuulemma ihan erilaine mitä aikasemmat dieettinsä. Pitäs varmaan kans alottaa kun sais aikaseks. Pitäs ainaki15 kiloo saada pois.

Vierailija
8/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaskoha ny kysyy vaik Naomilta itteltänsä:) Ja ei siis se Naomi C. vaan se selvännäkijä Naomi, löytyy ainakin googlettamalla, Facesta ainaki löytyy yhteystietoo. En ollu tiennytkään että tekee myös hierontaakin, jostain luin että ton kuurin on kehittäny juur niile  sen hieronta-asiakkaille. Haluun sen kuurin mulle kans, on paris vuodes tullu kiloja roppakaupalla kun masennuin ko jäin työttömäks. En oo sanu millään pois, pelkkää jojoomista tää ollu.

Vierailija
9/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laihdutin ilman että laskin kaloreita tai mitään! Nyt oon 20kg lihavampi kuin ennen dieettiä. Upea kokemus.

Vierailija
10/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laskea kaloreita, muuten ei laihdu.

500+500=1000 kaloria, tiesitkös sitä?

Vierailija
11/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo moni on jo sanonut. Kuluta enemmän ja syö vähemmän. Absoluuttinen totuus josta et eroon pääse.

Vierailija
12/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tolla ole mitään tekemistä sen kanssa ettei ole kaloreita laskettu. Tommosellahan on tekemistä vaan itsehillinnän puutteesta.

Vierailija
13/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tolla ole mitään tekemistä sen kanssa ettei ole kaloreita laskettu. Tommosellahan on tekemistä vaan itsehillinnän puutteesta.

Kaikki lihoominen ja dieettien epäonnistuminen johtuu siitä, olet vihdoin asian ytimessä. Onneksi olkoon!

Vierailija
14/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Sastamalan selvänäkijä olla täällä mainostamassa itseään. Mutta joo, kyllä nyt vakuutuin ihan täysin, mihin saa lähettää rahaa?

Vierailija
15/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tartte. Sillä on asiakkaita jonoksi asti. Tiedän kun varasin laihdutuksen alotukseen aikaa ja menee elokuun puolelle. Mitä olen kuvista kattonu niin kauniimpi on kun mikään Naomi camppelli että jos kuurillansa vaan niihin mittoihin pääsen niin mulle kiitos, kyllä!

Vierailija
16/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kalori luuraa? Onko se kermavaahdossa vai perunoiden takana piilossa? Tonni sille joka laittaa ensimmäisen kuvan kalorista.

Vierailija
17/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää tiedostaa ruokien ja leivonnaisten kalorimäärät, sehän kuuluu sivistykseen.

Vierailija
18/18 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks ne sivistyneeet on silti usein pulskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän