Mieheni haluaa toteuttaa cuckold-fantasiansa
Mieheni kertoi seksifantasiastaan jonka haluaa toteuttaa. Eli toinen mies, mielellään tummaihoinen, harrastaa seksiä minun kanssani ja mieheni katselee vierestä. Aluksi inhotti ajatus, mutta kun mietin asiaa niin suostuin sillä ehdolla että mies ei ole paikalla. Nyt mies haluaa jänistää vaikka minä olen jo hommannut sen toisen miehen ja sovittu että huomenna illalla nähdään. Nyt mies kiukuttelee ja haluaa perua koko jutun vaikka oli hänen ideansa! En todellakaan kehtaa enää perua tässä vaiheessa. Näillä mennään! Mitä mieltä? Minusta mies käyttäytyy nyt lapsellisesti.
Kommentit (18)
Sitten se perutaan. Me harrastamme cuckoldia ja siitä keskusteltiin vuosia ennen kuin aloitimme. Aina saa perääntyä vaikka kolmas pyörä olisi jo oven takana.
Anna miehen mököttää ja pidä sinä hauskaa. You go girl! Miehet on just tuollaisia lapsellisia. Ei siitä tarvitse välittää!
Muista jättää ehkäisy pois jos päädyt tummaihoiseen niin saatte eräänlaisen arvonnan käyntiin 😍
Ei kai sitä toista miestä kauheasti tarvitse hommata, lähtee yhdessä vaan puistoon kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä toista miestä kauheasti tarvitse hommata, lähtee yhdessä vaan puistoon kävelylle.
Varsinkin jos Helsingissä, ei väliä vaikka olisi lapsi niin joku musta mies kyllä löytää
Kysy haluaako vaihtaa naiseen, kato pikkuhiljaa pitää totuttaa ajatukseen kolmannesta henkilöstä.
Seksissä ei tosiaan pakitella. Tietyn pisteen jälkeen ei saa enää kieltäytyä. Nykyään vaan hömpötetään suostumuksista.
Fantasia on ollut että hän katsoo vierestä. Nyt se ei ole sitä ja mies haluaa peruuttaa jutun. Fantasia muuttuu siinä vaiheessa pettämiseksi sillä sulla on mahdollisuus perua koko juttu. Yhtä hyvin vois vaan alkaa riitelemään kun tietää mitä tosta tulee.
Juu kyllä teidän peli on pelattu jos jatkat suunnitelman loppuun asti. Onnea vaan.
Voit pitää erobileitä pien vaikka useamman mustan miehen kanssa ensviikolla.
Jos mies ei saakaan olla paikalla, tilanne on aivan eri, kuin alkuperäisessä fantasiassa. Lisäksi mies lienee oivaltanut että on tapahtumassa jotain peruuttamatonta. Henkisellä tasolla parisuhde ei ole ennallaan sen jälkeen kun joku toinen on pannut puolisoa. Arvatkaa mistä tiedän.
Voit ajatella tätä niinkin että kumpi on nolompaa, perua tämä nyt vai setviä asiaa vuosi seksuaaliterapeutin sohvalla yhdessä miehesi kanssa?
Parempi kun kumpikin hoitaa asiansa tahollaan, mieleisellään tavallat
T, rouva
Laita se mies käsirautoihin ja sido tuoliin. Jos mölisee, niin suukapula suuhun. Sano, että siltä ei ole kysytty mitään.
Itse miehenä en panisi ap:n kaltaista naista vaikka mitä maksettaisiin. On niin itsekkään kuuloinen ihminen, joka ei "kehtaa perua".
Sinun ja miehesi suhde on selvästi jo taputeltu
AP on aika varmasti trolli, mutta vastaan silti. Todennäköisesti AP:ta itseään kiihottaa ajatus seksistä tummaihoisen miehen kanssa, eikä siinä mitään. AP:n mies taitaa olla aika lapanen, ja vähän on myöhäistä tässä vaiheessa tulla katumapäälle. Mistään "en kehtaa perua" syistä on turhan puhua jos oikeasti haluaa kokeilla seksiä toisen miehen/tumman miehen kanssa. Voi olla aika tajunnan räjäyttävää.
Anna mennä vaan. Miehesi oma idea!