Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tinderin hakukriteereissä maksimietäisyys

Vierailija
16.07.2020 |

25 km:n säteellä, mutta tinder se vaan näyttää minulle kaikki jostain 350 km:n säteeltä, joukkoon on sit ripoteltu ne oman kaupungin miehet, huoh 🙄 miksi miksi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä miehillä on maksettuja ominaisuuksia. Jos Tinder näyttää sulle jonkun sun hakukriteereiden ulkopuolelta, se joku on jo pyyhkinyt sun profiilin.

Vierailija
2/3 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niillä miehillä on maksettuja ominaisuuksia. Jos Tinder näyttää sulle jonkun sun hakukriteereiden ulkopuolelta, se joku on jo pyyhkinyt sun profiilin.

Mutta minulla on tinder plus, ja profiilini näkyy vain niille joista itse tykkään ensin. Eli ei ole mahdollista. Minulla on 0 tykkääjää “odottamassa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minulla on tinder plus, ja profiilini näkyy vain niille joista itse tykkään ensin. Eli ei ole mahdollista. Minulla on 0 tykkääjää “odottamassa”.

Ok. Sitten ainut mitä keksin on se että näillä kauempana olevilla miehillä on se passport-ominaisuus käytössä. Tai toki joku bugi.