Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi liikunta ei laihduta?

Vierailija
28.05.2013 |

Olen alkanut kuntoilla, käyn juoksemassa ja heiluttelen kahvakuulaa. Käytän sykemittaria ja viikon kalorikulutus on ylennsä 1800-2200kcal eli reilusti yli yhden päivän kalorikulutus (n.1500-1600kcal). Liikuntaa takana nyt hiihtolomasta asti.

Syön kuten ennenkin, itse asiassa rankan treenin jälkeen ei ole edes nälkä, seuraavana päivänä kylläkin. En ole laihtunut yhtään. Eikö mun kroppa tajua, että syön vähemmän kuin kulutan??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä syöt sen kalorinkulutuksen verran lisää niin et laihdu. Liikkuminen kiinteyttää ja lihas painaa enemmän kuin läski. Olen liikkunut enemmän vuoden alusta ja paino on tippunut 4 kg. Vyötärö on kuitenkin laihtunut 5cm... Älä luovuta!

Vierailija
2/5 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun mistä sen peruskulutuksen voisi luotettavasti selvittää. En usko mihinkään laskureihin. Lihas painaa toki enemmän kuin läski, mutta lihaksen pitäisi myös kuluttaa levossa enemmän kuin läskin.

Toki kunto on noussut huimasti se se mun kuntoilun tarkoitus onkin. Ihmetyttää vaan, että jos painonhallinta on matematiikaa, niin sitä se ei todellakaan ole!

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kova ottamaan kantaa milloin mihinkin ja aloittelee noita kirjoituksia. ap vaan liikkuu edelleen ja katsoo mitä mättää napaan. Kasviksia, hedelmiä, kalaa, kanaa. Etköhän ala laihtumaan.

Vierailija
4/5 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:02"]

Ap on kova ottamaan kantaa milloin mihinkin ja aloittelee noita kirjoituksia. ap vaan liikkuu edelleen ja katsoo mitä mättää napaan. Kasviksia, hedelmiä, kalaa, kanaa. Etköhän ala laihtumaan.

[/quote]

???

ap.

Vierailija
5/5 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kulutetut kalorimäärät minkä joku sykemittari tai crosstraineri antaa on ihan huuhaata. Ja tuo että lihas painaa enemmän kuin läski on kans siinä mieleesä huuhaata että saat tehdä ihan sikana töitä jokaiseen 100g lihasta. Että jos viikossa kun oot 2laihduttanut" paino onkin noussut puolikiloa niin se ei todellakaan ole selitettävissä, että lihas painaa enemmän kuin läski. Mittanauha, peili ja vaatteet on paras mittari laihdutuksessa. Ja edelleen Jutan Superdieetti, siinä tiedät tasan tarkkaan mitä voit syödä ja minkä verran eikä siinä ole mitään selittelyjä. Liikuntaan on myös selkeä ohje "TEE NÄIN". Ei oo helpompaa tapaa laihduttaa! Mutta se vaatii sen, että teet ohjeen mukaan. Mitään selityksiä miksi söin tänään näin tai näin ei tuo tulosta vaan se, että oikeasti teet niin kuin Bull ohjeissaan sanoo.

No mutta tohon otsikkoosi vielä:

Ajattele montako tuntia viikossa on 168 tuntia ja näistä tunneista montako liikut. jos näistä liikun vaikka 5 tuntia niin kokonaisuudessa on aika pisara meressä. Ruokavalio on siis se juttu millä voi laihduttaa ja liikunnalla tukea sitä, ei toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä