Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itse toimisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
27.05.2013 |

Eli tuossa muutama kuukausi takaperin anoppini hoiti lastamme. Olemme sopineet ettei alkoholia juoda kun lapsemme on hänellä hoidossa ja hän on itsekki sanonut ettei juo silloin. Kävin sitten fb.ssä myöhään illalla ja anoppini oli kirjoittanut että päästi tuntemattoman naapurinsa heille juomaan ja otti itsekkin lasillisen konjakkia. Naapuri oli vetänyt perseet. Järkytyin! Olin muualla toisella paikkakunnalla (en kotona) ja soitin miehelleni asiasta ja hänkin raivostui asiasta. Kello oli kumminkin jo lähelle 23 joten mies lupasi aamusta heti selvittää asian. Anoppi ei suostunut asiasta puhelimessa puhumaan mieheni kanssa vaan vaihtoi aina puheenaihetta. Anoppi soitti minullekkin (ei ikinä yleensä soita) ja vissiin koitti et kuinka vihainen olen. Koitin asiasta puhua ja selvittää tota mutta vaihtoi taas puheenaihetta aina muuhun esim. "pestiin jo aamulla pyykkiä" jne..Noh sitten kun juna saapui asemalle ja mentiin miehen kanssa lasta hakemaan anopilta ilmoitin jo autossa ettei tuo asia jää tähän. Anopille tultiin ja ilmoitin sitten ettei lapsemme enää tule hänelle hoitoon koska on toiminut noin ja ollaan kuitenkin sovittu ettei alkoholia juoda. Lisäksi lapsemme oli ollut hereillä kun känninen naapuri siinä oli. Minulle on aivan sama vaikka olisi ottanut vaan sen yhden lasillisen konjakkia, mutta sopimus on ollut ettei yhtään alkoholia oteta. ...Anoppi sekosi ja ei asiasta suostunut puhumaan, huusi ja käski meidän häipyä. Ei olla koskaan heille tervetulleita eikä halua nähdä enää meidän lastakaan vedoten että tämä vierastaa häntä eikä hän enää jaksa sitä. :O Emme ole siis olleet tämän jälkeen tekemisissä anopin kanssa paitsi kun hän soittaa miehelleni kännissä. Meille tulossa vuoden lopussa toinen lapsi mikäli kaikki sujuu hyvin ja en tiedä haluanko edes anopin tietävän asiasta. Mitä mieltä olette? Toiminko väärin vai olisitteko toimineet toisin? Ihan sellaisia asiallisia mielipide kommentteja kaipaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellai kiva provo taas, kun sovitaan ja mennään junalla ja sitten kuitenkin autossa puhutaan miehen kanssa, että tämä ei jää tähän.

Ne yksityiskohdat! Muista, mitä kirjoitit edellisessä lauseessa!

Vierailija
2/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisin samaa mieltä edelleen, ja he eivät meitä kaipaa, joten olkoon. Tietty mä lisääntymisestä kertoisin, mutta jos ei tavata haluta puolin ja toisin, se on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ylireagoitte kaikki.

Vierailija
4/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäten etten ole kieltänyt häntä näkemästä lastamme, mutta hoitoon ei enää anneta koska luottamus meni ja hän ei edelleenkään ole pahoitellut asiaa eikä koe väärin tehneen.

Vierailija
5/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä lähes 5v, koko tämän ajan anoppini on minua inhonnut. piirrellyt pilakuvia lapsensa piirrustuslehtiöön minusta ja selittäen että olen lihava (toki olen tukeva) jos on jotkut juhlat ollut on sanottu etten saa osallistua. Mies ei ole myöskään sitten halunnut osallistua koska kuulun perheeseen. Monesti anoppi sanonut että toivoisi poikansa olevansa ex tyttöystävänsä kanssa ennemmin kuin minun kanssani. Kaikkea on 5 vuoteen mahtunut. Anoppi ei koskaan anteeksi ole pyytänyt tekosiaan ja olen koittanut kestää kaiken mieheni takia mutta toi oli viimeinen asia koska vaaransi lapseni.

Vierailija
6/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet pääsemässä lähinnä haitallisesta anopistasi eroon erittäin hyvän syyn turvin. Mikä tässä oli se ongelma?

Ja 2:lle tiedoksi, että kaikkien talon edessä ei ole junapysäkkiä vaan jotkut meistä joutuvat kulkemaan asemalta kotiin jollakin muulla kulkuneuvolla.

Vierailija
7/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidatat lapset luotettavammalla hoitajalla ja käytte lasten kanssa mummolassa. En mäkään jätä lapsiani anoppilaan. Kaikista vaan ei ole lastenhoitoon.

Vierailija
8/10 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan olin itse 200km-300km päässä kotoa tolloin ja junalla liikuin. Mies haki autolla minut juna - asemalta kun anopin kotikuntaan pääsin.  t:aloittaja

Vierailija
9/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi ratkaista tuo asia, hänen äidistään kuitenkin on kye. Hoitoon viemiset tietenkin päätätte yhdessä, mutta jos miehesi haluaa äidilleen uudesta perheejäsenestä ilmoittaa miksi ei voisi sitä tehdä?

Vierailija
10/10 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 12:23"]

No sellai kiva provo taas, kun sovitaan ja mennään junalla ja sitten kuitenkin autossa puhutaan miehen kanssa, että tämä ei jää tähän.

Ne yksityiskohdat! Muista, mitä kirjoitit edellisessä lauseessa!

[/quote]

Ai sun mielestä on aivan sula mahdottomuus, että ajetaan autolla juna-asemalla, jätetään auto parkkiin ja jatketaan junalla jonnekin kauemmas? Varmaan järkytän sun pienen pientä maailmaa nyt mutta, kaikki ei asu siellä Helsingissä, jossa bussi ja metro menee juna-asemalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä