Vaimolta tuli puhelu!
Olen ollut koko illan aika kauhuissani. Olimme eilen harrastusporukan kanssa ulkona ja otimme illan päätteeksi kimppataksin kotiin. Jotakin pientä flirttiä ja kiusoittelua oli ilmassa, mutta ei mitään muuta. Jäin erään miehen kanssa kahdestaan lopulta autoon ja hän huikkasi pois jääneelle naiselle, että tiedä vielä mihin seikkailuihin tässä joudutaan!
Jatkoin matkaa tutun miehen kanssa kotiini, jäin pois kyydistä ja menin perheeni luo. Autoon jäänyt mies ei ole mennytkään kotiinsa, vaan ilmeisesti vielä baariin kotinsa lähelle ja mennyt itse kotiin vasta aamuyöllä.
Minulla ei ollut aavistustakaan, että matkan varrelle jättämämme nainen oli miehen vaimon hyvä ystävä ja kertonut hänelle seikkailulle lähtemisestä ja kellon ajasta milloin olemme taksissa olleet. Nyt tämä vaimo sitten soittaa ja epäilee minua suhteesta hänen miehensä kanssa. Hän soitti miehensä puhelimesta ja tottakai luulin, että tämä mies soittaa ja vastasin tuttavallisesti. Yritin puhua vaimolle, että olen perheellinen ja että olen itse ollut kotona jo paljon aikaisemmin, mutta olin aika järkyttynyt epäilyistä, enkä usko, että vaimo uskoi minua.
Minua kauhistuttaa nyt, että saan kodinrikkojan maineen harrastusporukassani, sillä taksissa ollut nainen ja vaimo eivät minusta kauniisti puhuneet. Miten toimisitte itse tässä tilanteessa?
Kommentit (29)
Täällä ap jälleen. Otin sitten puhelun tälle kuorokaverilleni, joka oli miehen vaimolle kertonut epäilyistään. Kyllä meni rouva vaikeaksi. Leikkiä oli kuulemma vaan laskenut toiselle, ja ei tietenkään tosissaan. Minä aloin vääntää itkua ja sanoin, että on tämä nyt ihan kamala tilanne. Muistin muuten mainita senkin, että kotiin tullessani kiitin kaikkia osallistujia vielä yöllä meilillä, johon oli muuten tämä rouva itse aamulla vastannutkin. Niin, että siitäkin saattoi nähdä, että kotona olen ollut jo huomattavasti aiemmin kuin mies.
Kuorokaverini lupasi rauhoitella ystäväänsä ja oli kovin pahoillaan. Ottaa vähän päähän, mutta asia taitaa osaltani olla nyt tässä. Hemmettiin tuollaiset juorukellot!
Kysyn nyt vielä kerran, että missä ihmeen kohdassa olen flirttaillut? Jos mies huikkaa ulosmenijället jotakin taksin etupenkiltä, niin mielestäni se ei ole flirttailua.
ap
Ap, sanot ettei ollut MITÄÄN vipinää ja kuitenkin alussa kerroit että teillä oli kiusoittelua ja flirttiä. Siis oliko vai eikö ollut? Niissä ei ole mitään pahaa mutta niinkuin huomasit, se voidaan tulkita niin monella eri tapaa, valitettavasti.
Jos olet jo omalta osaltasi kertonut vaimolle miten ilta meni, et ole enää vastuussa heidän avioliitostaan. On reilua kertoa mitä tapahtui ja sen jälkeen jättää asia heille, et voi tahdä enempää.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 09:30"]
Kysyn nyt vielä kerran, että missä ihmeen kohdassa olen flirttaillut? Jos mies huikkaa ulosmenijället jotakin taksin etupenkiltä, niin mielestäni se ei ole flirttailua.
ap
[/quote]
Itse sanoit, että ilmassa oli flirttiä ja kiusoittela.
Eikö sinua todella pelota, että noin tarkasta kuvailusta joku noista "kuorokavereistasi" tunnistaa sinut täällä? Noloa kuin mikä, että aikuinen nainen täällä raportoi jo muutenkin käsiin levinneestä tilanteesta niin yksityisekohtaisesti, että aika moni ihminen voi tuosta jo henkilöt tunnistaa. Mikäpä siinä jos se ei mitenkään haittaa. :)
Ihme kun kaikki haukkuvat sen kuorokaveri-naisen. Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa että hyvän ystäväni mies olisi tullut kotiin huomattavasti myöhemmin kuin olisi pitänyt ja viimeksi hänet on nähty jonkun naisen kanssa niin voisin siitä itsekin mainita kaverille. Toki ilman suurempaa draamaa, mutta silleen varovasti. Vai ettekö te itse haluaisi tietää?
Tokihan sille voi olla jokin viaton selitys kuten tässäkin tapauksessa (tai emmehän tiedä mitä mies on siellä baarissa tehnyt), mutta kyllä on mielestäni ok kertoa kaverille, ainakin jos asia tulee jotenkin luontevasti puheeksi (kaveri ihmettelee että kylläpäs teidän juhlat kesti pitkään kun "teukka" tuli kotiin vasta neljältä).
Juu, ehkä annoin väärän kuva flirtistä ja kiusoittelusta. Mies istui etupenkillä ja höpötteli kun on saanut oikein haaremin mukaansa yms. Meitä muita vaan nauratti ukon jutut. Ei sellaiseen voinut oikein sanoa, että nyt poikki tuollaiset jutut tykkänään. Miehen jutut eivät edes kohdistuneet keneenkään, vaan oli lähinnä näitä: Tais kuoron muille pojille tulla suru puseroon, kun minä vein kolme parhainta päältä. Eli tälläistä "flirttiä" oli ilmassa.
Hilpeitä oltiin, eikä edes humalassa.
Mutta oliko se ystävä oikeasti antanut vaimon ymmärtää, että ap ja mies olisivat jatkaneet kahdestaan iltaa vai oliko vain sanonut, että jatkoivat kahdestaan matkaa?
Vaimo kuulostaa yhtä kaikki aikamoiselta sekopäältä. Kuka soittelee jollekin harrastuskaverille, että mitäs on miehen kanssa touhuttu :-o
Saattaa olla, että tossa kohtaa mäkin oisin aika tiukkasanaisesti vaan ilmoittanut, että kyselee mieheltään, mitä on touhunnut ja mun asiat ei kuulu vaimolle pätkääkään.
Vaimohan oli vielä lukenut sen sähköpostinkin, jonka ap oli lähettänyt? Miksi se lukee ja vastailee miehelleen osoitettuihin meileihin vaikka olisikin esim. yhteinen sähköpostiosoite?
Kannattaisi jättää ne flirtit sille omalle ukolle. Niin makaa kuin petaa.