Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolta tuli puhelu!

Vierailija
27.05.2013 |

Olen ollut koko illan aika kauhuissani. Olimme eilen harrastusporukan kanssa ulkona ja otimme illan päätteeksi kimppataksin kotiin. Jotakin pientä flirttiä ja kiusoittelua oli ilmassa, mutta ei mitään muuta. Jäin erään miehen kanssa kahdestaan lopulta autoon ja hän huikkasi pois jääneelle naiselle, että tiedä vielä mihin seikkailuihin tässä joudutaan!

Jatkoin matkaa tutun miehen kanssa kotiini, jäin pois kyydistä ja menin perheeni luo. Autoon jäänyt mies ei ole mennytkään kotiinsa, vaan ilmeisesti vielä baariin kotinsa lähelle ja mennyt itse kotiin vasta aamuyöllä.

Minulla ei ollut aavistustakaan, että matkan varrelle jättämämme nainen oli miehen vaimon hyvä ystävä ja kertonut hänelle seikkailulle lähtemisestä ja kellon ajasta milloin olemme taksissa olleet. Nyt tämä vaimo sitten soittaa ja epäilee minua suhteesta hänen miehensä kanssa. Hän soitti miehensä puhelimesta ja tottakai luulin, että tämä mies soittaa ja vastasin tuttavallisesti. Yritin puhua vaimolle, että olen perheellinen ja että olen itse ollut kotona jo paljon aikaisemmin, mutta olin aika järkyttynyt epäilyistä, enkä usko, että vaimo uskoi minua.

Minua kauhistuttaa nyt, että saan kodinrikkojan maineen harrastusporukassani, sillä taksissa ollut nainen ja vaimo eivät minusta kauniisti puhuneet. Miten toimisitte itse tässä tilanteessa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin asiasta oman mieheni kanssa. Heräsikö hän sinun saapumisen?

Ja yrittäisin myös keskustella sen miehen kanssa joka sinne baariin meni. Että kertoisi myös totuuden.

Vierailija
2/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suuttuisin todella pahasti jos minulle jonkun mies tuttavan vaimo soittelisi ja syyttelisi ilman todisteita joten antaisin olla, selvittäköön itse sotkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jutun olla. En kokisi velvollisuudekseni "todistella" vaimolle (jota en edes tunne?) yhtään mitään. Oman mieheni ja ystävieni kanssa juttua ehkä puisin.

Vierailija
4/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa tai illanvietoissa enkä kulje taksilla. Ei tule tuollaisia ongelmia.

Vierailija
5/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ollut vielä edes nukkumassa. Tulin kotiin ennen puoltayötä ja porukkamme iltaohjelma oli loppunut puoli 12. Mun miestäni lähinnä nauratti koko asia. Laitoin sille miehelle sähköpostia, mutta eipä ole reagoinut. Soittaa en halua enkä lähettää tekstiviestejä, sillä puhelin on naisella.

Vierailija
6/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinulla on vitonen edes harrastuksia. Elämäsi kuulostaa todella tylsältä.

Vierailija
7/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "paras" lähes vastaava:

mulla oli kaveri joka oli vapaa mies. Hänellä oli suhde naisen kanssa joka oli kuitenkin tahollaan naimisissa.

Eräänä jouluaaton-aaton yönä mun puhelimeni soi ja tämä varattu nainen vaatii mua kertomaan mitä olen tehnyt miehen kanssa ja mitä peliä me oikein pidämme?

hohhoijjaa... en kertonut, koska ei juurikaan kuulunut hänelle ne asiat. Pyysin häntä keskittymään siihen omaan avioliittoonsa sen sijaan.

Vierailija
8/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että pirautan huomenna tälle naiselle, joka oli vaimolle kertonut asian. Minusta hän epäilyineen on toiminut väärin.

ap

Vierailija
9/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuota selittelemään. Jokainen saa kehitellä mustasukkaisuutensa kuten haluaa.

Itse olisin varmaan vain todennut että eiköhän keskitytä ihan vain omiin avioliittoihimme.

Vierailija
10/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 01:55"]

Toivottavasti sinulla on vitonen edes harrastuksia. Elämäsi kuulostaa todella tylsältä.

[/quote]

Minä huolestuisin jos baareissa luuhaaminen olisi mielenkiintoista ja kävisi jopa harrastuksesta.

Vierailija
11/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä asia sikseen! Mitä enemmän selittelet, sitä syyllisemmältä vaikutat. Jos et tee mitään, olettavat ettet tosiaan tehnyt mitään kun voit ohittaa asian olankohautuksella...

Vierailija
12/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea tilanne! Ja koska kyseessä harrastusporukka, niin pakkohan siinä on vähän selvitellä, ap:n mainekin mokoman rollimisen takia vaakalaudalla.

Jos olisikin tuntemattomat, niin voisi antaa olla ja nauraa.

Tää vaimon kaveri toimi kyllä tyhmästi. Tuo taksissa heitetty oli ihan normaalia loppuillan tyhmää huumoria, mikä pitää sellaisen ottaa ja jättää. Toisaalta, ystävän ollessa kyseessä tulee oltua joskus vähän harhainen, kun haluaa olla sen puolella.

Onneksi sulla ON ne puhtaat jauhot pussissa, eli miehesi voi kyllä vahvistaa kotiintuloajan. Eiköhän oma aviomies ole aika luotettava todistaja petosepäilyissä ;-) Minusta voit ihan napakastikin sanoa sekä vaimolle että ystävälle, että olet naimisissa ja tuollaiset syytökset ovat loukkaavia. Se tuttavamies selvitelköön vaimolleen loppuyön tapahtumat, sinulle ei ne enää kuulu.

Vierailija
13/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jättäisin asian sikseen. Seuraavalla kerralla, kun miehen näkisin, kertoisin vaimon soitosta ja pyytäisin korjaamaan tilanteen minun osaltani. Et ole kuitenkaan selitysvelvollinen kenellekään, kun miehesi kuitenkin tietää totuuden.

Vierailija
14/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti? Te anantte neuvoja että ei tarvitse selitellä eikä sanoa mitään?? Se nyt vasta epäilyttävää on! Jos minä vaimona olisin huolissani onko mies pettänyt minua ja rohkaistuisin soittamaan mahdolliselle vieraalle naiselle ja tämä ei edes sanoisi mitään muuta kuin että en ole selitysvelvollinen niin kyllä minä ymmärtäisin että jotain on tapahtunut.

Miksi et olisi selitysvelvollinen? Jos kerran itsekkin myönsit että ilmassa oli kiusoittelua ja flirttiä ja sellaista josta joku saa (niinkuin saikin) sen käsityksen että teillä on jotain vipinää keskenänne? Kyllä sinä voit vaimolle sanoa että mitään ei tapahtunut ja että olit kotona jo aiemmin ja että hänen miehensä heitto oli typerä.

Sitten otat yhteyttä siihen naiseen joka tätä on kertonut vaimolle ja sanot myös hänelle että mitään ei tapahtunut ja kysyt miksi hän on halunnut vaimolle niin sanoa.

Jos jostain syytetään, on parempi pitää kortit avoinna. Miksi et kertoisi niinkuin asiast on vaan haluaisit kiusata vaimoa sanomalla mysteerisesti että pidetään kuule ihan omista avioliitoistamme huolta? Se on oikeasti kiusaamista. Vaikka et olekkaan tilivelvollinen vaimolle niin mitä haittaa siitä nyt on että olet hänelle kuitenkin rehellinen?

Vierailija
15/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen huumorin kanssa kannattaa olla varovainen, kaikki eivät ehkä ymmärrä. Mutta itse ainakin kertoisin miehelleni että olen saanut tällaisen puhelun ja huhuja kiertää. Muiden ajatuksiin nyt ei oikein voi jälkeenpäin kauheasti vaikuttaa.

Vierailija
16/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap jälleen.

Minulla ei todellakaan ole ollut MITÄÄN vipinää tämän huomattavasti itseäni vanhemman miehen kanssa. Olimme jopa kevätjuhlassamme syömässä eri pöydässä ja taksissa mies istui edessä ja minä alunperin kahden naisen kanssa takana. Kun molemmat naiset oli viety kotiin, istuin yksi reilu puoli kilometriä takapenkillä.

Ja niille jotka luulevat minun olleen kovinkin riettaissa juhlissa, niin kyseessä on kuoroharrastus ja menimme kevään kunniaksi teatteriin ja syömään. Ja aion soittaa naiselle, joka oli kertonut miehen vaimolle epäilyistä. Vaimolle sanoin jo puhelimessa, että tulimme kaikki 4 samalla taksilla ja minä olen tullut kotiin jo ennen puolta yötä, eikä minulla ole hajuakaan missä mies on aikaansa viettänyt. Ilmeisesti baarissa, sillä hänen kotinsa lähellä niitä on muutamakin.

Vierailija
17/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että oma mieheni piti vaimon puhelua vain vähän huvittavana. Varsinkin kun tajusi kenestä miehestä oli kyse.

Vierailija
18/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää naiset (vaimo ja vaimon kaveri) ovat just niitä vihonviimesiä akkoja, mitä maa päällään kantaa. Todellakin ärsyttäis muakin. Hiljaa olemisen siasta mä kyllä nostaisin kissan pöydälle. Se aviomies on kans todellinen vässykkä, jos ei vaimoaan saa kuriin. Kyllä heillä varmaan on jotain keskustelua illasta ollut, niin miks nyt on vallalla käsitys, että sä oot jäänyt miehen seuraan pidemmäksikin aikaa. Vittu näitä soppia!! Ihmiset on kyllä perseestä. Kun eivät omia liittojaan saa pidettyä kasassa alkavat syyttämään muita ja etsimään muista vikoja. Ja se kaveri... tosi kiva kaveri ja vaimon parasta ajatteli selkeesti, kun päätti kertoa juorunsa. Nyt on vissii kaikilla hyvä mieli?

Vierailija
19/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!

En todella alkaisi selvittelemään toisten sotkuja kun itsellä on puhtaat jauhot pussissa. Mies selvittäköön kotonaan ongelmat vaimonsa kanssa ilman että soitellaan ympäri kaupunkia.

Todennäköisesti aivan sama mitä ap yrittäisi selittää, ei sitä uskota kuitenkaan!

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 01:49"]

Itse suuttuisin todella pahasti jos minulle jonkun mies tuttavan vaimo soittelisi ja syyttelisi ilman todisteita joten antaisin olla, selvittäköön itse sotkunsa.

[/quote]

Vierailija
20/29 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisille on aivan turha mitään selittää! Jos sitä luottamusta ei ole niin ei sitä tule ventovieraille soittelemalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan