Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dyykkaajat on ihmiskunnan pohjasakkaa

Vierailija
26.05.2013 |

Kaikki se hippimäinen paskanjauhanta on vaan peitetarinaa. Oikeasti ovat työttömiä juoppoja. Kun rahat ei viinan ja pilven jälkeen riitä ruokaan saati peseytymiseen niin sitten kaivetaan ruoat roskiksesta ja ollaan niin maailmanparantajaa ;)

Vai oletteko koskaan tavanneet akateemista - tai ylipäätään työelämässä olevaa dyykkaria?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko sinun inho vain ruoan dyykkareita, vai myös tavaroiden dyykkausta? 

Vierailija
2/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:05"]

Vai oletteko koskaan tavanneet akateemista - tai ylipäätään työelämässä olevaa dyykkaria?

[/quote]

Voi - montakin! itse asiassa lähes kaikki tuntemani dyykkaajat ovat akateemisia ja työssä käyviä.

Hei, ootko sä se sama tyyppi, joka aloitti sen hölmän ketjun Pussy Riotista?

Vierailija
4/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama koskee kirpparilta ostavia. Ollaan olevinaan niin ekoa ja hippiä, vaikka todellisuudesssa ollaan kouluttamattomia ja työttömiä luusereita, jotka myyvät ostamansa rätit Huuto.netissä voitolla, jotta saadaan viikonloput röökit ja kaljat. 

Vierailija
5/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut.

Ja todellista ihmiskunnan pohjasakkaa ovat ne, jotka heittävät käyttökelpoista ruokaa tai tavaraa haaskuun.

Vierailija
6/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:08"]

Tää sama koskee kirpparilta ostavia. Ollaan olevinaan niin ekoa ja hippiä, vaikka todellisuudesssa ollaan kouluttamattomia ja työttömiä luusereita, jotka myyvät ostamansa rätit Huuto.netissä voitolla, jotta saadaan viikonloput röökit ja kaljat. 

[/quote]

Hei, sun on PAKKO olla se Pussy riot -ketjun aloittaja, tän kommentin jälkeen et voi enää väittää muuta!

Vierailija
7/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut paljonkin koulutettuja dyykkareita.

Itse olen kouluttamattomin. Kondiittori, joka dyykkasi pari viikkoa sitten pienen pöydän ja kaksi pientä tuolia. Tuunasin ne uusiksi ja veljen lapset saavat ulkokalusteet mökille.

Toimittaja kaverini dyykkas useita kukkaruukkuja. Jotkut sisustusintoiset tykkää heitellä vanhoja kamojaan ehjinä pois, vaikka olisivat vasta kuukauden pari vanhoja. :(

Ruuandyykkauksesta opettaja kaverini taas tuon tuosta hiippailee lähimarkettiensa roskiksissa ja kokkaa mahtavia ruokia. Ehkä sunkin muksus on syönyt hänen tekemää piirakkaa tms.

Vierailija
8/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, että ap vihaa niin paljon dyykkareita, jotka eivät kai kuitenkaan ole tehneet hänelle mitään pahaa. Miten se muiden dyykkaaminen voi häiritä niin paljon?!

Vierailija
9/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:22"]

Kiinnostavaa, että ap vihaa niin paljon dyykkareita, jotka eivät kai kuitenkaan ole tehneet hänelle mitään pahaa. Miten se muiden dyykkaaminen voi häiritä niin paljon?!

[/quote]

Tää ap on vain semmoinen kiihkoprovoilija, jotka tuntuvat olevan hieman katoavaa kansanperinnettä av:lla. Nykyään jengi odottaa vähän hienovaraisempaa juttua.

Vierailija
10/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:09"]

[/quote]

Hei, sun on PAKKO olla se Pussy riot -ketjun aloittaja, tän kommentin jälkeen et voi enää väittää muuta!

[/quote]

Minä olen se Pussy Riot  -tyyppi enkä todellakaan ole sama kuin ap.

Itse asiassa minua vituttaa näissä hipeissä ja ekoihmisissä se, että heille se ekologisuus on muoti-ilmiö. Ostetaan joku H&M palestiinalaishuivi. Lennetään jonnekin vastustamaan ilmastonmuutosta. Ostetaan Fjällräven-reppu vaikka saman asian olisi ajanut se pikkuveljen Autot-reppu. Rahalla ostettua aktivismia. Jos ekoihminen joutuisi valitsemaan joko vaaleansiniset kasariporkkanafarkut, jotka ovat luonnolisesti käytettyinä ekologiset, vai uudet sopivasti kulutetut ja käytetyn näköiset H&M farkut, jotka eivät ole ekologiset, niin veikkaanpa, että harva valitsisi sen ekologisen vaihtoehdon. Ulkonäkö ja (ekologinen)imago ennen ekologisuutta.

Aloituspostaukseen sen verran, että köyhyydessä ei ole mitään pahaa vaikka ne jotka haluavat pitää meidät nöyrinä haluavatkin niin uskotella. Ja jotkut hölmöt vielä uskovat.

Vierailija
11/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:09"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen se Pussy Riot  -tyyppi enkä todellakaan ole sama kuin ap.

Itse asiassa minua vituttaa näissä hipeissä ja ekoihmisissä se, että heille se ekologisuus on muoti-ilmiö. Ostetaan joku H&M palestiinalaishuivi. Lennetään jonnekin vastustamaan ilmastonmuutosta. Ostetaan Fjällräven-reppu vaikka saman asian olisi ajanut se pikkuveljen Autot-reppu. Rahalla ostettua aktivismia. Jos ekoihminen joutuisi valitsemaan joko vaaleansiniset kasariporkkanafarkut, jotka ovat luonnolisesti käytettyinä ekologiset, vai uudet sopivasti kulutetut ja käytetyn näköiset H&M farkut, jotka eivät ole ekologiset, niin veikkaanpa, että harva valitsisi sen ekologisen vaihtoehdon. Ulkonäkö ja (ekologinen)imago ennen ekologisuutta.

Aloituspostaukseen sen verran, että köyhyydessä ei ole mitään pahaa vaikka ne jotka haluavat pitää meidät nöyrinä haluavatkin niin uskotella. Ja jotkut hölmöt vielä uskovat.

[/quote]

No, yhteistä teissä on ainakin se, että olette kovia leimaamaan kaikenlaista oman mielipiteenne perusteella, semmoisen mielipiteen, joka perustuu nimenomaan omiin mielikuviin, ei välttämättä esim. faktoihin.

Ehkä teidän pitäisi vaihtaa meiliosoitteita? Luulen, että teillä olisi kivaa keskenänne.

Vierailija
12/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap:n on uskonut kapitalistien propagandan ja nyt kun niskassa on helvetilliset velat sitä harmittaa ja yrittää vaan siinä epätoivoisesti ennen romahdusta osoittaa olevansa parempi kuin muut. 

Vierailija
13/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:29"]

Ehkä teidän pitäisi vaihtaa meiliosoitteita? Luulen, että teillä olisi kivaa keskenänne.

[/quote]

Tuo oli aika loukkaavaa.

Vierailija
14/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:29"]

[/quote]

Tuo oli aika loukkaavaa.

[/quote]

Ok, mä vaihdan sanamuotoa: teillä olisi varmaan helvetin ikävää keskenänne, koska kuulostatte molemmat ikäviltä ihmisiltä. Onko nyt parempi?

Vierailija
15/17 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole ap, mutta kyllä minua ärsytti dyykkaava entinen naapurini: ilmeisesti kyttäsi, milloin vielä roskia ulos, kun jos joskus satuin lähtemään vähän sen jälkeen ulos, oli tämä aina siellä penkomassa niitä roskapussejani! Tosi kiva, jos halusi vaikka heittää roskiin jotkut kulahtaneet alushousut, tiesi, että tämä haaska olisi siellä niitäkin tutkimassa! Jonkun kerran jäi oikein rysän päältä kiinni, kun toinkin perästä lisää roskia, ja silloin selitteli jotain todella epämääräistä.

Vierailija
16/17 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotakuta voi oikeasti haitata/ärsyttää dyykkaajat? :D Mitä se on teiltä pois? Ei yhtikäs mitään! Hyvä vaan jos pois heitetty tavara kelpaa jollekin.

Vierailija
17/17 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä (kantakaupungissa) ainakin roskisdyykkarit ovat monesti yliopisto-opiskelijoita. Ns. elämäntapaköyhät ja sossupummit sen sijaan haluavat uutta ja yllättävän kallistakin tavaraa sossun harkinnanvaraisella toimeentulotuella sekä maksusitoumuksilla suoraan. Romanikerjäläisille puolestaan kelpaa pelkkä käteinen raha (olen nähnyt, kun joku ohikulkija antoi romanikerjäläiselle talvella lämpimämmät hanskat, niin ko. kerjäläinen nakkasi ne viereiseen roskikseen heti, kun silmä vältti - ilmeisesti hänen kuuluukin näyttää kurjalta ja tosiaan vain se käteinen raha kelpaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän