Naapurin tyttösen barbiet on myyty pois ja likalla ikää vasta 7v.
Oma 10 v tyttö raahas nukkensa takapihalle viltille ja pyysi aidan takana kattelevaa seitsemän vuotiasta mukaan leikkimään.
Siinä tyttöjen leikkiessä naapurin rouvakin jutusteli muutaman sanan aidan yli. Ihmetteli myös kovaan ääneen, että vieläkö nuo leikkii nukeilla isot tytöt?!
Hän myi jo tyttären nuket ja tarpeiston kirpparilla ja sai hyvät rahat.
Kommentit (5)
Minä leikin vielä 13-vuotiaanakin silloin tällöin barbeilla, samoin oma tyttäreni. Kun hän oli 15, laitoimme tarkkaan valitun kokoelman barbeja ja niiden vaatteita pahvilaatikkoon, suljimme sen huolella ja veimme vintille odottamaan hänen tulevaa tytärtään :)
Juu minulakin naapurissa 9v tyttö joka viskasi keväällä kaikki "vauva" tavarat pois..eli petsot ja barbit...nyt hänellä on enää paljon vaatteita..
Näyttää siltä, että äiti yrittää thdä iltatähdestä shoppailukaveria, niin pitää karsia lapsllisuudet pois.
Meidän 8v haalii vaan lisää barbikamaa..
No, mun ekaluokkalainen tyttöni vaatimalla vaatii että myyn pois kaikki hänen lelunsa. Nyt lähtee mm. viimeiset barbiet kirpparille, viimeksi vähän toppuuttelin ja suostuttelin säilyttämään muutaman ihanimman. Mutta haluaa vaan niistä eroon eikä ole niillä ikipäivänä leikkinytkään. Yritän selittää että vois jättää edes Pet Shoppeja tai jotain millä voi leikkiä kavereitten kanssa. Mutta kun ei halua että kaverit koskee niihin eikä itsekään koskaan leiki...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:15"]
Minä leikin vielä 13-vuotiaanakin silloin tällöin barbeilla, samoin oma tyttäreni. Kun hän oli 15, laitoimme tarkkaan valitun kokoelman barbeja ja niiden vaatteita pahvilaatikkoon, suljimme sen huolella ja veimme vintille odottamaan hänen tulevaa tytärtään :)
[/quote]
Näin mäkin tein aikoinaan ja tehdään oman tyttären kanssa sama juttu.
Musta vaan on pöyristyttävää, että vanhemmat sanelee miten kauan lapsi saa leikkiä.
Itse leikin satunnaisesti vielä 12-vuotiaanakin. Olen nyt 21.