Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmin tavoitteleminen ahdistaa

Vierailija
26.05.2013 |

Olen aika tuoreessa parisuhteessa oleva nainen. Mies on seksuaalisesti kiinnostunut, ihana ihminen. Seksuaalinen vire syttyi heti ensimmäisestä kosketuksesta lähtien. Ensimmäinen vierailu hänen luonaan venyi useammaksi päiväksi jne... Seksiä ensimmäisenä iltana silloin.

Mutta: mies halusi heti ensimmäisellä seksikerralla, että nauttisin ja saisin orgasmin. Ei siinä mitään, sehän on vain hyvä että mies välittää naisen nautinnosta. Hän kuitenkin sanoi ihan asiallisella äänellä "toivoisin, että nauttisit ja saisit orgasmin". Koin sen ikään kuin vaatimukseksi.

En saanut orgasmia. En saanut sitä myöhemminkään (yritettiin klitoriksen hyväilyä ja suuseksiä yms.). Mies ihmetteli, mistä asia johtuisi. Hän kertoi, että hänen kokemuksensa mukaan naiset normaalisti laukeavat suuseksillä. Minä aloin kokea melkein ahdistusta ajatellessani, että minun PITÄÄ laueta, jotta mies nauttisi. Hän myös näytti pettyneeltä tai jopa loukkaantuneelta, jos en lauennut.

Lopulta sain orgasmin. Se oli aihe pieneen juhlaan. Myöhemmin olen saanut joitain kertoja orgasmin, mutta usein jään aivan orgasmin rajalle.

Orgasmin puute ei haittaa minua. Se tuntuu haittaavan enemmän miestä, joka tosiaan vaikuttaa pettyneeltä. Mietin joskus, onko oma nautintoni hänelle merkittävämpää kuin minulle. Ikään kuin se olisi väline. Suhde on muuten kunnossa ja haluan jatkaa sitä. Mitä voisin tehdä? Aion puhua asiasta, kunhan keksin miten sanoittaa asiani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä miehellä on ollut nainen joka on feikannut orgasmin joka kerralla jotta hän tuntisi itsensä isoksi hyväksi rakastajaksi ja se että et saa aina saa hänet epäilemään itseään. veikkaan ettei suhteelle ole pitkää tulevaisuutta. 

Vierailija
2/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no höpöhöpö, meilläkin ukko halajaa minun orgasmeja joka ikinen kerta kun harrastetaan, mutten saa ja mielestäni se on ihan ok. seksistä voi nauttia muutoinkin, läheisyydestä ja intiimiydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tollanen todellakin ahdistaa. Meilläkin heti nusasun jälkeen tivataan, että saiks ny kulta. Pakkohan siihen on joskus sitten sanoa, että joo-o, vaikka ei olis ollut lähelläkään. Toisinaan ihan piruuttani kysäsen ensimmäiseksi, että joko sä tulit, vaikka hyvin tiedän, kun rasvat on reisillä tai karvoilla.

Vierailija
4/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 21:39"]

Kyllä tollanen todellakin ahdistaa. Meilläkin heti nusasun jälkeen tivataan, että saiks ny kulta. Pakkohan siihen on joskus sitten sanoa, että joo-o, vaikka ei olis ollut lähelläkään. Toisinaan ihan piruuttani kysäsen ensimmäiseksi, että joko sä tulit, vaikka hyvin tiedän, kun rasvat on reisillä tai karvoilla.

[/quote]

Jos valehtelet orgasmin saamisesta nyt niin sinulla on kohta ongelma. Et voi jatkossakaan kertoa että mies toimii väärin, sillä silloin joutuisit paljastamaan valehdelleesi. Et voi myöskään opettaa miestä tekemään asioita oikein, sillä hän luulee tekevänsä oikein jo nyt.

Paljon parempi olla asiassa rehellinen. Jos miehen itsetunto ei sitä kestä niin vaihtoon ja fiksumpi tilalle. Tämä on mielipiteeni ja minä sentään olen mies itsekin.

Vierailija
5/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 21:39"]

[/quote]

Jos valehtelet orgasmin saamisesta nyt niin sinulla on kohta ongelma. Et voi jatkossakaan kertoa että mies toimii väärin, sillä silloin joutuisit paljastamaan valehdelleesi. Et voi myöskään opettaa miestä tekemään asioita oikein, sillä hän luulee tekevänsä oikein jo nyt.

Paljon parempi olla asiassa rehellinen. Jos miehen itsetunto ei sitä kestä niin vaihtoon ja fiksumpi tilalle. Tämä on mielipiteeni ja minä sentään olen mies itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän