Nuoret äidit eivät välitä lapsistaan.
Hoidattavat heidät isovanhemmillaan milloin mistäkin syystä. Kyllä lapset tulisi tehdä vasta lähempänä 30 ikävuotta. Silloin lapsista tulee paljon tasapainoisempia.
Kommentit (26)
On sullakin väitteet!! Normaalit isovanhemmat haluavat nähdä lapsen lapsiaan etenkin kun lapset ovat vielä pieniä. Sen takia lapset ovat isovanhemmillaan ja toki joskus myös sen takia että äiti tarvitsee omaakin aikaa edes pikkaisen.
Olen 31v, mieheni 34v, ja esikoinen (1v10kk) on 1v. täytettyään ollut kerran, pari kukaudessa yötä mummulassa tai tätinsä luona =)
Luksusta...
ehkä ne isovanhemmat haluaa hoitaa ja auttaa. Eikö Se ole juurikin sitä välittämistä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 11:04"]
Hoidattavat heidät isovanhemmillaan milloin mistäkin syystä. Kyllä lapset tulisi tehdä vasta lähempänä 30 ikävuotta. Silloin lapsista tulee paljon tasapainoisempia.
[/quote]
Heko heko!
Onneksi meidän molempien vanhemmat asuvat lähes 300 kilometrin päässä, joten emme todellakaan saa kuin kerran vuodessa hoitoapua, jos silloinkaan. Ei osunut tämä aloitus nyt ollenkaan.
Koskeekos tämä nyt minuakin? Vääntääkääs nyt oikein rautalangasta mulle.
sain esikoiseni 18vuotiaana, mutta nyt kun esikoiseni on 15v niin enhän minä enää ole nuori äiti, vai kuinka? Välitänkö minä siis lapsestani? Vai enkö aluksi välittänyt, koska olin nuori, mutta sitten jossain vaiheessa kun en enää ollut "parikymppinen", niin sitte välitin?