Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko juhlien lahjakäytäntöjä jotenkin muuttaa?

Vierailija
26.05.2013 |

Minua ainakin aina stressaa suuresti juhlissa nuo lahja-asiat. Ei niin, ettenkö haluaisi tai etteikö olisi varaa ostaa lahjaa, vaan se, että kun ei koskaan oikeasti tiedä, mitä ostaisi. Vain kaikkein läheisimmille osaa luonnostaan keksiä osuvan/tarpeellisen/aidosti ilahduttava lahjan, muille on sellaista väkisin vääntämistä ja aiheuttaa vaan stressiä ja todennäköisesti lahjan saaja saa epämieluisan lahjan...

Lahjalistakaan ei ole oikein fiksu systeemi, se on jotenkin sellaista vaatimuslistan esittämistä sitten... 

Jos itse olisin juhlakaluna, niin mielestäni lahjat voisi unohtaa kokonaan, mutta ei ihmiset kuitenkaan usko, vaikka laittaisi sellaisen ohjeen kutsuun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään rihkamaa sun muuta kippoa ja kuppia. Rahana vaan. Sopiva summa ystävän lapselle esim ylppärilahjaksi 50 eu. Vähempää en kehtaisi kertakaikkiaan antaa.

Vierailija
2/3 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on jo muuttunut. Annetaan rahaa ja/tai hyvää kahvia, suklaata, viiniä tms. Ja läheisille edelleen niitä huolella valittuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas lahjalista on maailman paras keksintö. Ei tarvi itse miettiä mitäköhän lahjansaajalle voisi ostaa, eikä se silti estä ostamasta listan ulkopuoleltakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä