Haluan/ tarvitsen yhdenyön jutun. Miten?
Eli yh-äitinä olen ollut ja nyt on siis pakottava tarve yhdenyön juttuun, siistiin sellaiseen. Ei mitään känniörvellystä. Mutta MITEN sen saisi tapahtumaan, onnistumaan? Mulla ei ole koskaan ollut yhden illan juttuja.... HJÄLP!
Kommentit (5)
Hyvin sanoi nelonen! Ulkonäkö voi joskus pettää ja sattua kohdalle psykopaatti
mene baariin ja valikoi joku muu kuin se känninen örveltäjä.
Itse menisin suosiolla pystäriin tai baariin. Ilmeet ja eleet ovat tärkeitä ja niiden perusteella voi päätellä paljonkin onko tyyppi turvallinen. Jos vähänkin hälytyskellot soi niin seuraavan kimppuun.
yhdenillanjuttu ei merkitse sitä että teet sen heti ekalla tapaamisella vieraan kanssa. tässä joku aika sitten oli ketju keskiikäinen nainen joka sai HIV:in yhden illan jutusta. voit saada hiv tartunnan kondomillakin, tai se vieras voi olla joku psykopaatti. päältäpäin ei koskaan voi tietää. ota järki käteen ja mene ainakin kahdelle treffeille, katso että mies osaa hillitä itsensä normaalin ihmisen tavoin, ja ennen kuin meet hänen luo tai kutsut kotiisi, jätä vaikka pöytääsi lapun jossa kerrot minne menit sen henkilön puhelinnumero. kuulostaako naurettavalta? no sitten kuulostaa. mutta ei saa luottaa vieraaseen ihmiseen sokeasti. varmaan monet naiset luuli hälytyskellojensa suojelevan heitä tartnnalta tai fyysiseltä väkivallalta. mutta jos tapaat miehen ensinmäistä kertaa elämässäsi. ET VOI TIETÄÄ. turvallisinta on käydä kaksi kertaa drinkillä sen henkilön kanssa, sänkyyn ehtii. itse neuvoisin tekenättä sitä yhden yön juttua vain sen takia että siinä ei oke mitään ihmeellistä. tuntematon mies jyystää... se ei poista yksinäisyyden tunnetta. sama tunne jää. ei ole kumppania joka tuntee sua kohtaan, ei sensuellia yhtään se kun se vieras mahdollisesti varattu mies pääsee käsiksi. eikö olisi parempaa löytäö joku mies jonka kanssa edes pienellä mahdollisuudella voisit haluta mahdollisesti tunteita? mutta eihän se minyn asia. ole kuitenkin hyvin varovainen. älä mene ventovieraan kanssa, tutustu muutaman treffin verran. sinulla on lapsi, ja hän tarvitsee sun läanäoloa. olehan varovainen.
Minä voin kyllä auttaa naista hädässä ;)
T: Mies