Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masennus ei helpota.

Vierailija
26.05.2013 |

Eri terapioissa käynyt 23v syönyt kaikki mahdolliset masennuslääkkeet mutta masennus ei parane.Minulla on syy miksi olen masentunut ja se pitäisi hyväksyä että paranisin mutta en voi sitä hyväksyä.Mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisessa terapiassa olet käynyt? Onko venlafaxin kokeiltu ja jos on mitä se teetti?   Minulle terapeutti sanoi, että mitä enemmän masennuksesta yrittää pyristellä eroon, sen  lujemmin se tarraa kiinni. Sen kanssa pitää elää kuin isoilla meren aalloilla ilman että zoomaa jatkuvasti omaa oloaan ja keskittyy enemmän elämään. Tuo oli omalla kohdallani valtava viisaus, joka toimi.

Vierailija
2/6 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarraat siihen syyhyn kiinni etkä jätä sitä taaksesi? Olet kuitenkin nuori, mutta ymmärrän kyllä että pahaan oloon väsyy kun mikään ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 08:37"]

Miksi tarraat siihen syyhyn kiinni etkä jätä sitä taaksesi? Olet kuitenkin nuori, mutta ymmärrän kyllä että pahaan oloon väsyy kun mikään ei auta.

[/quote]

Siis mä olen 40v ja käynyt terapioissa 23v. Ja lääkkeet saa vaan olon tokkuraksi.

Vierailija
4/6 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai anteksi, luin väärin. Kestätkö oloa ilman lääkkeitä? Minulle itselleni venlafaxin oli ainoa joka teki mitään ja korkealla annoksella vuosi laittoi jotain liikkeelle ja oloni parani. Nykyään vaan ylläpitoannos. Sehän on piristävä lääke, laittaa kipinää aivoihi. Mutta kaikille sekään ei sovi.

Vierailija
5/6 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai anteksi, luin väärin. Kestätkö oloa ilman lääkkeitä? Minulle itselleni venlafaxin oli ainoa joka teki mitään ja korkealla annoksella vuosi laittoi jotain liikkeelle ja oloni parani. Nykyään vaan ylläpitoannos. Sehän on piristävä lääke, laittaa kipinää aivoihi. Mutta kaikille sekään ei sovi.

Vierailija
6/6 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin aloitan juuri tuota venlafaxin lääkitystä kun eskitalopram ei ole auttanut ja oloni on heikentynyt. se on uusi lääke, jos et ole käyttänyt sitä niin suosittelen sen kokeilua, sen ei pitäisi aiheuttaa tukkuraisuutta totutteluvaiheen jälkeen. voimme myös antaa vertaistukea sähköpostitse jos haluat.