Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarkoittaako tekstiviestillä eroaminen sitä, että rakastaa liikaa sanoakseen suoraan?

Vierailija
15.07.2020 |

Ajattelin vaatia kohtaamista kasvotusten, jos suhde tästä muuttuisi eron sijaan vakavemmaksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että eroaja on liian nössö puhumaan suoraan.

Älä nyt mitään epätoivoista roikkumista aloita.

Vierailija
2/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoittaa, että eroaja on liian nössö puhumaan suoraan."

Joo, itse olen niin herkkä että en pysty sanomaan tuollaista suoraan. Olin kerran suhteessa jonka halusin lopettaa lopettamispäätöksen jälkeen yli 2 vuotta, koska olin sitä mieltä että pitää sanoa suoraan, mutta aina kun kohtaamistilanteessa yritinkin, tuli vaan itku,toinen lohdutti, enkä saanut sanottua asiaani. Lopulta päätin, että ei tässä ole mitään järkeä vuosikausia kuluttaa suhteessa jonka haluaa lopettaa, ja lopetin sähköpostilla jossa selitin syyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vaan välttää kiusallisen tilanteen.

Ei todellakaan mitään tapaamisia kannata enää ehdottaa.

Vierailija
4/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ei viitsi vaivautua edes sen vertaa, että sanoisi asiansa päin naamaa.

Vierailija
5/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se valitettavasti sitä tarkoita, se tarkoittaa sitä ettei arvosta sinua paskan vertaa snaoakseen sen päin naamaa.

Tekstarilla jättäjä on vastuuton raukka ja pelkuri, ethän sinä sellaista itsellesi halua?

Vierailija
6/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse olen niin herkkä että en pysty sanomaan tuollaista suoraan. Olin kerran suhteessa jonka halusin lopettaa lopettamispäätöksen jälkeen yli 2 vuotta, koska olin sitä mieltä että pitää sanoa suoraan, mutta aina kun kohtaamistilanteessa yritinkin, tuli vaan itku,toinen lohdutti, enkä saanut sanottua asiaani. Lopulta päätin, että ei tässä ole mitään järkeä vuosikausia kuluttaa suhteessa jonka haluaa lopettaa, ja lopetin sähköpostilla jossa selitin syyn.

Ei kovin suoraselkäinen vaihtoehto pelkästään lähettää sähköpostia muutoin kuin jos toinen on väkivaltainen, jolloin se on pakko tehdä noin.

Vierailija
7/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt nuorena vähän samalla tavalla. Seukkasin 16-19-vuotiaana saman ikäsen pojan kanssa ja joka hemmetin kerta ku yritin jättää sitä ni se alotti sellasen vollottamisen et säälistä jatkoinkin suhdetta. Sit kuukauden-kahden päästä taas sama eroitku ja sama sääli. Ihan hirvee tilanne. Syy oli täysin minun munattomuudessa etten kestänyt toisen pahaa mieltä, mutta lopulta jätin hänet tekstarilla ettei tartteis nähdä niitä itkusilmiä.

Nyt aikuisena lopettaisin suhteen naamatusten, arvostan kumppaniani todella paljon ja se olisi hänelle reilua, nyt myös osaisin pysyä päätöksessäni

Vierailija
8/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuruutta

Vierailija
9/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jo niin mennyttä että ei kannata edes vaivautua tapaamaan

Vierailija
10/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olen jättänyt niin koska oli täysin sekopää psyko. Olisi pitänyt uskoa jo siinä vaiheessa kun se sanoi exänsä väittävän niin hänestä.

Vierailija
11/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on vain mukavuudenhalua, että ei joudu hankalaan tilanteeseen. Puhelinkeskustelukin on parempi, kuin pelkkä tekstiviesti. Siinäkään ei voi tehdä fyysistä väkivaltaa.

Väkivalta tietenkin voi olla riittävän hyvä syy jättää tekstiviestillä. Jos on pieksetty oikein sairaalakuntoon, niin tarvinneeko edes lähettää viestiä.

Vierailija
12/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin suoraselkäinen vaihtoehto pelkästään lähettää sähköpostia muutoin kuin jos toinen on väkivaltainen, jolloin se on pakko tehdä noin.

No mutta olin jo 2 vuotta yrittänyt tehdä sitä kasvokkain onnistumatta. Toinen vaihtoehto olisi ollut jatkaa yrittämistä vielä, ja tuhlata molempien elämästä vuosia aikaa suhteeseen, joka on jo "tuomittu" päättymään. Miehessä ei tässä tapauksessa ollut mitään vikaa ja siksi se lopetttaminen niin vaikeaa olikin. Myönsin vaan lopulta itselleni olevani aseksuaali ja sellainen, etten halua lainkaan parisuhdetta, kun ennen olin vetänyt seksuaalisen ja romanttisen roolia ollakseni ikään kuin normaali.

Tässä tapauksessa kyllä mies tuntui tykkäävän siitä että asia ilmoitettiin sähköpostilla, jotain sellaista sanoi että on hyvä että sai säilyttää kasvonsa ja itkeä pahimmat itkunsa yksin kotona eikä  paljastaa heikkouttaan minulle. Ollaan edelleen hyviä ystäviä ja on vuosia myöhemmin tuon sanonut.

Vierailija
13/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse valinnut tekstarin. Ajoin 3 tunnin päästä treffeille kuullakseni vain ettei poikaystävä halua enää jatkaa. Olipa kiva ajaa sitten samantien takaisin toiset 3 h.

Vierailija
14/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko AP jutella tilanteestasi?

Vierailija
15/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä susta paskan vertaa mutta sä vänkäät jatkoa.

Vierailija
16/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita.

Tarkoittaa sitä, ettei pysty sanomaan suoraan, että haluaa erota.

Haluaa välttyä riidoilta, kohtauksilta ja monenlaiselta sähläykseltä.

Miten joku eroaisi  jos vielä välittäsi toisesta ja rakastaisi toista.  Ei mitenkään.

Voi myös sääliä toista niin paljon, koska tietää , että ero koskee paljon jätettyyn, ettei kykene sanomaan suoraan, että tämä on nyt tässä, kaikki on ohi.

Vierailija
17/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse valinnut tekstarin. Ajoin 3 tunnin päästä treffeille kuullakseni vain ettei poikaystävä halua enää jatkaa. Olipa kiva ajaa sitten samantien takaisin toiset 3 h.

Sama. Mulla myös tuo kun yllä joku mainitsi eli "kasvojen säilytys" kun on henkisesti heikoilla yllätysjätön takia. En halua paljastaa järkytystäni, suruani yms toiselle kasvokkain. Mieluummin se tekstari johon voin vastata jotain uhmakasta kuten "good riddance" tai "haista vee". Ja itkeä rauhassa itkuni yksin, toisen ei tarvitse tietää kuinka pahasti ero sattui.

Vierailija
18/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kohde on niin vaikea ihminen, ettei jaksa sitä painostusta, mitä kasvokkain sanomisesta seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi