Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismasujen keskiviikkoon

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aloitetaan tästä sitten=)

eilen illalla huomasin että rinnat ja varsinkin nännit aristaa kun tuo mies niitä puristeli=)

kuinka monella on seksihalut muuttuneet näin alkuraskaudesta?

itse huomasin etten millää jaksaisi ja pipariksi se yritys menikin,nukahdin xD kello oli kyllä paljon jo mutta eipä touhuilut ole koskaan tuohon lopahtaneet,tais ukko pikkusen loukkaantua...=/

alavatsaa nipistelee inhasti,valkovuotoa on ihan liikaa,menkkakipujen tapaista aaltoilua aina sillontällön,nälkä,nälkä ja nälkä!!!! ja sitten kun saa syötyä niin alkaa oksettamaan=)

viikko vielä ultraan!!!!

tänään rv 6+6 ?

Vierailija
2/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pahaolo alkaa varmaan laantua, ei enää ole ympärivuorokautista vaan jopa muutama tunti jo hyvääkin oloa =) Muita oireita ei oikeastaan enää olekaan! Ei jaksais enää odotella elokuun alkuu jotta näkis ultrassa onko kaikki hyvin.....vielä muutama viikoo :(

Onkos ketään vielä käynyt alkuraskauden ultrassa????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän vaiheessa tämä väsymys mahtaa helpottaa.... varmaan lämpimät ilmat tätä vielä pahentaa, mutta itseäkin huvittaa kun koko ajan meinaan nukahtaa.

tänään paha ole ei ole yhtä voimakasta kuin eilen. eilisestä viisastuneena söin kotona aamulla puuroa. sillä selvisin töihin asti. jotain pientä on säännöllisesti syötävä, muuten pahoinvointi iskee.

ensi tiistaina olen menossa ultraan. se jo vähän jännittää....

Vierailija
4/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 1v2kk lähti mumman työ yökylään, on ollut moniamonia kertoja yötä kummankin mumman työnä, mutta äskön tuntu kamalalta kun meidän " vauva" lähti...nyyh...kuinka se tuntukin näin kamalata kun ei oo ennen tuntunu :(

Tänään on ollu ensimmäinen väsynyt olo...tuntuu että on aivan sekasin vaikka oon nukkunu normaalit yöunet (22.30-9.00). Saa nyt sitten rentoutua ja nukkua päiväunet sitten kun haluaa :)

Mulla on tosiaan iltasin tuo pahoinvointi ja eilen illalla ei taas saattanu syödä yhtään mitään...joka on kyllä toisaalta aivan hyvä, kun ei iltasin oo muutenkaan hyvä syödä :D jos pysyis nuo kilot kurissa edes vähäsen :)

Tuon esikoisen aikana mulle tuli jotain 15kiloa ja iso osa jäi jo synnärille...

pakko mennä koisimaan...mieskin nukkuu kun on ollu yövuoros tai siis on kaks viikkoa yövuoros ja tänään pitäis tehdä nurmikko loppuun, toivottavasti ei tuu enempää vettä!!!

duddu 5+3?

Vierailija
5/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miimuliko se oli kun kirjotteli seksistä.... Meillä on vähän sama tilanne! Väsyttää aina niin paljon! Mies aina iltaisin vähän yrittää jotain, mutta mulla uni vie voiton =) No toivottavasti tää väsymys pian alkaisi hellittämään niin ei miehen tarvisi kärsiä!

Mulla tuntuu muutenkin hormoonit hiukan heittelevän... Itku tulee mitä tyhmemmistä asioista tai sitten rupeen huutan jostain pikkujutusta! Viikonloppuna meillä olikin kauhea riita asiasta. Mies ei oikeen tahdo ymmärtää mua! Ja miten voisikaan. Tää kuitenkin on sille ensimmäinen!

Tämä viikko vielä töissä ja sitten ainakin viikko kotona! Mulla on siis huippu pitkä kesäloma =)

Pistetäänpä pientä galluppia.... Eli mitäs te muut maalismasut teette työksenne? Mulla on siis oma kukkakauppa.

mammma rv6+1

Vierailija
6/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla oli todella huono olo. Mieskin sanoi että olen kalpea kuin lakana... iltapala ei mennyt alas vaikka oli kauhea nälkä. Istuin piharappusilla viilentämässä yökköä oloa kun mies nukutti esikoista. Noita tulee aaltomaisesti ja hetkittäin. Kun istuin aikani, olo meni ohi ja sain juotua ja syötyä hiukan ja helpotti. TÄnään ei olekaan ollut yhtään huono olo, mutta alavatsaa on taas jomottanut menkkamaisesti kuten silloin plussatestin aikaankin.

Tänään taitaa olla rv 5+6 tai 6+0 ja ensi viikon tiistaina mullakin on eka ultra varattuna. Jännittää kamalasti!!

Vierailija
7/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kiva" kuulla ettei muillakaan välttis hormoonit hyrrää=) mies on vaan joku kesäpupu taas ja ei ymmärrä että kun ei huvita niin sillon ei todellakaa huvita. mä uskon et ukkeli luulee et pihtaan tahallani x) esikoista odottaessa toisella kolmanneksella mulla alko himot hyrrää,saa nähdä miten nyt käy.

ja galluppiin vastaten,mie en tee mitää muuta kun tätä kotiäiti-työtä,jota siis ei oikeaksi työksi lasketa xD ja kotona aion pysyä vielä 2-3vuotta.

Vierailija
8/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys on hirmuinen täälläkin! Samaten jatkuva nälkä ja jos syö tekee pahaa mutta jos jättää syömättä tekee vielä pahempaa. Eilen oltiin lasten kans Särkillä ja illalla tuntu ku olis jyrän alle jääny... Ja sitä ammattia, maataloustyöntekijä näin hienosti sanottuna. =)

tanja-77 6+3

Vierailija
9/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on väsymys alkanut jo helpottaa vähän mutta kuvotus on tullut tilalle. Aamulla oli paha olo. Uusi tilanne mulle, sillä esikon aikaan huono olo oli aina iltaisin. Herkkyyttä on tullut, joten hormonit ne jyllää. Ihan meinaa itkettää, kun en ole vielä rannalle ehtinyt tänä kesänä pojan kanssa ja tänä iltana oltaisiin menossa mutta sataa vettä :(.

Töissä hutkin tutkijan hommissa :). Pitää katsoa, mitä sitä enää lomien jälkeen voi tehdä, koska käsittelen töissä radioaktiivisia aineita. Vissiin sitten menee tietsikkahommiksi.

Jakobiina 5+1

Vierailija
10/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä eilisestä ultrasta!!

Siellä näkyi pieni " sintti" , oikeassa paikassa..

Oikein muuta ei sitten näkynytkään, syke oli hieman " ehkä" -linjalla, mutta uskomaton fiilis tuli kun jotain siellä näkyi!! : ) Toki viikkojakin vain 5+5

Neuvolaankin uskaltauduin eilen soittamaan, ensimmäinen aika olisi 20.7.

Joku kyseli ammattia, terveydenhoitoalalla olen, 3-vuorotöissä. Ihanaa kun on tälläinen paikka missä saa " kuulla" teidän muiden tuntoja jotka olette samassa tilanteessa : )

Jaksamisia muille maalismasuille! : )

Vierailija
11/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono-olo! Mulla on nyt eilisen ja tän päivän ollu koko ajan huono-olo. Aamusta iltaan. Olen poikien kanssa kotona, kotiäitinä, joten sikäli hyvä, niin voin napostella pitkin päivää. Tuntuu kyllä et on aivan koko ajan muka nälkä. Sain juuri ennen plussaa tiputettua kaikki " vauvakilot" pois ja päätin, et tässä raskaudessa tarkkailen kiloja, jottei tulisi sitä komeaa 20 kiloa, kuin kuopuksesta. Mutta, mutta... kun koko ajan on nälkä!!! oikein kurniva, kova nälkä.. Arisataako muilla vatsaa? Kun mun alavatsa on jotenkin omituisesti arka. Tavalliset housut toki menee ihan hyvin jalkaan, mutta esim farkut tuntuu keljulta tuolta vatsasta. ja väsyttää aivan sairaasti! kaipa tämä tästä... pihahommia ois vaikka kuinka, mutta kun aina on huono-olo ja ei jaksais :))

Ja siihen gallupiin..olen terkkari, mut nyt hoitovapalla ollut v.2003 ja aion ollakin :))

T. Caius rv 6+2

Vierailija
12/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita ei minkäänlaisia, paitsi eilen meinas laatta lentää kuumuden ja tupakansavun takia. Sen seurauksena kälyt sitten arvasivat mistä on kyse. No sekin paha olo meni ohi ja muita oireita ei sitten olekaan. Mullakin enää viikko ultraan ja siellähän se sitten selviää onko asukki oikeassa paikassa.

Olen ammatiltani kampaaja/kosmetologi, mutta syksyllä menen kaupan alalle töihin. Kotona olen ollut kohta 3 vuotta. Opiskelut siis loppui toukokuussa.

-m- rv 6

Vierailija
13/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille tasapuolisesti!

Yhteensä 4 plussatestiä oon kuluneen viikon aikana tehnyt, joten kai sitä vihdoin vois uskoa että 10 kk:n yritys on palkittu ja pikkukakkonen tekee tuloaan. Eli jos vaan mukaan mahtuu, niin tässä ois yksi maalismasu lisää. Hirveän ahkera kirjoittelija en oo, yksinkertaisesti ei aika riitä, mut pikaisesti lueskelemassa käyn kyllä melkein päivittäin.

Viikkoja on nyt kasassa 5+6 ja koko ajan vaan odottelen, että milloin se pahaolo ja armoton väsymys alkaa. Esikoisesta se alkoi rv 6 ja kesti rv 16 saakka. Koko ajan oli kuvottava olo ja tuli oksenneltua mitä ihmeellisemmissä paikoissa, mm. kaupan parkkipaikalla, autossa, mökin laiturilla... heheh... (silloin ei kylläkään naurattanut)

Mut nyt tähän asti oon päässyt tosi helpolla eli rinnat on ainoastaan pikkuisen kipeät ja ajoittain tuntuu menkkamaista jomotusta alavatsalla. Eka neuvola mulla on vasta 31.7 enkä tahdo millään saada aikaa alkuraskauden ultraan (pieni paikkakunta, kesälomat painaa päälle jne.) Aikoja voi kysellä kuulemma vasta 25.7 ja siinäkin tapauksessa menee kuulemma reilusti elokuun puolelle..... Esikoisesta kävin ultrassa rv 6+5 ja jotenkin siinä vaiheessa vasta tajusi, että siellä masussa tosiaan oli joku! Kyl harmittaa jos nyt jää ultra väliin.

Ja siihen galluppiin: huolinta-alalla työskentelen, vuoroviikoin aamu- ja iltavuoroa. Meillä isäntä tekee kans 2 vuoroa ja meillä menee vuorot koko ajan ristiin, jotta tytöllä on lyhyet hoitopäivät (max.5h) Tässä järjestelyssä on vaan se huono puoli, että arkisin oot aina ns. yksinhuoltaja eli omaa aikaa / lepoa ei juurikaan ole ja koko perheen yhteistä aikaa ei oo koskaan kuin viikonloppuisin. Että näin meillä.

Vierailija
14/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kuulutte yahoon listalle olettekin jo kuulleet surulliset uutiseni. Eli eilisessä ultrassa (tai ultroissa, monta kertaa tutkittiin) todettiin, että meidän vauvanalku ei päässyt kohtuun saakka, vaan oli jäänyt munatorveen. Olen eilen saanut siihen lääkkeen ja nyt voidaan todella huonosti kotona.

Parempaa onnea teille kaikille!

Vierailija
15/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään kolmannen raskaustestin, kun 2 aiempaa näytti tuskin havaittavaa viivaa. Kolmas kerta antoi varmuuden, kun molemmat viivat olivat tosi tummia :)

Esikoinen, poika, täytti juuri vuoden, joten pikkukakkosta odotellaan.

Mitään raskausoireita ei pois jääneiden menkkojen lisäksi ole vielä ollut. Tai no, pieniä vilunväristyksiä näillä helteillä ja syömisen jälkeen tuntuu jäävän vielä nälkä. Toivottavasti tiedossa ei ole yhtä pahaa 2,5 kk oksentamisjaksoa kuin esikoiselta oli.

Isot pahoittelut Susulle :(

Rimma rv 5+0

Vierailija
16/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susulle ja voimia... Ikävää että teille kävi näin.. : (

Vierailija
17/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susulle ja voimia!!!!

tanja-77

Vierailija
18/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti pahoillani. Parempaa onnea tulevaisuudessa.

Pinja

Vierailija
19/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]susulle[/B] pahoittelut täältä. Todella ikävä uutinen :(

[B]miimuli:[/B] WANTED seksihalut... eli kadoksissa on. Mulle tulee huono olo seksin jälkeen, mutta en ole kehdannut miehelle sitä kertoa.

[B]vedo + muut uudet[/B](nimiä en muista) tervetuloa!!!

ON: Tänään kävin taas shoppailemassa ja kuinka ollakkaan taas yksi mammapaita tarttui mukaan sieltä :D Ukkolle en ees kehdannut sanoa mitään. Sanoin vaan, että pojalle farkut ostin ;) Sitten eksyin kirppikselle ja oli pakko ostaa yhdet pienet potkarit. En ole niin taikauskoinen, että ostelisin vasta myöhemmin niitä. Ja jos jotain tapahtuis...esim. km, niin sitten ne vaatteet on odottamassa seuraavaa raskautta. Oloissa ei ole ollut mitään ihmeellistä. Aika normaali olo :)

-anzq rv 6+0