Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa ketä ärsyttää Prisman Kauppakassi-keräilijät?

Vierailija
15.07.2020 |

No joo joo työtään ne vaan tekee jne. mutta uskomatonta miten he saavat jättimäisen marketin tuntumaan niin ahtaalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun kirjoitetaan "ketä" kun pitäisi kirjoittaa "jota". "Olenko ainoa, jota ärsyttää Prisman Kauppakassi- keräilijät".

Vierailija
2/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastaavasta kärsinyt mutta olen ehkä ainoa jota ärsyttää kaupoissa, yleensä ainakin Lidlissä, iltaisin alkava myymälän siivous. Hitto, pitää sillä lakaisukoneella vedellä aina juuri siinä, missä olen katsomassa tuotteita. Kun se on pakko tehdä justiin silloin kun asiakkaat on siellä. Joo. Tiedän myyjät tekevät ja jäisivät ylitöihin, jos eivät tee aukioloaikana. Mutta paska tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ees huomannut ainuttakaan keräilijää. Mitä ne sit tekee niin että ärsyttää?

Vierailija
4/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tilaa sinäkin kotiin, niin ei tarvitse ärsyyntyä. ❤️

(Lue: etkö enää muuta keksi? 😂)

Vierailija
5/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kotiinkuljetuksella, joten ei ärsytä yhtään. :) En ala enää koskaan roudaamaan suurehkoja ostosmääriä itse (ellei kaupat sitten jostakin syystä lopeta kuljetuspalvelua kokonaan, mutta tuskinpa).

Vierailija
6/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä sillä keräävät minunkin ostokseni. En käy itse koskaan Prismassa.

Vierailija
7/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eastonin Cittarissa ärsyttää hoikka nuorimies, huppu päässä. Siis törkeetä käytöstä asiakkaita kohtaan, tönii niillä keräilykärryillänsä, kiilaa eteen jne. "Sori, mulla on kiire."

Työhön opastus on varmaan jäänyt vähän vaiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän