Parkkitalo lapselle???
Haluaisin ostaa pojallemme 3-vuotissynttärilahjaksi parkkitalon, mutta sellaisen löytäminen on helpommin sanottu kuin tehty. Osaisiko joku auttaa mistä sellasen löytää? Pää lyö niin tyhjää, etten edes keksi yhtään leluvalmistajaa, jonka valikoimasta vois parkkitalo löytyä (olisin voinu netistä koittaa vähän katsella vaihtoehtoja valmiiks). BR-Lelu on ainoa mistä oon parkkitalon onnistunut bongaamaan, siellä oli itseasiassa kaksikin, mutta en ainakaan heti lämmennyt kumpaakaan ostamaan. Toinen oli ehkä turhan pelkistetty ja toinen oli melkoisen kallis. Ja se kallis oli myöskin hieman tympeän näköinen, saishan siinä talossa jotain väriäkin olla. Niin ja tiedänhän mä niitä ihan pikkusten parkkitaloja, oisko FisherPrisen tuotteita, mutta ne on turhan vauvamaisia 3-vuotiaalle. Ihanaa, jos joku osaa auttaa!
Kommentit (3)
Stockmannilla. Itse pidän myös puisista parkkitaloista, esim. http://www.tuularautaparta.fi sivuilla on kiva, mutta kallis.
Me löydettiin lauantaina kirpparilta hyvä ja tukeva parkkitalo ja maksoin siitä peräti 2.50 euroa. Loistolöytö!
mekin ostettiin se ihan kodin 1 Antilasta. Vieressä oli kalliimpi fisher pricen versio, joka oli vielä aneemisemman näköinen, Tyttö on tykännyt leikkiä, kun siihen tuli autot ja bensa-asemakin.. " tanktank" kun autot käy tankkaamassa
hissiä, pesulaa, useampi taso joilta kierteinen laskuväylä ym. Hinta oli n. 30e ja merkki taisi olla Majoret tai vastaava. muuten ihan ok talo mutta meni heti rikki 3v. käsittelyssä. Ostettiin sitten tuo Fisher Prisen parkkitalo kun on pikkuvelikin vielä tulossa leikki ikään ja vaikka on ehkä aikuisesta vauvamainen on vanhempikin lapsi pitänyt talosta paljon ja jopa 5v. esikoinen tykkää sillä leikkiä. Ja tuo varmasti kestää ja on myös jälleenmyyntiarvoa. Perhekerhossa on tuo Waderin talo ja se on myös tosi hyvä mutta en tiedä mistä niitä saa ostaa.