Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suututko, jos miehesi on sinun poissaollessasi

Vierailija
24.05.2013 |

mennyt lähikuppilaan ja juonut itsensä humalaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää tähän vielä, että jos taustalla on sellaista, että noin kerran viikossa tuon lisäksi käyottamassa yhden, kaksi baarissa, sekä usein ostaa kotiinyhden,kaksi olutta työpäivän päätteeksi.

Vierailija
22/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää, että inhoan ihmisiä jotka käyvät räkälöissä. Eli mieheni ei käy ja luultavasti suuttuisin. Saa käydä ulkona ja juodakin voi, mutta tasokkaammissa paikoissa tai meillä tai ystävillämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu täysin siitä onko meillä suunnitelmia esim illalle tai seuraavalle, kyllä se laittaa ..tuttamaan jos ollaan sovittu esim että mennään syömään tai kokataan illalla jotain kivaa yhdessä ja toinen onkin ihan tuiterissa/krapulassa. Mutta jos tosiaan ei olisi mitään menoa ja lapsilla hoitaja niin siitä vaan, käyn minäkin välillä kuppilassa ystävien kanssa. Tosin tuli mieleen sekin, että jos arkena tekisi noin, niin huolestuisin. Mun mielestä työssäkäyvän ihmisen arki-iltoihin ei kuulu kännit.

Vierailija
24/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa täysin kohtuukäytöltä. Jos sama määrä alkoholia menisi alas viininä ruoan kanssa, kukaan ei sanoisi mitään.

Vierailija
25/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:27"]

Mieheni tietää, että inhoan ihmisiä jotka käyvät räkälöissä. Eli mieheni ei käy ja luultavasti suuttuisin. Saa käydä ulkona ja juodakin voi, mutta tasokkaammissa paikoissa tai meillä tai ystävillämme.

[/quote]

Miten määrittelet räkälän? Onko lähikuppila siis automaattisesti räkälä? Mun mielestä tuo sun ajatus on kyllä tosi kaksinaismoralistinen. Itse olen kotoisin niin pieneltä paikkakunnalta, etten näe kyllä mitään eroa käydä lähikuppilassa, tai ns hienommassa ravintolassa, jos itsetarkoituksena on vain humala. Kuhan ei kotona vedetä lärvejä lasten edessä.

Vierailija
26/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi suuttua.

Varmistaisin ensin, onko mies syönyt hulluruohoa.

Ellei, soittaisin valkotakit paikalle ja ihmettelisin miksi on niin seonnut, että on koko elämänsä siihen saakka raittiina eläneenä mennyt juomaan itsensä humalaan :O

Vierailija
27/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi ei, pelkäätkö, että maine menee, jos naapuri vaikka näkee xD

Vierailija
28/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi.

Yllättyisin kovasti, sillä en ole koskaan nähnyt miestäni humalassa.

Alkoholia hän kyllä käyttää, mutta kohtuudella.

Vierailija
29/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää tähän vielä, että jos taustalla on sellaista, että noin kerran viikossa tuon lisäksi käyottamassa yhden, kaksi baarissa, sekä usein ostaa kotiinyhden,kaksi olutta työpäivän päätteeksi.

[/quote]

Sehän on ihan yleistä, että töiden jälkeen käydään lukemassa päivän lehti ja samalla juodaan olut.

Se, että vetää kännit, on asia ihan erikseen.

Nyt kun tulee taas kesä ja terassit aukeaa, niin varmasti tulee itsekin käytyä nauttimassa olunen jos toinenkin ihan viikollakin.

Vierailija
30/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi vastuussa lapsista sillä välin tms. niin sitten suuttuisin. Mutta en kyllä muuten jos tuo ei olisi toistuvaa toimintaa. Kerrankos sitä itse kukakin tahtoo vähän relata.

Mutta meillä tuo olisi kyllä aika epätodennäköistä ja vähän saattaisin ihmetelläkin että mistä nyt oikein on kyse, kun ei mieheni juo muuten ollenkaan, siis ikinä. Koko seurustelun, avoliiton ja avioliiton aikana ei ole juonut kertaakaan.

Vierailija
31/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan juo itseään humalaan, eikä kyllä käy minkäänlaisissa kuppiloissa tai muissa anniskelupaikoissa. Meillä on sisäinen vitsi se että mies menisi läheiseen räkälään örveltämään, nauramme aina niille juopoille joita siellä terassilla notkuu.

Ex oli tuollainen että kaljaa piti saada joka päivä töiden jälkeen. Ex oli siis alkoholisti, ei pystynyt olemaan vuorokautta ilman alkoholia, itse väitti että pystyisi jos haluaisi, ei vaan koskaan halunnut. Mitään ongelmaa ei kuulemma ollut koska pystyi käymään töissä. No, mulle se ei riittänyt, minä väsyin totaalisesti siihen, että koskaan ei voinut tietää koska ja missä kunnossa mies ovesta sisälle tulee, stressi oli jatkuvaa. Ja jos lähdin vaikka reissuun useammaksi päiväksi, niin mies ryyppäsi koko sen ajan.

Vierailija
32/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen sitten tiukkapipo, mutta mua tuo häiritsee kovasti ja olen siitä miehelle sanonutkin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan