Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit pihan tai kodinsisustuksen ilmaiseksi, uskaltaisitko

Vierailija
23.05.2013 |

ottaa tuloksen vastaan yllätyksenä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ainahan sen voi vaihtaa jos ei miellytä.

Vierailija
2/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on itsellä niin vahvat mielipiteet asioista, en kestäisi yllätystä enkä tykkäisi elää ympäristössä jota en ole itse "luonut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:30"]

Joo. Ainahan sen voi vaihtaa jos ei miellytä.

[/quote]

joo, vaikka uusi keittö tai kylppärinkaakelit vaihtaa tosta vaan. Ja kaadetut omenapuut saa takaisin, kun ostaa uudet taimet kaupasta.

Vierailija
4/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pintaremontin kyllä, kiitos. Onhan siinä jopa kolme vaihtoehtoa, mistä valita mieleinen. Tai oikeastaan, ihan sokkonakin sitä voisi uskaltaa antaa jonkin talomme ongelmakohdan ammattilaisen ratkaistavaksi.

Sen sijaan en päästäisi ketään sörkkimään pihaamme ja puutarhaamme.

Vierailija
5/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en. Mulla on todella tarkat mielipiteet sen suhteen, miltä ympäristöni pitäisi näyttää...

Vierailija
6/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kotiini mitään sisustajaa. Koti on tarkkaan harkittu juuri sellaiseksi kuin se on, ja se on koti, ei mikään näyttelytila.

Vierailija
7/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustukseen en suostuisi, olen väreistä ja tavaroista niin tarkka. Mutta puutarhan tai siis tuon rytökasan, jota puutarhaksi kutsutaan, saisi kyllä käsitellä. Sitä ei voi varmaankaan mitenkään pilata, kun on niin kurjassa kunnossa (meillä vasta ostettu vanha talo, josta on ehditty kunnostaa vasta itse talo).

Vierailija
8/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Meillä remontin tarpeessa ovat juurikin ne kalleimmat huoneet eli keittiö ja märkätilat. Tällä hetkellä suoraan vuodelta 1978, joten pahemmiksi eivät voi mennä.

Vierailija
9/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
10/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kotiamme rakennettiin otin jo yhteyttä sisustussuunnittelijaan, mutta peruin yhteistyön alkuunsa. En halunnut, että olisin joutunut valitsemaan esim. parista kolmesta huonosta välitilanlaatasta parasta, vaan menimme ajan kanssa itse kauppaan katselemaan ja valitsimme sellaiset, että nyt kymmenen vuoden jälkeen ei ole vieläkään kaduttanut.

Sama oli muissa sisustusjutuissa, mm. sohvan halusin valkata ihan itse, näen punaista kun vaikka Pientä pintaremonttia -ohjelmassa rahoja on käytetty johonkin "sisustukseen sopivaan" sohvaan.. En usko, että sisustussuunnittelija olisi saanut kotiamme meidän näköiseksi. Pihaa en edes ajatellut antaa muille suunniteltavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi