Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin hlvtti kun ihmiseltä viedään matkustamisen kun ilo prkl!!

Vierailija
14.07.2020 |

Se fiilis kun suunnittelee ja miettii matkaa, kohdetta ja ajankohtaa, etsii mieluista hotellia ym ja tekee varauksen ja sitten pääseekin odottamaan itse H-hetkeä, se odottelu ja fiilis tuntuu ihan perkeleen kivalta siinä arjen keskellä ja vaikkapa loskassa marraskuussa kyntäessä, kun aamulla töihin lähtiessä on pimeästä ja kotiin tullessa on pimeästä ja kotityöt ym odottaa.
Ja nyt ei sitten sitä olekaan eikä tietoakaan milloin edes uskaltaa taas matkustaa, ei ainakaan tulevana talvena, ehkä sitten 1-2v päästä.
Koska Korona-aalto nro2 tulee ihan varmasti vielä tämän vuoden aikana eikä silloin passaa olla jossain tuhansien km päässä ja jäädä vaikka jumiin sinne. Tai odotella matkafirmalta rahojaan takaisin iäisyyden.
PlaahpläähaaarrrghvttustanahwlvettijumlavitaprklKRAAAAHH!!!!!
AHDISTAA!!!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa valittaa kyllä se olo siitä vielä kurjemmaksi muuttuu!

Vierailija
2/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro Latvia ja liettua on mahdollisia nytkin ja turvallisempia kuin Suomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... prioriteetit nyt taas hei? Jotta voit lähteä matkalle, haluat varmasti olla hengissä jatkossakin. Juuri siitä tässä on kysymys. Ellet ymmärrä, tämä on vakava terveyttä uhkaava kriisi eikä se lakkaa olemasta, vaikka sinua harmittaisikin.

Vierailija
4/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, anteeksi kun täältä sivusta kyselen, mutta ettekö te ole sitten saaneet matkustaa tarpeeksi tjtn? Pitääkö koko aika päästä matkalle? Vai mikä sen kiihkon takana oikein on?

Vierailija
5/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse matkustaa mihinkään.

Vierailija
6/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi. Kyselin juuri eilen eräällä kansainvälisellä foorumilla mikä heidän massaan koronatilanne nyt on ja miten vaikuttaa siellä oleviin.

Mihin maahan matkustaisit? voin kertoa sieltä kuulumiset.

Vierailija
7/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se epistä, että vaikka itse elää kuuliaisesti ja sitten joku kiinanpelle syö murmelia ja sessuja ja kaikki kärsii.

Toki myös hulvaton antibiootin käyttö ja resistenssi on osasyyllinen. Antibioottia ei tarvisi esim tippureihin jos ei naitais ympäriinsä ja tyhjänpanttina.

Vierailija
8/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Minä. Minäminäminäminäminäminäminäminäminä. Minäminäminä. Minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä. Minäminä. Minäminäminäminä. Minä.

Vierailija
9/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea, mutta pysy kotona. Muuta neuvoa ei tule!

Vierailija
10/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin alkuperäistä.

Vierailija
11/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro Latvia ja liettua on mahdollisia nytkin ja turvallisempia kuin Suomi

Mitähän he••vettiä niissä Venäjän alusmaissa olisi matkustamista? Sama sää kuin täällä ja vielä tympeämpää palvelua turisteille

Vierailija
12/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on juuri tuo sama fiilis kuin sulla.

Vierailija
13/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Minä. Minäminäminäminäminäminäminäminäminä. Minäminäminä. Minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä. Minäminä. Minäminäminäminä. Minä.

Mutta mitä jää? Lihavia luurankoja.

Korkeimman kummun koonnut on voittaja.

Vierailija
14/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, voithan matkailla myös kotimaassa, se on ekologisempaa, kuin lentokoneella lentely. lähde vaikka saimaalle, sinne ajattelin itsekin lähteä joskus

Vierailija
15/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskushan sitä kumminkin kuolee. Sitä voi elää täysillä niin kauan kuin elää ja mennä tuonne ulos katselemaan maailmaa eikä pelätä turhia, mutta voihan sitä myös vain jäädä kotiin istuskelemaan ja vaikka katsella telkkaria niin kauan kuin henki pihisee.

Vierailija
16/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ap et tässä tilanteessa matkusta!

Mietin itse niin että ehkä tässä monen on hyvä miettiä että se elämä on kuitenkin nyt tässä arjessa. Tarkoitan tuota että jos puoli vuotta odottaa sitä yhtä matkaa. Tee arjesta hyvä niin saat siitä iloa myös.

Peukut kotimaan matkailulle.

Vierailija
17/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis miettiä, miten selviää muutaman vuoden matkustelematta ulkomaille. Ulkomaalaisten yöpymisiä oli viime vuonna Suomessa 7 miljoonaa, joten jotakin kokemista ja näkemistä täälläkin on. Jollei kotimaanmatkailu kiinnosta, voi ryhtyä miettimään, mikä siellä kotona on niin kurjaa, että siellä ei millään viihdy.

Jos ilmasto on se, mitä lähdet ulkomailta hakemaan, sinun kannattaa etsiä sieltä työpaikka ja muuttaa sinne pysyvästi. Matkailu voi nimittäin olla mahdotonta tai ainakin hengenvaarallista vaikka miten pitkään. Covid-19 ei ole ainoa virus, joka kiertää maailmaa ja odottaa tilaisuuttaan.

Voit myös itkeä ja kirota vaikka maailman tappiin sitä, että matkustaminen ei enää onnistu, mutta kannattaako sinun panna suremiseen kovin paljon aikaa ja energiaa? Ei juuri sinun harmistasi kovin moni piittaa, mutta ehkä sinulla itselläsi olisi mukavampaa, kun vain sopeutuisit nyt olosuhteisiin.

Vierailija
18/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskushan sitä kumminkin kuolee. Sitä voi elää täysillä niin kauan kuin elää ja mennä tuonne ulos katselemaan maailmaa eikä pelätä turhia, mutta voihan sitä myös vain jäädä kotiin istuskelemaan ja vaikka katsella telkkaria niin kauan kuin henki pihisee.

Kotona ja kotoa käsin voi tehdä kaikenlaista. On varmasti surkeaa olla ihminen, joka kykenee vain istumaan ja katselemaan televisiota.

Vierailija
19/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap! Minustakin tuntuu että elämästä on viety se ”hopea reunus”, mutta minkäs tälle mahtaa...

Vierailija
20/20 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta täysin. Kyllä itsellenikin matkustelu, uudet kohteet ja elämykset ovat henkireikä tässä elämässä. Ne tekevät minun elämästäni mukavaa ja tekevät hyvää henkiselle hyvinvoinnille.

Kotimaassakin on kiva matkustella, mutta en minä saa siitä samaa tyydytystä kuin ulkomaan matkailusta. Varsinkaan nyt kun monet kulttuuri -ja musiikkitapahtumat ovat kotimaassakin jäissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän