Osti kaupasta valmiita kakkupohjia, miten saan niistä kotitekoisen makuisen kakun?
Antakaa vinkkejä kostutukseen, täytteisiin ja koristeluun, kiitos.
Kommentit (17)
Pohja maistuu kuitenkin kamalalta!
täytteeksi rahkaa, kermavaahtoa ja mansikkahilloa.
päälle kermavaahtoa ja mansikoita.
kostutukseen mehua.
kaupan pohja on taatusti parempi kuin itsetekemäni lässähtänyt ja vinoon leikattu... Toki myönnän että itse tekemällä saa parempaa jos homman taitaa
- Väliin mansikkasurvosta (ja banaanisurvosta joka toiseen väliin) ja kermavaahtoa
-koristele kermalla ja tuoreilla mansikoilla
-hyvä kostuke on pillimehu esim. mansikka
Ihana raikas kakku tulee myös jos laitat kakun päälle mansikoita tosi tiheään ja päälle kaupan hyytelösokerista kiille
reunoille kermaa jos haluaa mutta ensin se kiille
Makuja on monia. Itse laitan mansikkakakun väliin aina hilloa ja paljon kermavaahtoa. riippuu tietty minkä kakun olet tekemässä???
Pahaa se ei ole kyllä mutta huonompaa kuin kotonatehty
En osaa leipoa joten ostan pohjan..
laitan tujua mehutiivistettä eli lantraan vedellä vain vähän. Kostutan kakun hyvin sillä. Väliin tulee muussattua banaania, vadelmahilloa ja kermavaahtoa (vähärasvaista).
Kuorrutus ihan vaan kermavaahdolla ja koristelen sitten suklaarouheella ja karkeilla. Hyvää on ja yksinkertaista.
Vierailija:
En osaa leipoa joten ostan pohjan..laitan tujua mehutiivistettä eli lantraan vedellä vain vähän. Kostutan kakun hyvin sillä. Väliin tulee muussattua banaania, vadelmahilloa ja kermavaahtoa (vähärasvaista).
Kuorrutus ihan vaan kermavaahdolla ja koristelen sitten suklaarouheella ja karkeilla. Hyvää on ja yksinkertaista.
Opettele itse tekemään kakkupohja ja täytä se jollakin muulla kuin hillolla. Ei se nyt NIIIIN vaikeaa voi olla..
Saanko sanoa ens kerralla leipomosssa että vaadin hyvitystä kun pilasitte kakun hillolla? Naurettavaa
En todellakaan tajua ihmisiä, jotka laittaa banaanimössöä / viipaleita kakun väliin. Hyi stana!
Vierailija:
Saanko sanoa ens kerralla leipomosssa että vaadin hyvitystä kun pilasitte kakun hillolla? Naurettavaa
Aprikoosimarmeladi on ainoa hillon tapainen joka saatta olla ok. Mutta nuo Dronningholmit tmv. Lidlihillot pilaavat kakun kuin kakun.
(Viiala) ja ekan mieleen tulevan kakun (mansikka) ja tuoteselosteessa luki heti mansikkahillo. Etippä enemmän itse. En viitsi aikaani tuhlata enempää
Onpa suomessa huonotasoisia leipomoita kun pilaavat kakkunsa hillolla :)
täytteksi vaikkapa rahkaa ja mansikoita, vanilla cremeä ja hedelmiä/marjoja, kermavaahtoa ja marjoja, hilloa joka väliin, banaania.... mitä vain!