Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevat nuoret äidit Salo-Turku alueelta!

23.05.2013 |

Hei!

Itse olen "vasta" 21 vuotias nuori nainen Salosta ja nyt raskaana, tosin alussa vielä raskaudessa rv 6+2. Olisin vertaistukea ja juttuseuraa vailla, sillä omissa ystävissä ei juurikaan lapsellisia tai niiden hankintaa harkitsevia ole. Mahdollisesti olisi kiva jatkaa jutustelua myös lasten syntymän jälkeen ja vaikka tavata porukalla kahvitteluiden merkeissä, jos pienikin äiti-porukka täältä löytyisi! :)

Kommentit (11)

1/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin kiinnostunut kaveeraamaan, olen 22-vuotias ja Turusta :) esikoista odotan. tänään 9+5 :)

2/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :) Miten sulla on mennyt? Ootko voinu kovinki pahoin vai ootko selvinny ilman suurempia yökötyksiä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkuraskaus oli hankala kun eka oli tuulimunaepäily kun raskaus olikin alkanu myöhemin kun laskettiin ja sitten 5+6 alko vuotamaan aika lailla.... alkio oli kuitenkin kunnossa, se on viimeksi ultrattu 7+2 eikä ole sen jälkeen enää vuotanutkaan :) mutta stressaa kyllä kauheesti mua, sillon olin jo varma et tuli keskenmeno ja tajus kuinka koville tulee ottamaan jos niin käy.
pahoinvointi iski oikeestaan vasta vk 8. yhesti vaan oon oksentanu mut välillä on kyl kauhee olo. mites sulla? ootko käyny tai aiotko mennä alkuraskaus ultraan?

4/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieli tekis mutta kun kaikki on menny oikeestaan yllättävänki kivuttomasti ni en oo ainakaa vielä aikaa varannu. Viime yönä kyl heräsin siihe et oli ihan hirvee olo ja sillon kyllä ekaa kertaa oksensinki mut muute on vaa väsyttäny ja välillä tullu sellasta ällötystä. Mitään vuotoa ei onneks oo ollu, sillä itteni tuntien olisin varmaa ihan hysteerinen vaikka neuvolan täti sanoikin ettei pientä vuotoo kannata pelästyä.

5/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pientä kannatakkaa, mulla tulikin vähän enemmälti :) ai oot käyny jo neuvolassakin?

synnyttääkö salossa asuvat Turussa? mulla on la 21.12

6/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainaki  toistaseks on mahdollisuus synnyttää myös Salossa. Siitä on kyl ollu aina vähän väliä juttua mediassa että siirtyis kokonaa Turkuun. En oo vielä käyny neuvolassa mutta kun soittelin sinne aikaa varatakseni ni neuvolantäti sit jutusteli kaikennäköstä pidempäänki. :)

Vierailija
7/11 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tää ketju on hengissä? :) täällä ois turussa asuva 21-vuotias esikoista odottava! LA olis 15.11. Samanlaisessa elämäntilanteissa oleviin muihin tuleviin äiteihin olis mukava tutustua!

8/11 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nigina, täälä juuri saloon muuttanut äiti 19-v, 4kk ikäinen poika. Ja olis kyllä kiva löytää samassa elämäntilanteessa olevaa seuraa. :) käytkö perhekerhoissa tai mll n perhekahvilassa?

9/11 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olet seuraa vailla? Täälä 4kk ikäsen pojan 19-v äiti kaipaileee kahvitteluaeuraa:)

10/11 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ketju vielä elossa? Aloittaja, mä olen just muuttanut Saloon ja kaipaisin seuraa. :)

Olen itse 19v ja mulla on viisikuinen pieni tyttö, ilmoittele ihmeessä jos kaipaat vielä seuraa. :)

11/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin kiinnostuneena  täällä vielä pyörin. nyt 32+2 :)